Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Suzuki Vitara S má české ceny, za 140 koní dáte méně než půl milionu
30.9.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Výkonná verze japonského SUV je k dispozici s pohonem předních či všech kol. K mání je manuál i automat, výbava je pokaždé více než bohatá.
Suzuki na frankfurtském autosalonu odhalilo novou verzi modelu Vitara, která dostala přídomek S. Vůči zbytku nabídky se liší zvenčí hlavně specifickou pětidílnou čelní maskou, LEDkami pro denní svícení nebo 17palcovými litými koly, které jsou obuty do pneumatik o rozměru 215/55. Uvnitř lze počítat s červenými doplňky nebo bohatší výbavou, jíž si podrobněji představíme na následujících řádcích. K dispozici totiž máme tuzemské ceny.
Než se ovšem k jednotlivým položkám dostaneme, nahlédneme pod kapotu, kde najdeme 1,4litrový přeplňovaný benzinový čtyřválec BoosterJet, který dostal do vínku 140 koní a 220 Nm točivého momentu. S tímto výkonem se verze osazená pohonem pouze předních kol rozjede na stovku za 9,5 sekundy při cestě za nejvyšší rychlostí 200 km/h. Té dosahuje i model osazený systémem 4x4, kterému ovšem sprint zabere 10,2 sekundy.
Čtyřkolku je možné kromě šestistupňového manuálu osadit také šestistupňovým automatem, jízdní dynamika se však v takové chvíli neliší. O trochu jiná je již situace v rámci spotřeby, kdy samočinná převodovka si v průměru řekne o 5,5 litru paliva na sto kilometrů. V případě manuálu je možné počítat s žíznivostí nižší o jedno deci, verze osazená pohonem 4x2 pak v průměru jezdí za 5,2 l/100 km.
Tím máme mechaniku probranou, přikročit tak můžeme k cenám. Ty startují na sumě 489 900 Kč, za něž dostanete verzi s jednou hnanou nápravou. Systém 4x4 AllGrip již vychází na 537 900 Kč v případě manuálu, s automatem je takto vybavené Suzuki Vitara S dražší o 44 tisíc korun. Standardem je přitom pokaždé pětidveřová karoserie a jediná úroveň výbavy.
Počítat můžete skutečně s „plnou polní“, tedy kupříkladu s předními a zadními parkovacími senzory, asistentem sjíždění svahů a rozjezdů do kopce, sedmi airbagy nebo systémem nouzového brzdění. Nechybí ani automatická klimatizace, parkovací kamera, vyhřívání předních sedadel, hliníkové pedály, navigace nebo ony červeně zbarvené dekorační prvky.
Pro verze s automatem je určen specifický volant s páčkami řazení, systém AllGrip pro změnu počítá s ovladačem umožňujícím volbu čtyř jízdních režimů. Více se dozvíte z oficiálního ceníku (PDF 1,3 MB), který je možné stáhnout z webu českého zastoupení značky. My přitom jen dodáme, že jedinými příplatky jsou metalický nebo dvouodstínový lak.

















Suzuki Vitara S startuje s pohonem předních kol pod půl milionem korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejmíň oblíbené Porsche 911 v té správné verzi na Autobahnu ukázalo, že i na něm je co milovat a obdivovat
před hodinouIlustrace ukazují, jak by nová Škoda Octavia Combi mohla vypadat ještě před jejím zářijovým odhalením
včeraDosud neznámý sporťák zajel 5 rekordů 5 okruhů během 5 dnů, navíc mezi nimi přejížděl po vlastní ose
19.8.2025
Nejnovější články
Nejmíň oblíbené Porsche 911 v té správné verzi na Autobahnu ukázalo, že i na něm je co milovat a obdivovat
před hodinouNový polský prezident nechtěl obrněné auto po svém předchůdci, a tak si poručil nové. Tohle je ono
před 2 hodinamiPorsche našlo nové dno vysvětlování svého úpadku: Ten kolaps prodejů jsme plánovali!
před 3 hodinamiNěmečtí dealeři odhalili čachry s prodeji elektromobilů, ve skutečnosti vůbec nejsou takové, jak naznačují oficiální čísla
včeraMuž si přijel k dealerovi pro nové SUV za 1,6 milionu Kč, podívejte se, co nechal na protiúčet
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 08.21. 09:50 - řidičBOB
- Onboard videa 08.21. 09:31 - Předseda
- Dříve M135i, nyní ///M2 08.20. 20:18 - Spectral
- BMW Divize 08.20. 12:06 - pavproch
- Škoda Auto obecně 08.20. 08:36 - pavproch
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 08.19. 16:20 - Předseda
- S větrem ve vlasech.... 08.19. 14:39 - pavproch
- Hlavní silnice v zahraničí 08.17. 06:37 - petr_riha