Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Toyota C-HR odhalila interiér. Armádu asistentů má ve standardu
28.6.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Kabina C-HR je docela konvenční, což bude spoustě zákazníků vyhovovat. Jeho elektronická výbava ale zrovna staromódní není.
Toyota C-HR se v Ženevě ukázala se začerněnými okny, takže jsme si sice mohli prohlédnout vůz zvenčí, pohled do interiéru nám ale zůstal zapovězen. Návrh sportovní verze byl v podstatě jen ilustrací, která se ukázala na jedné fotce - a pochopitelně taky bez interiéru. Ten si můžeme prohlédnout až nyní, a nutno říci, že vypadá docela zajímavě.
Palubní deska je poměrně jednoduchá a jejím středobodem je 8palcový displej, který sedí nad středovou konzolí. Možná by se hodilo označení, že z ní trochu moc trčí, víc než u jiných aut s podobným umístěním displeje. Jak bude tohle umístění fungovat ve skutečnosti, odhalí jen osobní setkání s vozem, z fotek jsme z něj trochu rozpačití.
Odhadujeme, že displej bude ovládat většinu funkcí auta. Pod ním jsou jen tlačítka k ovládání klimatizace, lehce natočená k řidiči, volič převodovky je standardně na středovém tunelu. „Naším cílem, cílem evropského designového centra Toyoty, bylo dát vozu unikátní styl - moderní a smyslný zároveň,” říká Alexandre Gommier z ED2, designového centra Toyoty.
„Jedinečnost interiéru C-HR je založena na stabilní struktuře s 'emotivními povrchy' a 'inovativními detaily',” pokračuje Gommier. Co tím přesně myslí, je otázkou, je potřeba to brát jako marketing. „Tyto klíčové prvky znamenají příležitost začít s čistým listem papíru,” dodává. Je pravděpodobné, že se Toyota snažila kvalitu interiéru a vnímaný luxus dostat co nejvýš, protože v konkurenci budou kromě Hondy HR-V i prémiové značky.
Ve výbavě budou mimo jiné částečně kožené sedačky s vyhříváním, to za příplatek, a samozřejmě armáda jízdních i bezpečnostních asistentů, sdružená pod název Toyota Safety Sense, to v Evropě ve standardu. Součástí paketu je adaptivní tempomat, automatické brzdění včetně detekce nepozorných chodců, aktivní asistent jízdy v pruzích, automatická dálková světla a rozpoznávání dopravních značek. Za příplatek bude k mání také automatický parkovací systém S-IPA.
Jak už víme, v Evropě se bude tenhle vůz nabízet s přeplňovanou dvanáctistovkou o 116 koních a 185 Nm a také jako hybrid, který nabídne 122 koní a normovanou spotřebu 3,7 litru. Právě hybridu patří interiér na snímcích, jak vidíme z obrázku přístrojového štítu. Hybridní verze bude v nabídce místo dieselu, kolik bude stát, ale zatím není známo. Víme, že do prodeje vstoupí C-HR na podzim letošního roku.













Nové fotky ukazují interiér hybridního C-HR











Na světě jsou i další obrázky tohoto malého a docela lákavého crossoveru
Zdroj: CarScoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Bugatti pro chudé” znovu vytřelo podlahu s drahou konkurencí, potichu stanovilo další rekord okruhu
před 5 hodinami
Žena jela autem po dálnici a najednou jí na střeše přistálo letadlo. Video zachycuje vše
11.12.2025
Muž si nechal na zimu hodit své Ferrari jeřábem na balkon jen aby zjistil, že Vídeň není Dubaj
10.12.2025
Nejnovější články
Kruh se uzavírá, VW má v plánu zachránit své elektromobily s pomocí spalovacích motorů
před hodinou
Nové Smarty jsou až absurdně obří auta, ten nejnovější měří skoro 5 metrů. A Mercedesy nepřipomínají náhodou
před 3 hodinami
Prodeje Tesly šly skutečně do kopru. A hodně. Přesto ze současné situace silně profituje
před 4 hodinami
„Bugatti pro chudé” znovu vytřelo podlahu s drahou konkurencí, potichu stanovilo další rekord okruhu
před 5 hodinami
Bylo dosaženo bodu zlomu? Zájem o spalovací auta znovu roste na celém světě, zájem o elektromobily mohutně uvadá
včera
Živá témata na fóru
- whitelist & blacklist 12.14. 09:14 - Brus
- Lampárna (stěžovatelna) 12.14. 09:05 - Brus
- IT poradna 12.14. 05:13 - rutak11
- BMW Divize 12.13. 21:24 - Kavis
- Řidiči, co to mají v ruce... 12.12. 23:17 - Truck Daškam
- Onboard videa 12.12. 22:07 - řidičBOB
- VZKAZY 12.12. 20:10 - M.Z.
- Politický koutek 12.10. 18:54 - Stepan
