Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
SsangYong Tivoli: korejský Captur má jméno, podívejte se na první obrázky
25.11.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Malé SUV SsangYongu se má pyšnit nejkvalitnějším interiérem ve třídě. Inspirací pro název pak byly překrásné zahrady italské Villy d'Este.
Korejská automobilka nás v posledních měsících zásobovala především koncepty, které naznačovaly příchod mnoha produkčních modelů. Prozatím však po žádné skutečné novince nebylo ani vidu, ani slechu. Tedy až na sériové provedení studie X100, jež byla nafocena s výrazným maskováním. Při té příležitosti jsme zmínili, že vůz by měl konkurovat Renaultu Captur nebo Opelu Mokka. Ke slavnostnímu odhalení pak mělo dojít někdy okolo ženevského autosalonu 2015 a ani dnes to není vyloučeno. V takovém případě ale stoprocentně půjde o evropskou verzi.
Ta korejská se zjevně odhalí v řádu týdnů, neboť prodej má začít již v lednu 2015. Vůz přitom do showroomů dorazí se jménem Tivoli, což asi v českých luzích a hájích bude označení vskutku úsměvné. SsangYong tím ovšem nic hanlivého nemyslí, naopak vozem skládá hold italskému městečku Tivoli. V něm se přitom nachází slavná Villa d'Este, jejíž zahrady nesou stejné jméno. To pak přijaly za své mnohé zahrady na celém světě.
Pokud daný název aplikujeme na korejské SUV, pak bychom měli počítat s opravdu přitažlivou vizáží. Tu zatím potvrzují první odhalené oficiální ilustrace, mimo vzhled se ovšem novinka má chlubit také nejkvalitnějším interiérem v daném segmentu. Na takové odvážné tvrzení lze pomalu zareagovat jen zvoláním „no ti voli“, finální verdikt si ovšem schováme nejdříve na chvíli, kdy na světlo světa proniknou první fotografie.
Z přiložené ilustrace příliš mnoho originálních nápadů nesrší, přeci jen obdobnou architekturu jsme již viděli dříve a u jiných značek. Dodat tedy můžeme pouze tolik, že SsangYong počítá zejména se zapojením chytrých telefonů. Počítat pak lze s dostatečným prostorem vpředu i vzadu, jež bude dán rozvorem 2 600 milimetrů. Délka vozu by se pak měla pohybovat okolo 4 195 mm.
O motorovém prostoru se prozatím jen spekuluje, 1,6litrové čtyřválce v benzinovém i dieselovém provedení jsou ovšem sazkou na jistotu. Dále se hovoří také o hybridním modelu, je však otázku, zda ten bude k mání hned od zahájení prodeje. Jistotu ale stoprocentně budeme mít s brzkým příchodem oficiální tiskové zprávy.



SsangYong Tivoli zaútočí i na evropské trhy, a to především nejkvalitnějším interiérem v segmentu. Tedy alespoň podle prohlášení značky
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Zlatan Ibrahimovič si k narozeninám nadělil další nové Ferrari, stálo ho přes 90 milionů Kč
včeraIronie osudu: Údajně terénní Kia selhala a zůstala uvíznutá v oblasti, po které je pojmenována
4.10.2025Mechanik rozebral legendární výkonný motor Toyoty po najetí 668 tisíc km a ukázal, jak vypadá zevnitř
2.10.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Němci varují před čínským obutím nového VW Tiguan, dostává ho z továrny. Dealer musel stesky nad ním smazat
před hodinouVěrnost zákazníků automobilovým značkám dál klesá, je to hlavně chyba automobilek samotných
před 3 hodinamiAutomobilka sebrala novinářům auto půjčené na dlouhodobý test během servisu, už ho neviděli. Teď konečně zjistili, co se s ním stalo
před 4 hodinamiŠéfka EU navrhla nové řešení pro evropské výrobce aut, lidé v sále zůstali sedět v němém úžasu
před 6 hodinamiFirma začala v roce 2025 nabízet brutální motor 9,4 V8, prodává ho dokonce i ve verzi s turbem
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Politický koutek 10.06. 15:41 - jerry
- BMW Divize 10.06. 15:23 - pavproch
- Přepis auta z Německa 10.05. 19:15 - stenly11
- Onboard videa 10.05. 17:25 - Truck Daškam
- IT poradna 10.05. 14:20 - pavproch
- whitelist & blacklist 10.05. 11:08 - Stepan
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 10.04. 14:31 - Truck Daškam
- Mazda MX5 (Miata) 10.04. 11:32 - jerry