Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Subaru Impreza Sport Hybrid je druhá hybridní vlaštovka značky, má 162 koní
26.5.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Momentálně je hybridní Impreza k dostání pouze v Japonsku, kde nabídne kombinaci 162 koní a spotřeby nižší než 7,8 litru na sto kilometrů.
Tuzemská nabídka značky Subaru počítá pouze s benzinovým nebo dieselovým pohonným ústrojím. Pokud ovšem zamíříte za oceán, a je vlastně jedno, jestli na východ či na západ, pak můžete sáhnout také po hybridním modelu XV. K této první vlaštovce se aktuálně přidává i druhá, jež na sebe bere podobu standardního Subaru Impreza. Zapomenout tedy můžeme na zvýšený podvozek nebo černě lakované plastové lemy ve spodní části karoserie.
Tím de facto zásadní rozdíl mezi oběma modely končí, neboť oba podepírá tatáž platforma. Počítat tedy můžeme rovněž s identickým ústrojím, které spojuje dvoulitrový benzinový boxer s elektromotorem naladěným na 14 koní. Celková síla soustavy přitom počítá se 162 koňmi a 220 Nm točivého momentu, což oproti benzinovému XV (150 koní a 196 Nm) představuje jen malý nárůst.
Veškerou výkon může na všechna čtyři kola přenášet pouze převodovka CVT, neboť výše zmiňovaný elektromotor je její součástí. K dispozici alespoň již ve standardu máte pádla řazení pod volantem, mimo to nechybí ve výčtu mechanických komponentů také elektronická kontrola stabilizace a trakce. Zmínit bychom pak ještě měli udávanou spotřebu, která u hybridního XV činí 7,8 l/100 km.
Dá se přitom předpokládat, že Impreza Sport Hybrid by danou žíznivost měla ještě snížit, a to právě díky odlišné světlé výšce. Přesné parametry pro tento model však automobilka nezveřejnila, známy nejsou ani data týkající se jízdní dynamiky či ceny. Víme ovšem tolik, že do prodeje zamíří novinka v Zemi vycházejícího slunce letos v létě.
Zda automobilka bude svou druhou hybridní vlaštovku nabízet i mimo domovinu, to je opět otázka do pranice. Dá se však předpokládat, že na americký trh vůz zamíří. Od standardní Imprezy jej přitom zvenčí bude odlišovat aerodynamičtější čelní maska, nové jsou pak i boční prahy a zadní světlomety. Tím ale odklon od základu končí.




Subaru Impreza Sport Hybrid je druhým vozem japonské značky s alternativním ústrojím. I tentokráte by přitom pod kapotou mělo pracovat 162 koní
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Ford Mustang s továrním kompresorem se postavil vrcholné Tesle Model 3 ve sprintu s jednou zatáčkou, favorit dostal na zadek
před 10 hodinami
Tvůrce Call of Duty zemřel při ošklivé nehodě se svým Ferrari, kolemjdoucí vše natočili na video
dnes
Levné americké Ferrari poráží skutečné Ferrari takovým způsobem a o tolik levněji, že musí lákat i kupce italských skvostů
včera
Nejnovější články
Mazda kdysi postavila auto, které se vešlo do cestovního kufru. Vidíte ho vážně celé, na fotce nic nechybí
před 8 hodinami
Ford Mustang s továrním kompresorem se postavil vrcholné Tesle Model 3 ve sprintu s jednou zatáčkou, favorit dostal na zadek
před 10 hodinami
Nový Renault Clio v hávu legendy 90. let vypadá zatraceně dobře, takové auto by najednou chtěl každý
před 10 hodinami
Interiéry bez tlačítek jsou ta nejnebezpečnější věc v moderních autech, říká studie. Potřebovali jsme na to ale vůbec studii?
dnes
Tvůrce Call of Duty zemřel při ošklivé nehodě se svým Ferrari, kolemjdoucí vše natočili na video
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
