Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Passat B8 odhalen skrze čínskou verzi, design je zase jen evoluční
29.4.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Evropská verze Passatu má dorazit až do Paříže, vizuálně by se ale od té čínské výrazně lišit neměla.
Není tomu dlouho, co byl na jihu Evropy přistižen nový Volkswagen Passat. Folie pokrývající prakticky celou karoserii však umožňovala jen málo příležitostí k seznámení s evolučním designem, na její sejmutí však nakonec nemusíme čekat až do pařížského autosalonu. V Číně totiž byla nachytána kompletně odhalená verze pro tamní trh - drobné rozdíly mezi oběma modely tedy asi budou existovat, mnoho jich ovšem nejspíš tradičně nebude, a co víc, tvář nové generace se tím jen těžko změní.
Očekávat tedy můžeme o poznání vzpřímenější čelní masku, kterou zdobí větší množství chromu. Zrovna tento prvek dost možná bude v Evropě upozaděn, čelní světla doplněná proužkem z diod by však již mohla dorazit v nezměněném provedení. Naprostou jistotou je pak prominentní boční linie, která se momentálně stává spojovacím prvkem všech vozů a značek sdružených pod koncern VW Group.
Zatímco vpředu se nový Passat nechává inspirovat hlavně sedmou generací Volkswagenu Golf, vzadu nám připomíná spíše luxusnější Phaeton. Zvláště pak hladkým víkem zavazadelníku, ze kterého vystupuje integrovaný spoiler. Mimo to zde pak najdeme rozměrné (i když dozajista falešné) koncovky výfuku, samozřejmostí jsou pak LEDkové světlomety.
To je ale prakticky vše, co se z prvních fotek nového Volkswagenu Passat B8 (v Číně nazývaného Magotan) dá vyčíst. Zmínit tak již můžeme pouze dodatečné informace, které asijské verzi přisuzují o 10 cm delší rozvor ve srovnání s evropským modelem. Přesné míry však chybí, stejně jako není jisté, kolik koní najdeme pod kapotou.
Dá se ale předpokládat, že v případě motorového prostoru asi budeme moci Číňanům závidět. Zatímco evropský Passat bude pohánět maximálně dvoulitrový čtyřválec, Asiaté mohou i nadále počítat s přítomností třílitrového šestiválce. Mimo něj pak opětovně dorazí ještě pohonné jednotky 1,4 TSI, 1,8 TSI a 2,0 TSI.





Čínský VW Magotan se od evropského Passatu liší hlavně rozvorem prodlouženým o 10 cm
Zdroj: CarNewsChina
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
včeraČíňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nejnovější články
BMW zastavilo výrobu elektromobilů, říká tomu „odložení produkce”. Trh je prý saturovaný
před 8 hodinamiLahůdka z dob lehkých lidových sporťáků je nedraze k mání dodnes skoro nejetá. Dostane každého, kdo o ní svého času snil
před 10 hodinamiNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
před 11 hodinamiNový Jeep Compass předčasně odhalil únik. Vypadá o hodně líp než doteď, ze všeho nejdřív je venku ve verzi pro nás
včeraŠéf Toyoty elektrickým autům dál nevěří. Odpískal plány na sportovní modely a řekl, proč nedávají smysl
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva