Přehled článků
37816 článků.
13.5.2025 | Petr Prokopec
Zrovna u americké tajné služby to může znít jako poněkud zbytečný luxus, ochranka prezidenta ale musí být připravena na vše, zvládat tedy musí i troji...
13.5.2025 | Petr Prokopec
Poznáte, že jde vůbec o Ferrari? Nebýt italské trikolóry, člověka by to možná ani nenapadlo. Překombinovaná kreace je absurdní v každém ohledu, zjevně...
13.5.2025 | Petr Prokopec
Japonci jsou tajemnější než hrad v Karpatech a novinku nám ukazují po menším než malém množství detailů, všechny indicie ovšem naznačují, že jeden ze ...
13.5.2025 | Petr Prokopec
„Go Electric, Go Köln!” vystavil si Ford s velkou pompou na své továrně v Kolíně před dvěma léty. Možná si tam měl dát pravdivější: „Go woke, go broke...
13.5.2025 | Petr Miler
Je krajně neobvyklé, aby automobilka s velkou pompou ukazovala fotky prototypů pouhé nové verze dávno nabízeného auta, kterou začne vyrábět až za 6 mě...
13.5.2025 | Petr Miler
I na tak velkou firmu je to obrovské číslo, bezmála 20 tisíc propuštěných představuje okolo 15 procent všech lidí, které firma po celém světě zaměstná...
12.5.2025 | Petr Prokopec
Je fascinující, co některá auta zvládnou. A je to fascinující jen víc, když i po takovém zápřahu slouží dál a dál. Tohle auto navíc přišlo s pro Merce...
12.5.2025 | Petr Prokopec
Jeremy Clarkson už se raději věnuje jen farmaření, zbylí dva moderátoři z někdejší populární trojice ale táhnou káru automobilových show dál. Možná ne...
12.5.2025 | Petr Miler
Tohle auto jsem choval v úctě, po zkušenosti s jeho nejnovějším provedením si ale musím drbat hlavu. Lze ho buď přijmout jako otylou verzi 530d s nemí...
12.5.2025 | Petr Prokopec
Jeho auto pracuje na splnění svého snu už přes 35 let a teď se konečně dočkal. Příští rok si kupci odvezou první sériově vyrobené AirCary, smířit se a...
12.5.2025 | Petr Miler
Na tohle je třeba si dávat pozor, neboť jakmile k takovému kroku jednou svolíte, cesta zpět už neexistuje. Má své výhody, o tom žádná, poměr rizika a ...
12.5.2025 | Petr Prokopec
Jejich projekt byl odložen, zasloužil by si ale zrušit. Tahle auta lidé dnes kupují víc než kdy dřív, pokud tedy ještě mohou, protože mají stále spalo...
12.5.2025 | Petr Miler
Jestli dosud existovalo něco, v čem byly evropské automobilky opravdu doma a téměř nikdo jiný jim nebyl schopen rozumně konkurovat, šlo o naftové moto...
11.5.2025 | Petr Prokopec
Nebo bychom měli říci „ye”? Možná ano, protože loni Japonci stvořili právě takto pojmenovanou podznačku. Nakonec od ní ale odstoupili, prý kvůli nelib...
11.5.2025 | Petr Prokopec
Nač od podstaty měnit, co funguje, když to můžete „jen” vylepšit? Kultovní kupé generace 964 tak v tomto případě nepřišlo o svůj typický plochý šestiv...
11.5.2025 | Petr Miler
V byznysu buď stoupáte, nebo klesáte, žádný třetí směr není. Když stoupáte, skupujete aktiva jiných, když klesáte, prodáváte ta svá. Audi míří už něja...
11.5.2025 | Petr Miler
Nejlepší závodní jezdci a Ferrari se přitahují, co svět světem stojí. A být bookmakeři, budeme už teď vypisovat kurzy na to, kdy zřejmě nejlepší závod...
11.5.2025 | Petr Prokopec
Všichni ostatní si svůj automobilový průmysl chrání, Evropa si ho ale ničí, říkají oba hlavouni. Z jejich vyjádření si nelze odmyslet pokrytectví, neb...
10.5.2025 | Petr Prokopec
Tohle auto ani nepotřebuje vylepšovat, aby vzbuzovalo touhu nadšenců. A co teprve, když mu dáte moderní techniku a 530 koní zabalených do karbon-kevla...
10.5.2025 | Petr Prokopec
Tomu se říká obrat. Třícípá pochopila, že snaha co nejrychleji „zezelenat” by jí mohla také přivést do hrobu, a tak zkouší jít znovu na ruku zákazníků...