Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
AC Schnitzer ACS6 5.0i: předvoj BMW M6 zvládne i 325 km/h
24.11.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
(+ video) O víkendu otevírá brány Mekka evropského tuningu v Essenu. Schnitzer na ní ukáže vyladěnou novou šestku s výkonem až 540 koní.
Nová generace BMW řady 6 se coby kabriolet odhalila již koncem loňského roku a letos v březnu ji následovalo i provedení kupé. Již nyní s jistotou víme, že obě varianty přijdou na trh také ve verzích M6 s technikou více či méně vypůjčenou od nové em-pětky, než se tak ale stane, může se na piedestal této řady postavit i některý z tradičních tunerů BMW.
Nejsilnější verzí řady 6 je totiž v této chvíli model 650i s dvakrát přeplňovaným osmiválcem o objemu 4,4 litru a výkonu 408 koní. Výše se nedávno vydala nová Alpina B6 Biturbo Cabrio, podobným směrem nyní vyráźí zbrusu nový stroj ACS6 vycházející opět z „pětilitrového” modelu. Vybavený je identickou V8 disponující oficiálně 540 koňmi při 5 800 ot./min., jeho točivý moment se z původní 600 Nm posunul na 750 Nm. Budoucí hegemonii M6 novinka od AC Schnitzer zjevně nenaruší, neboť vrcholné šestce pod kapotou přistane motor s výkonem naladěným nejméně na 560 koní, nicméně dílo ASC si můžete objednat už teď.
Německý úpravce krom výkonu prozradil také čas akcelerace na stovku, který by se měl oproti sériovému provedení zkrátit o šest desetin vteřiny na výsledných 4,3 sekundy. Maximální rychlost bez omezovače činí 325 km/h. Firma připravila k ACS6 také díly pro podvozek - k mání je sada tvrdších pružin snižujících světlou výšku o 25 milimetrů a kovaná kola o průměru 21 palců o hmotnosti 11,5 (vpředu) a 11,9 kg (vzadu), která jsou oproti standardním dvacítkám dodávaných automobilkou o třicet procent lehčí. Na přední nápravě se za nimi ukrývá modifikovaný brzdový systém pracující s osmipístkovými třmeny.
Pokud sdílíte vkus s inženýry Schnitzeru, můžete si na novou šestku objednat rovněž exteriérový aerodynamický paket. Obsahuje nástavce na původní přední i zadní nárazník a prodloužený spoiler na víku zavazadlového prostoru. Záď je pak doplněna novými koncovkami upraveného výfukového systému. Interiér zůstává víceméně v původní podobě, jiný je pouze volant, koberečky s nápisy AC Schnitzer, hliníkové pedály a „krytka“ ovladače iDrive s motivem designu kol.
Další detaily, zejména pak cenu této bílé střely zatím neznáme, ale předpokládáme, že se o ně německý tuner podělí nejpozději na Motor Show v Essenu. Ta začíná již o tomto víkendu.
Šestka od Schnitzeru se umí bez omezovače rozjet na 325 km/h
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 05:12 - Truck Daškam
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch