před 6 hodinami | Petr Prokopec
Tohle auto vypadá jako nevhodně načasovaný aprílový žert, je to ale teď už sériově vyráběný vůz, který se co nevidět bude prodávat i u nás. Koupit si ...
před 10 hodinami | Petr Prokopec
Věříme, že Octavie bude pořád lepším autem, když si ale uvědomíte, že stojí několikanásobně víc peněz, znamená to vůbec něco? Tento vůz ji prodejně je...
dnes | Petr Prokopec
Ani japonská značka neunikla trendům, které cloumají s automobilovým průmyslem už několik let, a končí s dosavadním pojetím svého loga. To má kořeny u...
dnes | Petr Miler
Pořád ještě alespoň trochu prozíravé automobilky si po fiasku Porsche správně kladou otázku: Pokud to nefungovalo jim, proč by zrovna nám mělo? Nikdo ...
včera | Petr Prokopec
A nenarážíme teď na to, že pět set po silnici stejně nikdo jezdit nebude, o to tu nejde. Problém je ve využitelnosti. Nový YangWang ve verzi příhodně ...
včera | Petr Prokopec
To, co se už zprvu zdálo jako zhroucení dosavadních plánů a náznak kapitulace, je nakonec kompletním přechodem do panického módu. Automobilka, která c...
včera | Petr Prokopec
Nevíme, co to je, ale chceme to taky. Pokud jste si v poslední době neúspěšně kladli otázku, jakým způsobem mohl dojít Mercedes k tomu, že svá auta dě...
včera | Petr Miler
Co je toto za drzost? Jak si šéf firmy bojující primárně o přízeň koncových uživatelů vlastních produktů vůbec může něco takového dovolit vypustit z ú...
20.9.2025 | Petr Prokopec
Mnichovská automobilka nemůže nevidět, že tohle je velmi problematický krok, se kterým dosud konkurence vždy narazila. Vidina peněz navíc, které by fi...
20.9.2025 | Petr Prokopec
Když se Italové ohlédnou za uplynulými pěti roky, musí se sami sebe ptát: Co jsme to proboha dělali za nesmysly? Naštěstí je probudil náraz do zdi, od...
20.9.2025 | Petr Prokopec
Tohle je docela lákavý pohled, který si člověk přirozeně nespojí s produktem jakékoli mainstreamové automobilky. Ale spojen s jednou takovou je - vážn...
20.9.2025 | Petr Miler
„Co dělal, jak dělal, já nedělal, to oni dělali, co jsem měl dělat?” Alibismus šéfa automobilky je nezměrný, nakonec ale - byť až pod extrémním tlakem...
19.9.2025 | Petr Prokopec
Není to úplně typické auto pro nasazení v policejních službách, k dispozici je ale nyní strážcům zákona též. Ti se mohou těšit nejen na 265 koní, ale ...
19.9.2025 | Petr Prokopec
Je to jedna z největších hloupostí, do kterých se Porsche pustilo. A ve stínu svého dosavadního elektrického fiaska musí tušit, že se pouští na extrém...
19.9.2025 | Petr Prokopec
Je to písnička tak ohraná, že nám přijde skoro trapné ji pouštět znovu, VW ale očividně pořád neprodělal dost peněz na to, aby byl schopen se zamyslet...
19.9.2025 | Petr Prokopec
Tohle auto nabírá jasnější podobu. A také stále jasněji ukazuje, že snaha o originalitu u tvůrců nebyla na vrcholu žebříčku priorit. Takové hodnocení ...
19.9.2025 | Petr Prokopec
Nedá se říci, že by už celá dosavadní nabídka nebyla stvořená jako pro české zákazníky, nové verze Dusteru v tom ale zachází ještě dál. Ideál pro zahr...
19.9.2025 | Petr Miler
Nepochopím, z jakého důvodu si někdo někdy mohl myslet, že s tímto autem na trhu dokáže uspět. Natož aby kolem něj a jeho obdob stavěl celou svou budo...
18.9.2025 | Petr Prokopec
Němci se tváří, že své směřování mění, reálně ale dál kráčí stejnou cestou. Třída A je jedním z jejich nejlépe prodávaných aut vůbec, do elektrických ...
18.9.2025 | Petr Prokopec
Slova o tom, že tonoucí se chytá i stébla, které mu stejně nemůže pomoci, se v tomto případě zdají být velmi příhodná. Plán Japonců je ale na druhý po...