Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
AC Schnitzer ACS6 5.0i: předvoj BMW M6 zvládne i 325 km/h
24.11.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
(+ video) O víkendu otevírá brány Mekka evropského tuningu v Essenu. Schnitzer na ní ukáže vyladěnou novou šestku s výkonem až 540 koní.
Nová generace BMW řady 6 se coby kabriolet odhalila již koncem loňského roku a letos v březnu ji následovalo i provedení kupé. Již nyní s jistotou víme, že obě varianty přijdou na trh také ve verzích M6 s technikou více či méně vypůjčenou od nové em-pětky, než se tak ale stane, může se na piedestal této řady postavit i některý z tradičních tunerů BMW.
Nejsilnější verzí řady 6 je totiž v této chvíli model 650i s dvakrát přeplňovaným osmiválcem o objemu 4,4 litru a výkonu 408 koní. Výše se nedávno vydala nová Alpina B6 Biturbo Cabrio, podobným směrem nyní vyráźí zbrusu nový stroj ACS6 vycházející opět z „pětilitrového” modelu. Vybavený je identickou V8 disponující oficiálně 540 koňmi při 5 800 ot./min., jeho točivý moment se z původní 600 Nm posunul na 750 Nm. Budoucí hegemonii M6 novinka od AC Schnitzer zjevně nenaruší, neboť vrcholné šestce pod kapotou přistane motor s výkonem naladěným nejméně na 560 koní, nicméně dílo ASC si můžete objednat už teď.
Německý úpravce krom výkonu prozradil také čas akcelerace na stovku, který by se měl oproti sériovému provedení zkrátit o šest desetin vteřiny na výsledných 4,3 sekundy. Maximální rychlost bez omezovače činí 325 km/h. Firma připravila k ACS6 také díly pro podvozek - k mání je sada tvrdších pružin snižujících světlou výšku o 25 milimetrů a kovaná kola o průměru 21 palců o hmotnosti 11,5 (vpředu) a 11,9 kg (vzadu), která jsou oproti standardním dvacítkám dodávaných automobilkou o třicet procent lehčí. Na přední nápravě se za nimi ukrývá modifikovaný brzdový systém pracující s osmipístkovými třmeny.
Pokud sdílíte vkus s inženýry Schnitzeru, můžete si na novou šestku objednat rovněž exteriérový aerodynamický paket. Obsahuje nástavce na původní přední i zadní nárazník a prodloužený spoiler na víku zavazadlového prostoru. Záď je pak doplněna novými koncovkami upraveného výfukového systému. Interiér zůstává víceméně v původní podobě, jiný je pouze volant, koberečky s nápisy AC Schnitzer, hliníkové pedály a „krytka“ ovladače iDrive s motivem designu kol.
Další detaily, zejména pak cenu této bílé střely zatím neznáme, ale předpokládáme, že se o ně německý tuner podělí nejpozději na Motor Show v Essenu. Ta začíná již o tomto víkendu.















Šestka od Schnitzeru se umí bez omezovače rozjet na 325 km/h
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Levnější verze nových Mercedesů dají ostatním lidem na palubě jasně najevo, jak moc jste na nich šetřili
včeraMercedes začal odhalovat novou třídu C, devastace jednoho modelu za den mu zjevně nestačí
8.9.2025Řidič elektromobilu dostal pokutu za příliš hlučný výfuk, i to je v roce 2025 možné. Policista o tom odmítal diskutovat
7.9.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
„Bugatti pro chudé” by podle experta mohlo být na nejnáročnějším okruhu světa ještě o 10 sekund rychlejší, to by teprve bylo něco
10.8.2025VW bere svým autům poslední zbytky identity, tato novinka by mohla být skoro čímkoli v nabídce kohokoli
10.8.2025Němci srovnali spolehlivost luxusních domácích cesťáků Audi, BMW a Mercedesu, našli jasného poraženého
10.8.2025Automobilka chtěla testem ukázat, že dojezd elektromobilů už není problém, dokázala pravý opak
11.8.2025Někdo to říct musel: Stesky nad cly jsou přehnané, radši se ptejte, jestli vaše auta za něco stojí, dráždí šéf BMW
11.8.2025
Živá témata na fóru
- Dříve M135i, nyní ///M2 09.10. 18:19 - Vrooom
- Řidiči, co to mají v ruce... 09.10. 11:03 - řidičBOB
- BMW Divize 09.09. 14:47 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 09.08. 20:47 - řidičBOB
- Mercedes - auto pro masy 09.08. 18:59 - řidičBOB
- Onboard videa 09.08. 16:14 - řidičBOB
- Americké vozy a vše kolem nich 09.08. 14:55 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 09.08. 14:35 - pavproch