Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Seat Ateca má české ceny, s litrovým tříválcem startuje nad půl milionem
31.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
První španělské SUV je k mání ve dvou úrovních výbavy a s motory 1,0 TSI, 1,4 TSI, 1,6 TDI a 2,0 TDI. Vybírat lze manuál, automat či pohon 4x4.
Vůbec první SUV španělské automobily bylo jednou z největších hvězd letošního ženevského autosalonu. Seat do modelu Ateca vkládá nemalé naděje, pročež se nemůžeme divit promptnímu zahájení prodeje. A to nikoliv pouze ve své domovině, aktuálně totiž novinka značky dorazila také na český trh. Ve výbavě Style přitom startuje na 523 900 Kč, což není až tak extrémní suma na 4,36 metru dlouhé pětimístné SUV.
Standardem se přitom v takové chvíli stávají 17palcové ráfky Dynamic, dvojité čelní halogeny s LEDkami pro denní svícení, zadní parkovací senzory, dvouzónová automatická klimatizace, kůží obšitý volant a madlo řadicí páky, sportovní přední sedadla s čalouněním Alcantarou nebo multimédia s pětipalcovým barevným displejem. Dále pak nesmíme zapomínat na plejádu airbagů či celou řadu elektronických berliček.
Jakkoliv jde o ucelený seznam klíčových doplňků, které potřebujete k „automobilovému životu”, pod kapotou již věci až tak příznivě nevypadají. Za zmiňovaných 524 tisíc korun totiž dostáváte pouze litrový tříválec. Ten dává k dobru 115 koní, jenž na přední kola přenáší šestistupňový manuál. To ani dynamické parametry (stovka za 10,5 sekundy a maximálka 183 km/h) nevypadá úplně marně, s ohledem na šíři využití podobného auta lze ale očekávat, že dobře použitelný bude leda pro ty, kteří s Atecou plánují většinu času jezdit sami.
Než se přesuneme k druhému nabízenému stupni výbavy Excellence, jen zmíníme, že s úrovní Style je možné spojit také 1,4litrový benzinový čtyřválec naladěný na 150 koní nebo 1,6litrový a dvoulitrový turbodiesel. První dává k dobru 115 koní, druhý 150, přičemž kromě šestistupňového manuálu jej lze spřáhnout se sedmistupňovým DSG. Ceny pak u „producentů sazí“ začínají na 568 900 Kč za 1,6 TDI.
Ateca Excellence je k dispozici od 611 900 Kč v případě motoru 1,4 TSI, respektive na 664 900 Kč při koupi dvoulitrového turbodieselu. V obou případech je přitom standardem manuál a pohon předních kol, ve výbavě pak nechybí 18palcové lité ráfky, tempomat, volba jízdních režimů Seat Drive Profile či paket Convenience zahrnující dešťový a světelný senzor či funkce Leaving Home a Coming Home.
Více informací se dozvíte z právě spuštěného online konfigurátoru, kde můžete zvolit také aktuálně nejvýkonnější variantu osazenou dvoulitrovým turbodieselem se 190 koňmi. Standardem je přitom v takové chvíli automat a pohon všech kol, cena ovšem startuje na 843 900 Kč. Navýšit ji ovšem můžete díky nemalému množství doplňků zahrnujících lak karoserie, čalounění či třeba navigaci.




































Seat Ateca s tříválcem startuje na 523 900 Kč...
...za vrcholný diesel se 190 koňmi a příplatkovou výbavou ovšem můžete dát až dvakrát tolik
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
13.9.2025Možná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
12.9.2025Příplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
11.9.2025
Nové na MotoForum.cz
- Marquez a Bezzecchi jak z jiného světa včera 15:35
- Moto2 kořistí lokalmatadora Viettiho, 18. Salač včera 12:54
- V Misanu vyhrál lídr šampionátu Rueda včera 11:38
- Pramac uvažuje: Salač, Ferrandez, Van den Goorbergh? včera 11:14
- Vítězem sprintu v Misanu Bezzecchi, MM93 crash 13.9.2025
Nejnovější články
Nejprostornější moderní Dacii dnes koupíte neskutečně levně, litr místa pro náklad vás může přijít jen na 17 Kč
včeraŠéf Opelu si přestal brát servítky, naplno popsal absurditu umělého zdržování aut v EU
včeraVW začal prodávat levný klon Škody Kodiaq, s cenou od 350 tisíc Kč to bude hit
včeraJaponci těší staromilce, do výroby vrací už 23 let nevyráběný legendární motor, dokonce ve vylepšené podobě
včeraK mání je sotva jetý německý supersedan z časů výkonových válek, jeho unikátní specifikace dodnes bere dech
včera
Živá témata na fóru
- exclusive profiles for dating 09.15. 04:10 - Zubesuch89
- IT poradna 09.14. 20:52 - Zajda
- Komfortní jednotka passat b5.5 09.14. 17:48 - Šimon
- Onboard videa 09.14. 13:49 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 09.14. 13:37 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 09.14. 12:56 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 09.13. 19:05 - Truck Daškam
- Pomoc s výběrem auta na denní dojíždění 09.13. 06:22 - annawonka