Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio: 350 dieselových koní a skládací střecha
15.5.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Upravený kabriolet díky vyššímu výkonu zvládne stovku za rovných 5 sekund a rozjede se na 275 km/h. Pyšní se i agresivnějším bodykitem.
Značku Alpina asi není třeba představovat, přece jen jde o jednoho z nejznámějších úpravců vozů BMW. Nejde ovšem o klasickou tuningovou firmu, v tomto směru je společnost považována za samostatnou automobilku. Naposledy jsme vám přitom mohli představit modely B5 a B6 Bi-Turbo Edition 50, které jsou založeny na řadách 5 a 6. Nyní sestoupíme o stupínek níže ke čtyřkovému kabrioletu, který je k dispozici ve verzi D4 Bi-Turbo.
O pohon této verze se stará stejný třílitrový diesel jako u provedení D3, přičemž počítat můžeme i se stejným výkonem 350 koní a točivým momentem 700 Nm. Stovku pak s touto silou kabriolet pokoří za 4,6 sekundy, což oproti kupé se stejným agregátem představuje zhoršení o čtyři desetiny. Vinu přitom můžeme dávat o poznání vyšší hmotnosti, která oproti vozu s pevnou střechou vážícímu 1 585 kg narostla o 230 kilogramů.
Mimo to jízdní dynamika kabrioletu počítá s nejvyšší rychlostí 275 km/h, normovaná spotřeba pak byla vypočítána na 5,9 l/100 km. Ve standardní výbavě nechybí ani 19palcová litá kola, adaptivní sportovní podvozek nebo čelní xenony. Jedinou dostupnou volbou je osmistupňový automat, se kterým Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio startuje na sumě 64 800 Eur (cca 1 781 000 Kč).
Opomenut nebyl ani bodykit, který počítá s čelním spoilerem a zadní odtrhovou hranou zavazadlového prostoru. S ohledem na posílení motoru došlo také k osazení efektivnějších brzd, interiér je pak možné upravit dle fantazie kupujících. V takovém případě je ovšem třeba počítat s ještě vyšší cenou.
Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio spojilo 350 dieselových koní se skládací střechou. Oproti stejně výkonnému kupé ovšem vlivem vyšší hmotnosti zvládá stovku o čtyři desetiny sekundy pomaleji
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
25.4.2024 - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Mistr světa Bagnaia tvrdí muziku v Jerezu včera 16:23
- Pátek v Jerezu - Moto2: 1. Roberts, 13. Salač včera 15:49
- Úvod v Jerezu: Na čele bratři Marquezové, 7. Pedrosa včera 11:30
- Nová pravidla MotoGP od sezóny 2027 včera 10:42
- Pre Jerez 25.4.2024
Nejnovější články
- Elektrický propadák Mercedesu dál „skóruje”, je druhým nejpomaleji prodávaným autem ze všech, sklady okupuje měsíce
před 7 hodinami - První dobíjecí Lamborghini je další hybridní nesmysl, fiktivní úsporu paliva mění za 300kilovou nadváhu
před 8 hodinami - V Bruselu přišli na to, že kamiony tvoří hrstku aut, ale figurují v 15 procentech smrtelných nehod, posvítí si na ně
před 9 hodinami - Francouzi po čase stvořili opravdu krásné auto. Dostalo bezemisní pohon, který nemá problém s dojezdem
před 11 hodinami - Dvojí výkon vrcholné Tesly Model 3 byl vysvětlen, Česko i většina světa dostane ošizenou verzi
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.26. 22:10 - jerry
- Onboard videa 04.26. 16:17 - řidičBOB
- VZKAZY 04.26. 14:59 - petr_riha
- Audi A6 C7 převodovky 04.26. 14:28 - Arkis
- S větrem ve vlasech.... 04.26. 14:16 - pavproch
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.26. 10:35 - Brus
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.26. 09:48 - Eda
- Výběr Hybrid auta 04.26. 09:34 - mattonecz