Sin R1 se ukázal v produkční verzi, tohle chce chce dávat stovku za 2,5 s

Novinka z Británie se závodními kořeny nabídne 460 nebo 525 koní, to zatím není jisté. Prý má i novou palubní desku, ale na úplné odhalení si musíme počkat.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Sin R1 se ukázal v produkční verzi, tohle chce chce dávat stovku za 2,5 s

13.7.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Sin R1 se ukázal v produkční verzi, tohle chce chce dávat stovku za 2,5 s

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Novinka z Británie se závodními kořeny nabídne 460 nebo 525 koní, to zatím není jisté. Prý má i novou palubní desku, ale na úplné odhalení si musíme počkat.

Britský „hříšník” informoval o své ceně, výkonu a dalších parametrech už vloni na podzim, prohlédnout jsme si však mohli jen obrázky předprodukčního auta. A na cenu 2,5 milionu korun vypadala třeba palubní deska dost... spartánsky, řekněme. Nyní před sebou máme fotografie matně černého auta, které je podle nových zpráv už produkčním kouskem. Třebaže vypadá, že by ještě potřeboval nalakovat.

Veřejná premiéra se má odehrát na zářijovém autosalonu IAA ve Frankfurtu a do té doby má Sin R1 obrážet prezentace, v současnosti je prý na francouzské Riviéře. Existuje pravděpodobně zatím jen tohle jediné produkční auto, ke kterému byla zveřejněna jen pětice fotek. Najdete je níže, ale nečekejte obrázky interiéru, ty automobilka nezveřejnila. V tiskové zprávě se však dočteme, že je palubní deska nová a že nabídne informačně-zábavní systém postavený okolo tabletu. Má tu být také klimatizace a nový volant.

Po stránce jízdních systémů zmiňme ABS a kontrolu trakce, o moc víc elektroniky tu nečekejte. V útrobách má být osmiválec z Chevroletu Corvette, který bude pochopitelně pohánět zadní kola. Kolik bude mít výkonu, zatím není přesně známo, hovoří se o 525 nebo o 460 koních. V prvním případě by Sin R1 měl být na stovce za 2,5 vteřiny, ve druhém případě o vteřinu později.

Obě tato čísla jsou nicméně dost ambiciózní, vezmeme-li v potaz, že hmotnost 1,1 tuny není zas tak nízká. Také bude aspoň z počátku prodejů k mání jen manuální šestikvalt, sekvenční převodovka přibude do nabídky nejspíš později, a ve zrychlení na stovku bude potřeba aspoň jednou přeřadit. Nicméně, na zcela kompletní představení a detailní informace si počkejme do září.


Sin R1 se ukázal v produkční verzi, tohle chce chce dávat stovku za 2,5 s - 1 - sin r1 produkcni 01Sin R1 se ukázal v produkční verzi, tohle chce chce dávat stovku za 2,5 s - 2 - sin r1 produkcni 02Sin R1 se ukázal v produkční verzi, tohle chce chce dávat stovku za 2,5 s - 3 - sin r1 produkcni 03Sin R1 se ukázal v produkční verzi, tohle chce chce dávat stovku za 2,5 s - 4 - sin r1 produkcni 04Sin R1 se ukázal v produkční verzi, tohle chce chce dávat stovku za 2,5 s - 5 - sin r1 produkcni 05
Takhle vypadá britský Sin R1 v silniční specifikaci, který snad konečně vstoupí do prodeje na podzim

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.