před 8 hodinami | Petr Prokopec
Tohle auto se stalo takovým prodejním fiaskem, že si nemohlo vydělat ani na tisk katalogů. Do prodeje vlétlo s velkou pompou, skončilo v něm ale ve vš...
před 11 hodinami | Petr Miler
Chytrému napověz, hloupého kopni. A některé automobilky? Ty by zasloužily pořádnou ránu palicí. Honda už ji nepotřebuje, dostala jich několik v podobě...
včera | Petr Prokopec
Jedna značka koncernu už se vrátila zpět na správnou cestu, nebude v tom ale sama. Po Ramu věrnost motorům V8 přísahají další dvě a jsme zvědavi, jaké...
včera | Petr Prokopec
Volkswagen má dnes dost problémů sám se sebou, ve světlejších chvilkách se ale bůhvíproč zavázal pomáhat financovat jinou ztrátovou automobilku Rivian...
včera | Petr Prokopec
Jak bohatí a výjimeční musíte být, aby pro vás automobilka něco takového udělala? Velmi. V takovém případě ale zjevně nic není problém, ani jakási mec...
7.8.2025 | Petr Prokopec
Tedy aspoň předpokládáme, že kdyby to nefungovalo, tak to nedělá. Tento vůz se prodává už 10 let a platí za zajímavou koupi v poměru ceny a hodnoty. T...
7.8.2025 | Petr Prokopec
Až dosud se museli při kolizi osobního a nákladního vozu bát o život hlavně šoféři osobáku, nové MPV značky Li Auto ale zjevně mění pravidla hry i fyz...
7.8.2025 | Petr Miler
Automobilka jako by dělala vše proto, aby zbytky svého už tak churavějícího byznysu rozvrátila co nejdřív. Po kolapsu zisků ji tak nenapadlo nic lepší...
7.8.2025 | Petr Prokopec
A budete koukat, jaká argumentace za tím stojí, neboť je v dokonalém rozporu s tím, co dnes VW reálně dělá. Jediným faktem je, že Touareg dnes vzhlede...
7.8.2025 | Petr Prokopec
Je to pochopitelně relativní, a tak nás neberte za slovo, pokud ale tohle není automobilová nabídka roku, pak nevíme, co by jí mělo být. Takové Ferrar...
7.8.2025 | Petr Prokopec
Původně patřila automobilce, která v ní chtěla elektrická auta vyrábět sama, pak ji předala Foxconnu, aby to pro ni zajistil. Jenže zkrachovala stejně...
7.8.2025 | Petr Miler
Kolikátý podobný prodělek a kolikáté podobné přiznání už to je? A co po nich dosud vždy přišlo? Automobilky „už” se dostaly do fáze, kdy jsou schopné ...
7.8.2025 | Petr Prokopec
Ve výsledku to jen ukazuje, jak málo myšlení vnucování elektrických aut všem provází. Však kolik inteligence vyžaduje pochopit, že takto hloupě koncip...
6.8.2025 | Petr Prokopec
Je až neuvěřitelné, kam nezájem o tento model zašel, dnes jej v Evropě nekupuje skoro nikdo. Vratný stav to jistě je, ale to by Honda musela něco pods...
6.8.2025 | Petr Prokopec
Obecně vzato je to správný přístup, nic než nové a lepší produkty schopné zarýt se klientům pod kůži třícípou hvězdy nespasí. Ale je tohle to, o co Me...
6.8.2025 | Petr Miler
Není to úplně poprvé, co můžeme podobu nového T-Rocu okusit před formálním odhalením, dosud ale šlo jen o vizualizace. Nyní ho můžeme vidět zvenčí i z...
5.8.2025 | Petr Prokopec
Elektrická auta pochopitelně žádnou čelní masku s chladičem mít nemusí a nové GLC bude primárně elektrické. Ale vymyslet něco nového? Kdepak, však pro...
5.8.2025 | Petr Miler
Propad prodejů je tak mohutný, že automobilka nejenže vrátila do nabídky spalovací pohon, ale elektrickou novinku může přestat prodávat už po dvou let...
4.8.2025 | Petr Prokopec
Obří fabrika v Szegedu měla Číňanům pomoci obejít cla, jenže náklady výroby v EU jsou už tak vysoko, že tento faktor mohou převážit. Automobilka BYD t...
4.8.2025 | Petr Prokopec
Honda v posledních letech předvádí neobyčejný talent posílat na trh auta, která vyvolávají jen minimální touhu. A pokud náhodou něco atraktivního stvo...