Renault Mégane CC 2014: větší facelift i pro krále Riviéry

Po obou hatchbacku s pěti i třemi dveřimi a kombi se faceliftu dočkal též Mégane Coupe-Cabriolet. Změny se obtiskly na přídi i v zavedení motoru TCe.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Renault Mégane CC 2014: větší facelift i pro krále Riviéry

12.12.2013 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek

Renault Mégane CC 2014: větší facelift i pro krále Riviéry

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Po obou hatchbacku s pěti i třemi dveřimi a kombi se faceliftu dočkal též Mégane Coupe-Cabriolet. Změny se obtiskly na přídi i v zavedení motoru TCe.

Renault je s aktualizací modelové řady Mégane hotov, neboť „frankfurtským” faceliftem prošel konečně i ve verzi CC s pevnou skládací střechou. Můžeme tak uklidnit příznivce jízdy s nebem nad hlavou, že kromě elektricky ovládaného mechanismu zůstává jeho devízou nadále největší panoramatická střecha ve třídě. V nabídce bude také deflektor instalovatelný do prostoru zadních sedadel pro větší akustickou a aerodynamickou pohodu.

Stejně jako hatchback a ostatní verze představené ve Frankfurtu je i méně populární CC oslazeno modernizovanou přídí, která se od předchůdce liší výraznějším nárazníkem, čelní maskou a novou kapotou motoru. Elipsovité světlomety s černým ohraničením mají na modernější vzezření zásadní vliv, tím však veškeré zásadní kosmetické úpravy Méganu zcela končí. Další novinky se ukrývají uvnitř.

Novinkou je multimediální systém R-Link se sedmipalcovým displejem, jenž se ovládá joystickem na volantu nebo tradiční soustavou tlačítek a ovladače za řadicí pákou. Jak známo nabídne lepší konektivitu a o něco příjemnější uživatelské rozhraní. Kromě modifikací interiéru se možná i v CC dočkáme nového motoru 1,2 Turbo nazvaného Energy TCe 130, který s výkonem 130 koní a točivý momentem na 205 Nm slibuje v případě hatchbacku průměr 5,4 l/100 km. Vzhledem k tomu, že je nabízen výhradně s dvouspojkovou převodovkou EDC (a tu lze také vidět na fotografiích), tak zřejmě ano. Výhodu u této jednotky lze spatřovat minimálně v absenci start/stopu.

Produkce Mégane CC probíhá v továrně u města Douai ve Francii, kde se vyrábí také Scénic, Grand Scénic a Scénic Xmod. Start prodejů na belgickém trhu je naplánován na leden, přičemž ve zbývajícíh patnácti zemích se má „novinka“ začít objevovat v březnu. V případě cen neočekáváme mnoho nového pod sluncem, facelifty ceníky obvykle příliš nemění.


Renault Mégane CC 2014: větší facelift i pro krále Riviéry - 1 - Renault Megane CC facelift 2014 01Renault Mégane CC 2014: větší facelift i pro krále Riviéry - 2 - Renault Megane CC facelift 2014 02Renault Mégane CC 2014: větší facelift i pro krále Riviéry - 3 - Renault Megane CC facelift 2014 03Renault Mégane CC 2014: větší facelift i pro krále Riviéry - 4 - Renault Megane CC facelift 2014 04Renault Mégane CC 2014: větší facelift i pro krále Riviéry - 5 - Renault Megane CC facelift 2014 05Renault Mégane CC 2014: větší facelift i pro krále Riviéry - 6 - Renault Megane CC facelift 2014 06Renault Mégane CC 2014: větší facelift i pro krále Riviéry - 7 - Renault Megane CC facelift 2014 07Renault Mégane CC 2014: větší facelift i pro krále Riviéry - 8 - Renault Megane CC facelift 2014 08Renault Mégane CC 2014: větší facelift i pro krále Riviéry - 9 - Renault Megane CC facelift 2014 09Renault Mégane CC 2014: větší facelift i pro krále Riviéry - 10 - Renault Megane CC facelift 2014 10
Nová příď Mégane sekne, posílí ho spolu s dalšími detaily do závěrečného tažení

Adam Šrámek

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.