Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Toyota Prius+ 2015: facelift přinesl lepší podvozek, odhlučnění i výbavu
9.10.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Jediný sedmimístný hybrid na evropských trzích dostal nové nárazníky a světla, uvnitř pak nabízí již ve standardu multimediální systém Toyota Touch 2.
Toyota Prius+ sice není zrovna enormně prodávaným vozem, na druhou stranu však jde o jediný sedmimístný hybrid, který je v současné době na Starém kontinentu k mání. Své opodstatnění v nabídce japonské automobilky tedy bezesporu má, pročež se nemůžeme divit ani faceliftu, který by měl vůz udržet svěží a v kondici po další přibližně tři roky. Tou dobou sice již bude na trhu zcela nový Prius, ovšem pouze ve standardní pětimístné formě.
Vraťme se ale zpátky k verzi, která svůj kokpit se sedmi sedadly poprvé ukázala veřejnosti v roce 2011 na autosalonu v Ženevě. Pro letošek se zvenčí dočkáme hlavně nové čelní masky, se kterou přichází také větší emblém značky. Změnám pak byly podrobeny i LEDky určené k dennímu svícení, stejně jako můžeme referovat o nových světlech vpředu i vzadu. Mimo to byly vyměněny i nárazníky, kdy ten zadní hostí difuzor.
Další modifikace pro evropský trh počítají s představením nových barevných odstínů (Dark Cherry, Attitude Black), tím jsme ale s exteriérem hotovi. Zamířit tak můžeme do kabiny, kde nově najdeme více chromových doplňků. Standardem se pak u všech úrovní výbavy stává multimediální systém Toyota Touch 2, jehož součástí je zpětná kamera nebo rozhraní Bluetooth. Za příplatek pak dostáváte i navigaci.
Další změny se dotýkají malého středového přístrojového štítu, kde nově přibyl 4,2palcový TFT displej. Ten zobrazuje data o spotřebě paliva, ale také o samotném hybridním režimu. Nově přitom disponuje funkcí Eco Judge, která má šoférům radit s ekonomickou jízdou, kterou následně i hodnotí. To je ale víceméně vše také v případě kabiny, čímž se přesouváme k mechanickým změnám.
Toyota totiž nově upravila podvozek (zejména tlumiče), aby napomáhal lepší ovladatelnosti. Lepší je pak i odhlučnění vzadu na bocích, což prospělo komfortu v kabině, zatímco hybridní ústrojí nově plní emisní normy Euro 6. I nadále však produkuje kombinovaných 136 koní, které stojí za sprintem z klidu na stovku za 11,3 sekundy a nejvyšší rychlostí 165 km/h.
Ceny modernizované Toyoty Prius+ mají být oznámeny blíže k zahájení prodeje, nic konkrétního však japonská automobilka v tomto směru nezmiňuje. Dá se ale předpokládat, že déle než do konce letošního roku čekat nebudeme.
Toyota Prius+ se změnila zvenčí i uvnitř, mimo to však nabízí také lepší odhlučnění a podvozek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před 5 hodinami - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
včera - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejčtenější články
- Jaguar pokračuje ve své likvidaci, nově naštval zákazníky, když je bez varování odřízl od chválených aplikací
18.3.2024 - Stále hůř: Fisker v nouzi zastavil výrobu, už otevřeně varuje, že bankrot může přijít kdykoli
19.3.2024 - Nová „ruská” auta od Solarisu jsou jen virtuální realita, k dealerům dorazila s logy Hyundai přelepenými páskou
19.3.2024 - Vsadil na elektromobily a končí. Šéf Hertzu se po 30 letech ve vysokém byznysu chytil do pasti elektrických snů
19.3.2024 - Audi končí s nesmyslným označením motorizací svých aut. Firmě trvalo 7 let, než pochopila
19.3.2024
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.18. 13:04 - Truck Daškam
- Pneu koutek 04.18. 09:17 - Snowman000
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 04.17. 12:48 - řidičBOB