Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ssangyong Rexton 2012: velký facelift kompletně odhalen i pro Evropu
3.9.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Modernizovaný Ssangyong Rexton se podle slibu objevil na moskevském autosalonu, otazníky kolem jeho techniky pro Evropu však zůstávají.
V rozsáhlejším avízu v pořadí ke třetímu a rozhodně nemalému faceliftu Ssangyongu Rexton jsme sice popsali vše důležité, co se u korejského SUV mění nebo se objeví jako nové, automobilka však není zrovna sdílná, pokud jde o podrobnější technické parametry. Vůz se dle očekávání dostavil ke své premiéře na moskevský autosalon, a tak vám jej konečně můžeme ukázat i na pár živých záběrech v evropském provedení, zcela jasno v nabídce jeho motorů, převodovek a především dynamice i provozních nákladech ale nemáme.
Co se týče motorizací, tam je to vcelku pochopitelné. Rusové rádi dávají v automobilech podobného typu přednost zážehovým motorům, což je také důvod, proč bude tamní zastoupení nabízet vidlicový šestiválec o objemu 3,2 litru a výkonu 220 koní. Původně jsme se domnívali, že Korejci vypustí starší naftový řadový pětiválec Mercedesu o objemu 2,7 litru, ale to se zřejmě nestane. Na moskevské stánku se objevila verze RX270 a pořád by měla být k mání ve dvou výkonových variantách se 165 i 186 koňskými silami.
Nepochybujeme o tom, že modernizovaný Ssangyong, který pro Evropu ztratí obchodní označení W a zůstane pouze u jména Rexton, dorazí do západní části kontinentu také s přeplňovaným naftovým dvoulitrem o výkonu 155 koní, menší pochybnosti ale máme o provedení s dvojicí turbodmychadel a 200 koňskými silami. Zprávy z Ruska nic takového nepotvrzují.
Úpravě designu jsme se detailněji věnovali v minulém článku, stojí za to ale bleskově proletět drobnosti, které nám Ssangyong potvrdil až po své evropské premiéře. Co nyní víme jistě, je to, že Korejci rozšířili nabídku laků, údajně vylepšili kvalitu materiálů v kabině a výbavu rozšířili o prvky jako je zadní parkovací kamera, vyhřívání zadních sedadel a elektrické otevírání zavazadlového prostoru.
Éterem proletěla také zvěst potvrzující levnější provedení s pohonem 4x2, technické informace ale nejsou komplexní, a tak bude rozhodně nutné k jejich doplnění (včetně cen a dalších „obchodních detailů”) počkat na Paříž.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.
















Naftový řadový pětiválec Mercedesu v Rextonu evidentně nekončí, otázkou ovšem je, jestli to kromě Ruska platí také pro zbytek Evropy
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
před 10 hodinamiHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nejnovější články
Elektrické Kie a Fordy už v USA skoro nikdo nechce ani v momentě, kdy měly růst v jakési předsmrtné křeči
před 4 hodinamiHonda poznává následky sázky na downsizing, místo nezdolných jednotek v ruce má hromadnou žalobu za poruchové motory na krku
před 5 hodinamiBentley vám teď do auta na přání instaluje i zlaté výdechy ventilace nebo tvíd, ve výsledku tím ale ukazuje jen tragičnost doby
před 7 hodinamiPorsche urychlilo návrat spalovacího nástupce Macanu, chybná sázka na elektřinu ho ale bude ještě hodně bolet
před 8 hodinamiMax Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
před 10 hodinami
Živá témata na fóru
- Video a Nordschleife, the best of 08.01. 20:00 - qrs13
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 08.01. 17:18 - pavproch
- Rychlodotazy 07.31. 13:47 - Zajda
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.31. 06:45 - řidičBOB
- Detektory policejních radarů 07.30. 17:16 - pavproch
- Sen se stal skutečností - wtf?!? 07.30. 17:14 - pavproch
- Politický koutek 07.30. 16:59 - Stepan
- IT poradna 07.30. 14:31 - hyundaiclub