Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Eos facelift: pro rok 2011 v novém
7.10.2010 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Volkswagen po čtyřech letech od představení svého prvníiho kupé-kabrioletu odhalil jeho faceliftovanou verzi. Co nabídne pro zbývající roky svého života na trhu?
Autosalon v Paříži je ještě v plném proudu a už se můžeme připravovat na další. V listopadu totiž přivítá svou klasickou Auto Show americké Los Angeles a i ta jistě přinese několik světových automobilových premiér. Jednou z nich zcela nesporně bude odhalení faceliftovaného provedení Volkswagenu Eos. A ač do L.A. Auto Show zbývá ještě dost času, již nyní známe všechny klíčové informace a máme k dispozici celou plejádu oficiálních snímků. Tak si to všechno pojďme projít.
Naivní by byl ten, kdo by od faceliftu Volkswagenu čekal jakoukoli revoluci. A ani u Eosu nenastala, jakkoli jde na poměry německé automobilky o inovaci spíše výraznější. Nejviditelněji se dotkla přední části, která byla upravena po vzoru nové Jetty nebo Passatu B7. Povšimnout si tak můžete kompletně přepracovaného předního nárazníku, nižší a oddělené masky chladiče a především zcela nových světlometů. Na nich najdeme prvek z nejočekávanějších - LED světla pro denní svícení ve tvaru koňské podkovy.
Při pohledu na boční partie vozu najdeme snad jen nová vnější zpětná zrcátka, záď se pak může pochlubit opět novým nárazníkem s výraznějším „difusorem” a zcela novými, poněkud hranatěji působícími koncovými světlomety.
Změny v interiéru již tak patrné nejsou. Pomineme-li obvyklá vylepšení jako doplnění nových materiálů či barev obložení palubní desky a čalounění sedadel nebo výplní dveří, pak tu máme jen inovované ovladače klimatizace a nové prvky výbavy jako bezklíčové odemykání a zamykání nebo lepší výstup palubního systému.
Pd kapotou nedošlo k žádným změnám, nabídka motorů bude nadále totožná. Novinkou je jen technologie BlueMotion se systémem start&stop a velmi částečnou rekuperací brzdné energie skrze výkonnější alternátor pro motor 2,0 TDI se 140 koňmi. Ten bude jediným dieselem, benziny zastoupí přeplňované agregáty 1,4 TSI až 2,0 TSI s výkonem od 120 do 210 koní, zda bude v nabídce nadále i dnes nepopulární atmosférický šestiválec 3,2 FSI zatím není jisté.
Jak jsme již zmínili, vůz se představí koncem listopadu v L.A., do prodejů by se měl dostat v lednu roku 2011.













Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Ilustrace ukazují, jak by nová Škoda Octavia Combi mohla vypadat ještě před jejím zářijovým odhalením
před 10 hodinamiDosud neznámý sporťák zajel 5 rekordů 5 okruhů během 5 dnů, navíc mezi nimi přejížděl po vlastní ose
včeraRusové poslali na silnice svůj revoluční tahač. Vidíte ho celý, na fotce nic nechybí
18.8.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Němečtí dealeři odhalili čachry s prodeji elektromobilů, ve skutečnosti vůbec nejsou takové, jak naznačují oficiální čísla
před 6 hodinamiMuž si přijel k dealerovi pro nové SUV za 1,6 milionu Kč, podívejte se, co nechal na protiúčet
před 8 hodinamiMercedes se nedokáže zbavit svých skladových elektrických propadáků, dává na ně slevy až skoro 1,3 milionu Kč
před 9 hodinamiIlustrace ukazují, jak by nová Škoda Octavia Combi mohla vypadat ještě před jejím zářijovým odhalením
před 10 hodinamiLamborghini dokonalo obrat o 180 stupňů. Teď se kaje a slibuje, že motory V12 ponechá v prodeji i dlouho po roce 2030
před 11 hodinami
Živá témata na fóru
- Dříve M135i, nyní ///M2 08.20. 20:18 - Spectral
- Řidiči, co to mají v ruce... 08.20. 16:52 - Truck Daškam
- Onboard videa 08.20. 15:52 - řidičBOB
- BMW Divize 08.20. 12:06 - pavproch
- Škoda Auto obecně 08.20. 08:36 - pavproch
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 08.19. 16:20 - Předseda
- S větrem ve vlasech.... 08.19. 14:39 - pavproch
- Hlavní silnice v zahraničí 08.17. 06:37 - petr_riha