Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Takhle dobře by Alfa Giulia vypadala s menšími světly, ven vyrazila v maskáčích
9.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ foto, video) Giulia vyrazila na Nordschleife a její kamufláž nechtěně ukazuje, že mohla vypadat lépe.
Nový sedan Alfy Romeo již pár dnů dobře známe. Dokonce jsme jej stihli alespoň papírově srovnat s konkurencí, přičemž první souboj zvládla verze Quadrifoglio Verde na jedničku. Po trůnu ovšem Italové nepasou pouze ve virtuální rovině, ale rádi by na něj usedli také ve skutečnosti. Proto na Severní smyčku Nürburgringu zamířila výprava inženýrů, kteří by během 14 zde strávených dnů chtěli nejen odchytat poslední mouchy, ale zároveň dosáhnout i rekordu mezi sportovními sedany s poháněnou zadní nápravou.
Jestli se to stane, nezáleží jen na Alfě, společnost Capricorn, které Ring patří, by také musela alespoň částečně zrušit veškeré zákazy, jež se týkají rychlosti. Této kauze se ovšem dnes věnovat nebudeme, místo toho si posvítíme na onen italský sedan. Giulia se do Zeleného pekla vydala v maskování, což může být na jednu stranu překvapivé. Přeci jen, veškeré její tvary jsme již viděli během statické prezentace v Arese, historickém zázemí značky. Nicméně tak už to občas bývá, pokud automobilka nechce v ulicích vystavovat zatím jen částečně odhalený vůz.
Kamufláž má ale jiný překvapivý dopad. Někteří tedy hovoří i tom, že jí Alfa mohla zahladit veškeré spáry na karoserii, což by Giulii pomohlo při rekordních pokusech. Vyloučit to nelze, všimněte si ale jiné věci - kamufláž se stará o zakrytí části předních světel, které jsou tak ve výsledku vizuálně nižší než na skutečném voze. Zřejmě nejkontroverznější partie italské novinky je tím částečně pozměněna a podle nás k lepšímu. Ale posuďte sami...
Zajímavou informaci také přihodili kolegové z italského AlVolante s odvoláním na svůj zdroj uvnitř automobilky. Ten tvrdí, že výkon 510 koní, za který je zodpovědný přeplňovaný třílitrový šestiválec, se stará nejen o schopnost zrychlit z klidu na stovku za 3,9 sekundy, ale i o velmi vysokou maximální rychlost. Při testech na okruhu Nardo se údajně Giulia rozjela až na 321 km/h, což by jí dalo další primát mezi konkurenčními sedany - tolik nejede (třebaže kvůli omezovačům) nic od C63 až po M3.
Zatím samozřejmě není jisté, zda touto nejvyšší rychlostí bude disponovat také sériové provedení, či zda Italové nepřijdou také nějakým s omezovačem. Tohle se ukáže až časem, v případě oněch předních lamp bychom ale automobilce už teď doporučili zvážit, zda při faceliftu nepřikročí k jejich zúžení. Zuřivých debat kolem vzhledu Giulie by pak možná nebylo tolik...





Kamufláž i po premiéře se na Giulii může zdát zbytná, paradoxně ji ale pomáhá k atraktivnějšímu vzhledu
Zdroj: AlVolante
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Číňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
před 5 hodinamiSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včera
Nejnovější články
Číňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
před 5 hodinamiNové BMW M3 dostane úplně nový typ spalovacího motoru, odhalil manažer automobilky, jsme na něj zvědavi
před 7 hodinamiVolvo v problémech oznámilo, že bude propouštět, musí ušetřit nejmíň 41 miliard Kč
před 8 hodinamiŠéf Toyoty zaujal další rezolutní postoj k elektrickým autům, odpískal plány na sportovní modely s tímto pohonem
před 10 hodinamiNový Mercedes CLA působí v základu až ostudně lacině, i když stojí o statisíce víc. Uvnitř přišel o třetinu displejů
před 11 hodinami
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 05.01. 14:44 - pavproch
- Onboard videa 05.01. 09:03 - řidičBOB
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1