Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou

Větší světlá výška, tlumiče Bilstein a pořádná tažná oka pomohou Rebelu v terénu, stejně jako terénní pneumatiky. Pod kapotou může být V6 i V8.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou

13.1.2015 | Marek Bednář | 1 příspěvek

Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou

/

Větší světlá výška, tlumiče Bilstein a pořádná tažná oka pomohou Rebelu v terénu, stejně jako terénní pneumatiky. Pod kapotou může být V6 i V8.

Značka Ram, která se oddělila od Dodge, aby se pod ní prodávaly pick-up trucky, v poslední době zažívá nárůst prodejů, a to zejména u nejmenšího pick-upu 1500. Ten tak ne nepodobně Fordu F-150 Raptor a částečně i většímu Ramu 2500 Power Wagon dostane ostřejší a v terénu schopnější verzi, nazvanou Rebel.

Hlavní změnou na přídi je absence nezaměnitelného kříže, kterým jsou vozy značek Dodge a Ram známé dlouhá léta. Místo něj tu je velký nápis RAM a plastový prolis, který má snad připomínat rám. Co však spíš pomůže v terénu, jsou odolnější nárazníky a také dvě tažná oka, čnící z toho předního. Jsou tu také rozšířené blatníky, ve kterých najdeme nová 17" kola obutá do 33" terénních pneumatik Toyo Open Country A/T. Je tu také nová kapota, která dost připomíná tu na některých Challengerech, na zadním čele také najdeme velký nápis RAM a kousek níž vidíme chromované koncovky výfuku.

Jedinou volbou bude verze Crew Cab s největší kabinou a nejmenší, 170 cm dlouhou korbou. Uvnitř prostoru pro posádku vidíme nové čalounění sedaček z vinylu a látky, dekorované vzorkem terénní pneumatiky. Vidíme tu také vyšívaná loga Rebel a Ram v horní části opěradel, resp. na hlavových opěrkách. Za zmínku také stojí nový středový tunel, který zejména fotogalerie dost zdůrazňuje - je tu integrovaný držák na mobil či tablet.

Po technické stránce se nic zas tak nového nekoná, pod kapotou bude moci být 3,6litrový šestiválec Pentastar o 309 koních a 364 Nm anebo 5,7litrový osmiválec Hemi, který na kola pošle rovných 400 koní a 555 Nm. Oba motory budou spolupracovat s automatickým osmikvaltem a budou moci posílat výkon na zadní nebo všechna kola.

Také podvozku se dostalo úprav a v terénu toho díky nim vůz zvládne víc, třebaže schopností Raptoru i přes naše srovnání výše stěží dosáhne. Kromě 2,5cm zvýšení tu jsou také nové tlumiče Bilstein, měkčí zadní stabilizátor a vzduchové měchy pro úpravu svétlé výšky. Díky tomu má Rebel nejvyšší světlou výšku ve své třídě, konkrétně 26,2 centimetru.

Třebaže je vůz označený jako modelový rok 2015, do prodeje půjde až v druhé polovině tohoto roku. Do té doby by na světě měl být ceník, který ale těžko bude začínat níže než u 32 tisíc dolarů (756 tisíc korun), i oficiální data o spotřebě. Ta ale budou platit jen pro jízdu na silnici, nikoliv pro pohyb v terénu. Jaký bude seznam příslušenství a zda bude v nabídce například i rám na korbu s reflektory nahoře či naviják pro přední nárazník, si také zatím musíme počkat.


Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 1 - 2015 ram 1500 rebel ofic 01Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 2 - 2015 ram 1500 rebel ofic 02Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 3 - 2015 ram 1500 rebel ofic 03Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 4 - 2015 ram 1500 rebel ofic 04Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 5 - 2015 ram 1500 rebel ofic 05Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 6 - 2015 ram 1500 rebel ofic 06Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 7 - 2015 ram 1500 rebel ofic 07Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 8 - 2015 ram 1500 rebel ofic 08Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 9 - 2015 ram 1500 rebel ofic 09Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 10 - 2015 ram 1500 rebel ofic 10Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 11 - 2015 ram 1500 rebel ofic 11Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 12 - 2015 ram 1500 rebel ofic 12Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 13 - 2015 ram 1500 rebel ofic 13Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 14 - 2015 ram 1500 rebel ofic 14Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 15 - 2015 ram 1500 rebel ofic 15Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 16 - 2015 ram 1500 rebel ofic 16Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 17 - 2015 ram 1500 rebel ofic 17Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 18 - 2015 ram 1500 rebel ofic 18Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 19 - 2015 ram 1500 rebel ofic 19Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 20 - 2015 ram 1500 rebel ofic 20Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 21 - 2015 ram 1500 rebel ofic 21Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 22 - 2015 ram 1500 rebel ofic 22Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 23 - 2015 ram 1500 rebel ofic 23Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 24 - 2015 ram 1500 rebel ofic 24Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 25 - 2015 ram 1500 rebel ofic 25Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 26 - 2015 ram 1500 rebel ofic 26Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 27 - 2015 ram 1500 rebel ofic 27Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 28 - 2015 ram 1500 rebel ofic 27aRam 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 29 - 2015 ram 1500 rebel ofic 28Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 30 - 2015 ram 1500 rebel ofic 29Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 31 - 2015 ram 1500 rebel ofic 30Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 32 - 2015 ram 1500 rebel ofic 31
Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 33 - 2015 ram 1500 rebel ofic 32Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 34 - 2015 ram 1500 rebel ofic 33Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 35 - 2015 ram 1500 rebel ofic 34Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 36 - 2015 ram 1500 rebel ofic 35Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 37 - 2015 ram 1500 rebel ofic 36Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 38 - 2015 ram 1500 rebel ofic 37Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 39 - 2015 ram 1500 rebel ofic 38Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 40 - 2015 ram 1500 rebel ofic 39Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 41 - 2015 ram 1500 rebel ofic 40Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 42 - 2015 ram 1500 rebel ofic 41Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 43 - 2015 ram 1500 rebel ofic 42Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 44 - 2015 ram 1500 rebel ofic 43Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 45 - 2015 ram 1500 rebel ofic 44Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 46 - 2015 ram 1500 rebel ofic 45Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 47 - 2015 ram 1500 rebel ofic 46Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 48 - 2015 ram 1500 rebel ofic 47Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 49 - 2015 ram 1500 rebel ofic 48Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 50 - 2015 ram 1500 rebel ofic 49Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 51 - 2015 ram 1500 rebel ofic 50Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 52 - 2015 ram 1500 rebel ofic 51Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 53 - 2015 ram 1500 rebel ofic 52
Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 54 - 2015 ram 1500 rebel ofic 53Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 55 - 2015 ram 1500 rebel ofic 54Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 56 - 2015 ram 1500 rebel ofic 54aRam 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 57 - 2015 ram 1500 rebel ofic 55Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 58 - 2015 ram 1500 rebel ofic 56Ram 1500 Rebel: americký drsňák chce vládnout terénu s V8 pod kapotou - 59 - 2015 ram 1500 rebel ofic 57
Ram 1500 Rebel se tváří drsně a v terénu bude schopnější než standardní model

Marek Bednář

Diskuze 1 příspěvek

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše