Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Renault Espace Initiale Paris 2015: vrcholná verze zajistí i extra služby dealerů
2.10.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Renault představil nejen Clio, ale i nový Espace ve vrcholné verzi Initiale Paris. Od dalších verzí se odlišuje citelně a klientům přinese i služby navíc.
Pátá generace Renaultu Espace, kterou jsme vám před malou chvíli podrobně představili, dostane hned od začátku výroby zajímavou vrcholnou variantu. Stejně jako pro samotný Espace, i pro ni byl předobrazem loňský koncept Initiale Paris - dokonce se tak i jmenuje. Odlišnosti této výbavy oproti ostatním budou docela zřetelné, a to nejen na poli vnitřní výbavy.
Zvenčí bude možno tento vůz odít do barvy Améthyste Black, tedy ametystové černé. Zda je tato barva na fotografiích, nevíme, protože ametyst jako kámen má fialovou barvu a v poslední dobou černá barva v nabídkách automobilek tak úplně černá být nemusí. Barvy tedy budou nejméně dvě a interiér na tom bude podobně - kůže Nappa bude moci být buď hnědá, nebo šedá zkombinovaná s hnědou. Další odlišnosti exteriéru budou exkluzivní 19" kola a nápis Initiale namísto Espace pod logem Renaultu na pátých dveřích.
Uvnitř je změn o něco více. Zmíněná kůže bude nejen na sedadlech, ale také na palubní desce a výplních dveří. Přední sedadla dostanou elektrické nastavování, vyhřívání a masážní funkci, prostřední řada může být vyhřívaná na přání a obě budou mít hlavové opěrky pojmenované „Relax”. Třetí řada sedadel ničím takovým vybavena nebude. Kůží Nappa bude obšit také volant nebo loketní opěrky. Čekejme tu také loga Initiale Paris.
Výbava bude zahrnovat audiosystém Bose včetně surroundu a paket Visio System, který obsáhne přední kameru, automatická světla, systém rozpoznávání dopravních značek, nastavitelné rychlostní varování a hlídače jízdních pruhů. Balíček Advanced Safety nabídne hlídače bezpečného odstupu před vozidlem vpředu a asistenta nouzového brzdění.
Pod kapotou Espace Initiale Paris najdeme jen to nejsilnější, co Renault nabídne. Benzínový motor zastoupí jednotka Energy TCe 200 EDC, tedy dvousetkoňové dvoulitrové turbo, a pro příznivce dieselů Renault připraví motor Energy dCi 160 EDC. Podle písmenných označení budou oba motory k mání jen s šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou.



Spolu s vrcholným Espacem představil Renault také už dříve zmiňované Clio Initiale Paris, tedy novou nejvyšší výbavu i pro tento model. Tento vůz se jako prémiový bude spíš jen tvářit, dostane pár speciálních prvků výbavy a také celkem mastnou cenovku, jak ukázalo jeho odhalení před několika dny. Zde jsou v tuto chvíli novinkou zejména fotografie.
Clio Initiale Paris se odlišuje elegantnějšími LEDkami denního svícení, které se přesunuly do světlometů, jinými mlhovkami a koncovkou výfuku a také novými sedmnáctipalcovými koly, dostupnými ve třech provedeních. Čalounění interiéru bude také kožené, v horní části světle béžové barvy a směrem dolů se měnící na tmavě šedou až černou na podlaze. Samozřejmostí jsou loga Initiale Paris.
Na rozdíl od Espacu si ale do Clia Initiale Paris budete moci vybrat z více motorů. Základ bude tvořit nepříliš povedený tříválec 0,9 TCe o 90 koních, za příplatek Renault nabídne dvanáctistovku TCe s výkonem 120 koní a s dvouspojkovou převodovkou EDC. S podlitrovým motorem bude Renault chtít za toto Clio 21 500 eur (přes 590 tisíc korun), s 1,2 TCe už 23 600 eur (650 tisíc korun). K mání bude i diesel, známý motor 1,5 dCi, a to s manuálem nebo EDC a od 25 200 eur (695 tisíc korun).
Kromě extra výbavy bude Renault ke všem modelům Initiale Paris nabízet také nadstandardní služby. Zákazníkům bude k dispozici speciální call centrum, oddělené prostory v showroomech a také speciální servisní balíčky. Detaily k nim zatím na světě nejsou. Stejně tak si zatím budeme muset počkat na ceny Espacu Initiale Paris i na datum jeho uvedení do prodeje; vrcholné Clio by se mělo v nabídce objevit záhy.
Nové informace a detaily o těchto modelech tedy nasvědčují spíše tomu, že Initiale Paris zůstane součástí Renaultu a budou se tak jmenovat vrcholové verze, alespoň prozatím. Oddělení této divize s uvedením nového produkčního Espacu s takto nazvanou výbavou nejspíš nebude otázkou nejbližších let.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2014, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Paříže.
Kompletní fotogalerie Espace a Clia Initiale Paris
Renault Espace Initiale Paris je skutečný vrchol nabídky, od nižších verzí se odlišuje výrazněji
Clio Initiale Parisje od zbytku nabídky modelu odlišné méně, i tak ale je dobře poznat, že to je vrcholná varianta
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínský elektromobil prodávaný i v Evropě se při nehodě rozpůlil, jeho baterie začala hořet opodál
před 9 hodinami„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
včeraUnikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Bugatti chtělo po zákazníkovi 331 tisíc Kč za opravu malého ovladače, majitel si ho nechal spravit za 26 korun
před 4 hodinamiCeny aut vzrostly za pět let o krutých 40 procent, říká studie. Nevadí to jen u těch, která začínala nízko
před 5 hodinamiNová nejlevnější Lada prošla crash testem. 84 interních zkoušek skončilo na jedničku, toto byl ten 85.
před 7 hodinamiVolkswagen na nejnáročnějším okruhu světa překonal rekord, jehož existenci neví nikdo krom jeho autorů
před 8 hodinamiČínský elektromobil prodávaný i v Evropě se při nehodě rozpůlil, jeho baterie začala hořet opodál
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- IT poradna 06.16. 17:36 - petr_riha
- OBD diag pro moje brmbrmbrm 06.16. 17:23 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 06.16. 15:59 - Předseda
- kola e89+Tiguan+Scout 06.16. 14:30 - pavproch
- BMW Divize 06.16. 14:03 - pavproch
- Jednostopé okénko 06.16. 10:05 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 06.16. 09:56 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 06.16. 07:53 - Truck Daškam