Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio: 350 dieselových koní a skládací střecha

Upravený kabriolet díky vyššímu výkonu zvládne stovku za rovných 5 sekund a rozjede se na 275 km/h. Pyšní se i agresivnějším bodykitem.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio: 350 dieselových koní a skládací střecha

15.5.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio: 350 dieselových koní a skládací střecha

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Upravený kabriolet díky vyššímu výkonu zvládne stovku za rovných 5 sekund a rozjede se na 275 km/h. Pyšní se i agresivnějším bodykitem.

Značku Alpina asi není třeba představovat, přece jen jde o jednoho z nejznámějších úpravců vozů BMW. Nejde ovšem o klasickou tuningovou firmu, v tomto směru je společnost považována za samostatnou automobilku. Naposledy jsme vám přitom mohli představit modely B5 a B6 Bi-Turbo Edition 50, které jsou založeny na řadách 5 a 6. Nyní sestoupíme o stupínek níže ke čtyřkovému kabrioletu, který je k dispozici ve verzi D4 Bi-Turbo.

O pohon této verze se stará stejný třílitrový diesel jako u provedení D3, přičemž počítat můžeme i se stejným výkonem 350 koní a točivým momentem 700 Nm. Stovku pak s touto silou kabriolet pokoří za 4,6 sekundy, což oproti kupé se stejným agregátem představuje zhoršení o čtyři desetiny. Vinu přitom můžeme dávat o poznání vyšší hmotnosti, která oproti vozu s pevnou střechou vážícímu 1 585 kg narostla o 230 kilogramů.

Mimo to jízdní dynamika kabrioletu počítá s nejvyšší rychlostí 275 km/h, normovaná spotřeba pak byla vypočítána na 5,9 l/100 km. Ve standardní výbavě nechybí ani 19palcová litá kola, adaptivní sportovní podvozek nebo čelní xenony. Jedinou dostupnou volbou je osmistupňový automat, se kterým Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio startuje na sumě 64 800 Eur (cca 1 781 000 Kč).

Opomenut nebyl ani bodykit, který počítá s čelním spoilerem a zadní odtrhovou hranou zavazadlového prostoru. S ohledem na posílení motoru došlo také k osazení efektivnějších brzd, interiér je pak možné upravit dle fantazie kupujících. V takovém případě je ovšem třeba počítat s ještě vyšší cenou.


Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio: 350 dieselových koní a skládací střecha - 1 - BMW Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio 01Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio: 350 dieselových koní a skládací střecha - 2 - BMW Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio 02Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio: 350 dieselových koní a skládací střecha - 3 - BMW Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio 03Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio: 350 dieselových koní a skládací střecha - 4 - BMW Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio 04Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio: 350 dieselových koní a skládací střecha - 5 - BMW Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio 05Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio: 350 dieselových koní a skládací střecha - 6 - BMW Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio 06Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio: 350 dieselových koní a skládací střecha - 7 - BMW Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio 07Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio: 350 dieselových koní a skládací střecha - 8 - BMW Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio 08
Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio spojilo 350 dieselových koní se skládací střechou. Oproti stejně výkonnému kupé ovšem vlivem vyšší hmotnosti zvládá stovku o čtyři desetiny sekundy pomaleji

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše