Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Suzuki A:Wind: předzvěst nového minivozu s nejasným určením
28.11.2013 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Do nejmenšího segmentu hatchbacků zamíří příští rok novinka od Suzuki. V Thajsku vypluly na povrch první informace. Kam se ale zařadí?
A:Wind koncept prezentovaný na thajském autosalonu se má stát předlohou pro městského mrňouse, možná už pro následující sezonu - Japonci ho hodlají začít vyrábět už příští rok. Co se ale po jeho zavedení stane s Altem, který teď zřejmě zabírá jeho místo?
Je nám známo, že koncept A:Wind dostal karoserii s délkou 3,6 metru (Alto má o 10 centimetrů méně), šířkou 1,600 metru (zcela shodná) a výškou 1,54 metru, přičemž stojí na platformě s rozvorem 2425 milimetrů, což je o celých 65 mm delší než u Alta. Už méně nás překvapuje pohon předních šestnáctipalcových kol s pneumatikami o rozměru 185/55. A jaký motor pohání A:Wind? U něho jde o jednolitr - pravděpodobně tedy tříválec, který už není neobvyklý ani u vozů vyšších tříd.
Na autosalonu se novinka producíruje, respektive stojí ve žluté barvě a její design působí celkem moderně. Obrovské chromové hokejky ani mřížky chladiče zasahující do hlavních světlometů náš obdiv nezískají, jenomže tím se nám zřejmě jen snaží Suzuki ukázat, jak budou jeho budoucí modely vypadat. K poslednímu modelu Suzuki SX4 S-Cross totiž podle nás blízko nemá.
Kabina vozu na druhou stranu připomíná stále vozy, jaké značka vyrábí a tam se tedy zvláštností asi nedočkáme. Ví se ovšem, že by mělo jít o velký vnitřní prostor (zejména vzadu pro nohy pasazérů), pro který by ho měli zákazníci po uvedení sériové verze kupovat. U konceptu si lze všimnout známého volantu, voliče převodovky CVT, stejně tak i ostatních neméně dobře známých prvků. Dvoubarevné provedení složené ze zvláštních tónů se praktičností zřejmě nevyhoupne na vrchol minivozů, ale dobrá - je to přeci jen koncept.














Otázka na Suzuki - co bude tedy s modelem Alto po příchodu nového mrňouse?
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včeraHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Fiasko kdysi převratného motoru Nissanu přichází pro firmu v nejhorší možný čas, může ji přivést až do záhuby
5.7.2025Vědci popsali, proč se tolika lidem dělá z elektrických aut fyzicky špatně
6.7.2025Dnes neuvěřitelný VW z dob, kdy jste si u Němců mohli poručit skoro cokoli, je k mání stále nejetý. Nikdo ani nezašpinil jeho spodek
6.7.2025Nová specialita Porsche vypadá jako stvořená pro Česko, dvouocasý lev ho nezdobí zdaleka jen tady
6.7.2025Prodeje elektrických Fordů se dál mohutně propadají, sportovní spalovací Mustang už v USA dokonce překonává rodinný Mach-E
6.7.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva