Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Sin R1 se ukázal v produkční verzi, tohle chce chce dávat stovku za 2,5 s
13.7.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Novinka z Británie se závodními kořeny nabídne 460 nebo 525 koní, to zatím není jisté. Prý má i novou palubní desku, ale na úplné odhalení si musíme počkat.
Britský „hříšník” informoval o své ceně, výkonu a dalších parametrech už vloni na podzim, prohlédnout jsme si však mohli jen obrázky předprodukčního auta. A na cenu 2,5 milionu korun vypadala třeba palubní deska dost... spartánsky, řekněme. Nyní před sebou máme fotografie matně černého auta, které je podle nových zpráv už produkčním kouskem. Třebaže vypadá, že by ještě potřeboval nalakovat.
Veřejná premiéra se má odehrát na zářijovém autosalonu IAA ve Frankfurtu a do té doby má Sin R1 obrážet prezentace, v současnosti je prý na francouzské Riviéře. Existuje pravděpodobně zatím jen tohle jediné produkční auto, ke kterému byla zveřejněna jen pětice fotek. Najdete je níže, ale nečekejte obrázky interiéru, ty automobilka nezveřejnila. V tiskové zprávě se však dočteme, že je palubní deska nová a že nabídne informačně-zábavní systém postavený okolo tabletu. Má tu být také klimatizace a nový volant.
Po stránce jízdních systémů zmiňme ABS a kontrolu trakce, o moc víc elektroniky tu nečekejte. V útrobách má být osmiválec z Chevroletu Corvette, který bude pochopitelně pohánět zadní kola. Kolik bude mít výkonu, zatím není přesně známo, hovoří se o 525 nebo o 460 koních. V prvním případě by Sin R1 měl být na stovce za 2,5 vteřiny, ve druhém případě o vteřinu později.
Obě tato čísla jsou nicméně dost ambiciózní, vezmeme-li v potaz, že hmotnost 1,1 tuny není zas tak nízká. Také bude aspoň z počátku prodejů k mání jen manuální šestikvalt, sekvenční převodovka přibude do nabídky nejspíš později, a ve zrychlení na stovku bude potřeba aspoň jednou přeřadit. Nicméně, na zcela kompletní představení a detailní informace si počkejme do září.
Takhle vypadá britský Sin R1 v silniční specifikaci, který snad konečně vstoupí do prodeje na podzim
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- Nejlevnější Mercedes-AMG GT v prodeji stojí míň než lepší škodovky, dojem s ním uděláte milionový
26.3.2024 - Oblíbené Hyundai i30 dostalo místo nové generace druhý facelift, i Korejci radši přešlapují na místě
26.3.2024 - Stellantis propustil dalších 400 lidí, otevřeně říká, že je to kvůli elektromobilům
26.3.2024 - Hned tři oblíbené německé sporťáky končí bez nástupce. Lidé by je chtěli dál, prodávat se ale dál nesmí
26.3.2024 - Specifický přístup k elektromobilům se BMW bohatě vyplácí, pochybovači aspoň prozatím ostrouhali
26.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva