Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Citigo 2017: žádný facelift, jen pár drobných novinek
28.7.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nejmenší model Škody nedostane litrový turbomotor. Místo toho si musí vystačit s deštníkem či LEDkami pro denní svícení.
Novinky od Škody se nám v poslední době objevují potají. Nejdříve vyšlo najevo, že francouzké zastoupení pro poslední ročník závodu Tour de France stvořilo Fabii Combi ve výbavě Laurin a Klement. Stejně tak potichu proběhla modernizace nejmenšího modelu Citigo. Na druhou stranu se ovšem nejedná o takový facelift, jakého se dočkal spřízněný Volkswagen up! a jaký jsme očekávali i u nejmenší škodovky. Místo toho jde spíše o drobné změny ve výbavě související s modelovým rokem 2017.
Na rozdíl od německého bratrance se CitiGo bude muset obejít bez přeplňovaného litrového tříválce o výkonu 90 koní, se kterým up! dosahuje jízdní dynamiky původního Volkswagenu Golf GTI. V případě Škody i nadále zůstává výkon na 44 kW/60 koních, 55 kW/75 koních či 50 kW/68 koních. Ceny pak startují na sumě 197 900 Kč za třídvířko s nejslabší verzí motoru 1,0 MPI ve výbavě Active.
Novinkou pro všechny varianty od stupně Ambition nahoru je zařazení diod pro denní svícení do standardní výbavy. Úroveň Style bude mít ještě zatmavené koncové lampy. A kromě základní výbavy Active pak můžete v každém případě počítat rovněž s již pomalu tradičním deštníkem, ten ovšem nenajdete ve dveřích jako u Superbu, ale ve schránce pod sedadlem spolujezdce.
Další změny jsou spojeny s audio systémy, kde vrchol představuje rádio Swing s šesti reproduktory a Sound systemem. Nová je pak i automatická klimatizace Climatronic, která je ovšem standardně spojena pouze s vrcholnou úrovní Czech Team. Ve všech ostatních případech je třeba doplatit 6 000 Kč.
Obdobná strategie je spojena také s bezpečnostní sadou City Safe Drive a Rain and Light Assist, jenž zahrnuje dešťový a světelný senzor či brzdný asistent. Za tento prvek se ovšem již připlácí 7 400 Kč. Tím nám ale novinky definitivně končí, informace o dalších prvcích výbavy naleznete v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 557 kB).










Škoda Citigo se nakonec stejného faceliftu jako Volkswagen up! nedočkala, místo toho přišly jen drobné změny ve výbavě
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Hromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025Jedno z nejrychlejších aut planety se postavilo 370koňové motorce, převálcovala ho při jízdě po zadním
28.7.2025
Nejnovější články
Legendární McLaren F1 magnáta v IT má přepsat historii. Bude stát tolik, že si aukční firma ani netroufá odhadovat výsledek
včeraPoslední „normální” BMW v současné nabídce značky končí, za pár týdnů se rozloučí asi poslední specialitou
včeraChystaný ostrý Mercedes při testech odpravil gumy během pár kol, předem ukazuje, co je na něm špatně
včeraŠéf Škody se vyjádřil k budoucnosti tlačítek v interiérech českých aut, snad mu lze věřit
včeraPropouštění už nestačí. Obří německý dodavatel automobilek musí zbylým zaměstnancům snížit mzdy, ti se bouří
včera
Živá témata na fóru
- Video a Nordschleife, the best of 07.31. 19:16 - Vrooom
- Rychlodotazy 07.31. 13:47 - Zajda
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.31. 06:45 - řidičBOB
- Detektory policejních radarů 07.30. 17:16 - pavproch
- Sen se stal skutečností - wtf?!? 07.30. 17:14 - pavproch
- Politický koutek 07.30. 16:59 - Stepan
- IT poradna 07.30. 14:31 - hyundaiclub
- Další zajímavá autovidea 07.30. 13:48 - Vrooom