před 3 hodinami | Petr Miler
Když na trhu obsadíte nějaký prostor, který pak začnete opouštět, vždy se najde někdo, kdo po něm začne pomrkávat. Škoda pozice, v nichž byla tak úspě...
před 6 hodinami | Petr Miler
Zvlášť v těchto sférách trhu se jedinou rozumnou cestou jeví být dát od tohoto typu aut ruce pryč, což někteří navzdory předchozím investicím tím směr...
před 7 hodinami | Petr Miler
Alpina se do nové éry vydává s pozměněnou identitou, která na první pohled kráčí ve stopách nesmyslů, na něž vsadili někteří konkurenti. Na ten druhý ...
včera | Petr Miler
Snad víc než samotné výsledky firmy, které po letech nesmyslných strategických rozhodnutí míří očekávaným směrem, zaujme nový pokus o nalezení viníka....
včera | Petr Prokopec
Tohle auto skutečně stojí zásadně méně než Škoda Fabia, i když jde o 4,6metrový rodinný vůz s motorem 1,5, automatem a spoustou výbavy. Nikdy to nebyl...
včera | Petr Prokopec
A my jsme měli pocit, že správný Volkswagen je alternativou k autobusu MHD od nultého dne existence automobilky... Ale humor stranou, VW to myslí smrt...
25.7.2025 | Petr Prokopec
Založit si vlastní automobilku z ničeho je sakra složité, tento muž se toho ale nebál. A první kritickou fázi má za sebou. Jeho auto není jen teorie, ...
25.7.2025 | Petr Prokopec
V době snad záměrně odporných aut se zcela jistě záměrně nechtěnou technikou je Corvette něco jako zjevení. Vize její budoucí podoby se drží osvědčené...
25.7.2025 | Petr Miler
Je to asi 58. připomenutí toho, že dokud mateřský koncern neprovede zásadní čistku ve vedení této automobilky, je odsouzena k dalšímu úpadku. Aby šéf ...
25.7.2025 | Petr Prokopec
Tohle je skoro neuvěřitelná nabídka, která nyní krom lákavého poměru hodnoty a ceny osloví i vnějším vzhledem a dokonce také sympaticky působící kabin...
25.7.2025 | Petr Prokopec
Kolem podobných zpráv dnes kdekdo tančí jako kolem posvátné krávy, Američané si ale na podobné způsoby moc nepotrpí. A tak se od Tonyho Romy dozvídáme...
24.7.2025 | Petr Prokopec
Podobný pokus by byl ještě před pár léty značkám typu Ferrari nebo Porsche leda pro smích, časy se ale změnily. Tradiční výrobci ustrnuli a ti čínští ...
24.7.2025 | Petr Prokopec
Neměly by se některé automobilky hluboce zamyslet nad efektivitou svého počínání, pokud musí nyní zavírat továrny, které přežily všechno možné od ropn...
23.7.2025 | Petr Prokopec
Přece nemůžete čekat, že se pomalu kusově vyráběné auto pro hrstku největších boháčů z celého světa bude dělat v podobné fabrice jako Dacia Sandero, ž...
23.7.2025 | Petr Miler
Už jsme mu skoro začali říkat Godot, nakonec ale přece jen dorazil do prodeje. A za zklamání ho označit nejde, cenově se navzdory značnému zdržení udr...
23.7.2025 | Petr Miler
Krok japonské automobilky jsme velebili - a dál velebit budeme - jako ukázku změny smýšlení některých firem zpět směrem k obchodnímu uvažování. Pozadí...
22.7.2025 | Petr Miler
No jo, cla, řeknou si hned mnozí. Jenže to je omyl, ta tady nehrají žádnou větší roli, jde o modely vyráběné přímo v Americe, které žádným zvýšeným ce...
22.7.2025 | Petr Prokopec
Která ze zavedených automobilek dnes může říci, že s tímto typem aut udělala štěstí? Nenapadá nás jediná. Poučení si z toho ale zřídka berou i ony sam...
22.7.2025 | Petr Miler
Problémy Stellantisu přicházejí skoro „přesně podle síťového grafu”, takový scénář jsme predikovali roky. Ukázal se nevyhnutelným a automobilku zasáhl...
21.7.2025 | Petr Prokopec
Měl se začít prodávat už loni, nakonec ho ale firma i letos poslala k ledu. A to přesto, že auto je zjevně hotové, ostatně nepřichází s ničím převratn...