Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW odtajnil paletu motorů pro nový T-Roc, představil i jeho vrcholnou verzi
12.9.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Až teď, několik týdnů po prvotním odhalení Volkswagen odhalil detaily ke své nové dojné krávě. A přidal i vrcholnou variantu jménem R-Line.
Autosalon ve Frankfurtu teprve otevírá své brány, přesto jsme si již mohli představit jednu z letošních největších novinek, a sice nový Mercedes-AMG Project One. V jeho světle pak zcela potemnělo Audi R8 RWS, které se jako vůbec první zadokolka v historii tohoto modelu ukázala v rámci koncernové noci. O pozornost se pak vlastně tak trochu marně hlásí i Volkswagen, který znovu láká na své nové základní SUV T-Roc.
Tento vůz jsme si mohli oficiálně představit již před několika málo týdny, v té době ovšem Němci vyrukovali pouze s fotografiemi základních variant. O techniku se pak otřeli jen velmi zlehka. Nová prezentace nám ovšem nadělila i vrcholnou verzi R-Line, kromě toho můžeme konečně nahlédnout i pod kapotu. Mnoho překvapení tam na nás nečeká, i tak je dobré vědět, co bude a nebude.
Nejprve si ovšem představíme variantu R-Line, která se od standardu zvenčí liší nárazníky a prahovými lištami v barvě karoserie. Mimo to dorazil i specifický difuzor a tmavší pozadí světlometů, dále si můžeme povšimnout ještě znaku na masce chladiče. Zákazníci si pak mohou vybrat ještě z nových 18-palcových či 19palcových litých kol, tím je ale venkovní přerod u konce. Změny jsou to drobné, vozu dávají ale přece jen o trochu výraznější vzhled.
Přesunout se tedy můžeme do kabiny, která se dočkala sportovního volantu obšitého kůží a dvoubarevného čalounění sedadel (kombinováno je přitom mikrovlákno s umělou kůží). Dorazil i černě potažený strop, specifické koberečky a sada hliníkových pedálů. Vše ostatní pak záleží už jen na velikosti vašeho bankovního účtu, tak jako v případě níže postavených úrovní výbavy.
Po stránce motorické pak bude pro Volkswagen T-Roc k dispozici trojice benzinových motorů a dvojice turbodieselů, z nichž jeden disponuje dvojím naladěním. Danou jednotkou je 2,0 TDI, jenž lze pořídit se 150 koňmi a 340 Nm, případně pak se 190 koňmi a 400 Nm. Základní vstupenkou do „klubu čoudilů“ je ovšem 1,6 TDI se 115 koňmi a 250 Nm.
V případě vonnějších výparů je základem litrový tříválec TSI (115 koní/200 Nm), nad který se postavil čtyřválec 1,5 TSI (150koní/250 Nm) a dvoulitrová přeplňovaná jednotka (190 koní/320 Nm). V závislosti na zvolené motorizaci je pak standardem šestistupňový manuál a pohon předních kol, za příplatek ale bude k mání DSG i systém 4Motion.
Nic bližšího aktuálně dodat nemůžeme, s jízdní dynamikou a spotřebou nás Volkswagen nejspíše seznámí až blíže listopadovému zahájení prodeje. Ve stejný moment očekáváme také ceny, jenž by na německém trhu měly v přepočtu startovat na 522 tisících Kč. Tedy citelně níže než u Volkswagenu Tiguan, který je tamtéž k mání o 172 tisíc korun dráže. Podobný rozdíl čekejme i u nás - právě ten má T-Rocu zajistit ještě více pozornosti než Tiguanu, který se aktuálně pere o pozici nejprodávanějšího SUV Evropy s Nissanem Qashqai...



Volkswagen T-Roc se ukázal ve verzi R-Line...
































...ta se však vůči standardnímu provedení liší designově jen minimálně, v rámci motorů pak vůbec
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 4 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- Grand Prix se vrací do Evropy včera 09:57
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada včera 08:00
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
- Hakim Danish místo Yamanaky 3.11.2025
- Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními 2.11.2025
Nejnovější články
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 26 minutami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před hodinou
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 3 hodinami
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 4 hodinami
Dacia chystá nový kombík, který se postaví i drahým verzím Škody Octavia, stát má vedle nich pakatel
před 5 hodinami
Živá témata na fóru
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 11.05. 09:26 - Brus
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
- Jednostopé okénko 11.04. 06:58 - řidičBOB
- IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
- Rychlodotazy 11.03. 08:35 - HondaMan
