Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí

V rámci modernizace dostal hatchback nová světla, nárazníky, masku či litá kola. Pár změn se odehrálo v kabině, vrcholem je ale i nadále 136 koní.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí

17.6.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

V rámci modernizace dostal hatchback nová světla, nárazníky, masku či litá kola. Pár změn se odehrálo v kabině, vrcholem je ale i nadále 136 koní.

Pro japonskou automobilku je Swift velmi důležitým modelem především v Indii, kde za poslední tři roky skončila prakticky polovina veškeré produkce. To ovšem neznamená, že by tří- a pětidveřový hatchback nebyl oblíben také v Evropě. Zvláště ve verzi Sport představuje zajímavou nabídku pro řidiče chtivé dynamického svezení, aniž by ovšem vyprázdnil jejich peněženku. A tak tomu bude i nadále, neboť po stránce mechanické letošní modernizace prakticky nic nového - tedy až na vylepšené brzdy - nepřináší.

Pod kapotou tak můžeme i pro další léta očekávat základní benzinový čtyřválec o 1,2litrovém objemu, který na přední kola vysílá skrze pětistupňový manuál 94 koní. I nadále budete samozřejmě moci zvolit automatickou převodovku, stejně jako v nabídce zůstane dieselová verze 1,3 DDis produkující 75 koní. Vrchol portfolia pak nadále bude tvořit verze zmíněná verze Sport, které opět dorazí s výkonem 136 koní.

Co nového ale tedy vlastně máme na autosalonu ve Frankfurtu, kde se vůz objeví, očekávat? V podstatě jen lehčí kosmetické změny, které se dotýkají nových předních a zadních světlometů i nárazníků, jež hostí mlhovky ve tvaru hokejky. Směrovky se pro změnu přestěhovaly do venkovních zpětných zrcátek, jiná je i čelní maska a sáhnout budete moci také po odlišném designu litých kol.

Tím ale japonská značka de facto končí, neboť v interiéru pozměnila jen pár barev a materiálů. Základní architektura ale bude stejná, díky čemuž můžeme očividně vsadit i na takřka identickou cenovou politiku. To znamená, že základní cena bude na počátku příštího roku, kdy Swift dorazí do prodeje, startovat někde okolo 235 tisíc korun.

Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013.


Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 1 - Suzuki Swift 2013 facelift 01Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 2 - Suzuki Swift 2013 facelift 02Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 3 - Suzuki Swift 2013 facelift 03Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 4 - Suzuki Swift 2013 facelift 04Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 5 - Suzuki Swift 2013 facelift 05Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 6 - Suzuki Swift 2013 facelift 06Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 7 - Suzuki Swift 2013 facelift 07Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 8 - Suzuki Swift 2013 facelift 08Suzuki Swift 2014: facelift japonského „swiště“ si pohrál hlavně s přídí - 9 - Suzuki Swift 2013 facelift 09
Suzuki Swift v rámci lehkého faceliftu dostalo hlavně nový přední nárazník a světla. Nové jsou ale i zadní partie či litá kola

Zdroj: Autoweek.nl

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Autobazar

zobrazit vše