Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Škoda Octavia RS Combi III 2013: O3 dále pózuje na R10, teď jako praktičtější RS
29.1.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Na silnicích už opět probíhají mediální hrátky mající za cíl „nenápadně“ zviditelnit novou Octavii Combi. Pro větší atraktivitu rovnou ve verzi RS.
Na téma Octavia třetí generace jste od nás nic nečetli už celé čtyři dny, takže bychom to mohli trochu napravit. Na rozdíl od předchozích materiálů však tento vzniká tak trochu z vaší iniciativy. Několik čtenářů totiž zaregistrovalo, že se na silnicích už zase vyskytují lehce maskované Škody. A jejich řidiči se tak dlouho promenádovali po dálnici D11 z Prahy na Hradec Králové, až si jich ostatní začali všímat.
Ostatně ignorovat je dost dobře ani nešlo. Poslat ven „utajovaný“ testovací prototyp lakovaný ve žluté barvě, vybavený zvláštními espézetkami a rozpoznatelným maskováním, je stejně nenápadné, asi jako odstřelovač v růžové krinolíně schovávající se zelené louce. Ale proč ne, je milé, že se nám Škoda i nepřímo snaží naznačit, co pro nás v nejbližší době chystá. A zdá se, že to nebude pouze druhá, tradiční karosářská varianta.
Pochopitelně možná se mýlíme, ale podle provedení spodní, černé části zadního nárazníku se zdá, že Škoda chce udat svůj nový kombík přímo v nejsilnějším provedení RS. Pokud se podíváte na stejné partie loni nafocené Octavie Combi, kterou jsme kvůli přizvednutému podvozku považovali za verzi 4x4 anebo je srovnáte se záběry z Chile, je tam jeden nezanedbatelný rozdíl. Žlutý vůz má podle všeho zdvojené koncovky výfukového systému a vypadají na chlup stejně jako ty u Octavie RS liftback ze slovenského konfigurátoru.
Samozřejmě tvrdit to se stoprocentní jistotou nemůžeme, už třeba proto, že Škoda ví, že víme a čistě teoreticky mohla použít na obyčejné Octavii z modelu RS akorát zadní nárazník a udělat dvě koncovky z jedné by asi taky nebyla žádná věda. Každopádně brát to jako potvrzení chystané verze RS i v poněkud praktičtější karoserii můžeme.
Děkujeme za fotografie, Marcusi!






Maskovací páska se snaží vytvořit dojem, že jde o druhou generaci Octavie před faceliftem - z dálky poměrně přesvědčivě
Kamufláž si ale po spatření „ne-eresového” kombiku a a liftbacku RS snadno odmyslíte
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Unikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
před 10 hodinami„Bugatti pro chudé” se konečně ukázalo v akci na okruhu i ve sprintu. Je to nejrychlejší auto svého druhu, poráží i špičková Ferrari a Lamba
9.6.2025Prototyp elektrického BMW M3 se ukázal v akci na okruhu. Působí jako rychlá a tichá smrt, právě k té může mít nejblíž
7.6.2025
Nejčtenější články
Audi zkouší napravit svůj největší moderní propadák novou „levnou” verzí, čekejme jen další fiasko
14.5.2025Symbol stupidity moderních aut v USA končí, pravidla vytvářející iluzi efektivity start-stopu se změní
14.5.2025Max Verstappen měl při tajném testu s Ferrari pod falešným jménem stanovit nový rekord okruhu. S nikým se pak nebavil a odjel
14.5.2025Nissan je na tom skutečně zle. Po rekordní ztrátě vyhodí 20 tisíc lidí, zavře 10 továren, zastavil téměř veškerý vývoj
14.5.2025Elektromobily se stávají finančně neúnosnými i pro služby na sdílení aut, jejich provoz stojí ročně o 185 tisíc víc než u spalovacích vozů
14.5.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva