Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
BMW M4 G-Power: s 520 koňmi udělá 200 km/h za 11,8 s, jede 325 km/h
17.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německé kupé zvládá sprint na stovku za 3,9 sekundy. Kromě vyššího výkonu můžete nově sáhnout také po 20palcových kovaných kolech.
BMW M4 Coupé již rozhodně není žhavou novinkou, pročež bychom se neměli divit množství tuningových firem, jež na modelu zanechaly svůj otisk. Dosud jsme tu měli kreace od Lightweightu, Vorsteineru, Hamannu či AC Schnitzer, nově se ovšem do party přidává také společnost G-Power. Ta nechala vzhled prakticky bez povšimnutí, o to více však řádila v motorovém prostoru.
Třílitrový šestiválec se tak dočkal řídicí jednotky Bi-Tronik 5 V1, pročež výkon narostl o 89 koní na celkových 520. Pochopitelně narostl také točivý moment, který aktuálně činí 700 Nm namísto sériových 550 Nm. Zrychlení z klidu na stovku tak kupé zvládne již za 3,9 sekundy, o dvě desetiny rychleji než standard. Dvoustovka je pak na tachometru za 11,8 s, přičemž nejvíce se vůz rozjede na 325 km/h.
Tím se M4 dostává do segmentu supersportů, daný krok ovšem rozhodně nevyjde levně. Za zvýšení výkonu si totiž firma G-Power účtuje 3 358 Eur (cca 92 350 Kč), přesunutí omezovače daleko za magickou třístovku (pravděpodobně „do nikam”, 325 km/h vypadá jako přirozená maximální rychlost) pak stojí 3 451 Eur (94 900 Kč). Mimo to ovšem můžete sáhnout také po nových kovaných kolech Hurricane RR, která jsou aktuálně k mání v 20palcovém až 23palcovém provedení.
Firma G-Power přitom doporučuje základní dvacítky, se kterými se pojí pneumatiky Michelin o rozměru 245/30 vpředu a 285/25 vzadu. Za celou sadu přitom dáte 7 998 EUR (220 tisíc korun), dalších 2 427,50 Eur (66 800 Kč) pak může padnout na oltář tužšího podvozku GM4-RS. Tím ovšem prozatím úpravce s mnichovským kupé končí.









Tuningová firma G-Power dodala BMW M4 Coupé 520 koní, jež směřují na nová kovaná kola Hurricane RR
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Příplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včeraMožná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
včeraLevnější verze nových Mercedesů dají ostatním lidem na palubě jasně najevo, jak moc jste na nich šetřili
9.9.2025
Nové na MotoForum.cz
- Prokletí, nebo požehnání? Odchod Ducati z MotoE včera 14:35
- Kawasaki Versys 650 2026: v nových barvách včera 10:20
- Naposled v Evropě, pak následuje zámořská série 10.9.2025
- Montesa Cota 4RT 301RR, Cota 4RT 260R a 4Ride: novinky v trialovém světě 9.9.2025
- Duo BMW v šampionátu WSBK 2026 je už kompletní 8.9.2025
Nejnovější články
„Prvním pravidlem byznysu je dělat to, co chce zákazník,” říká šéf Škody. Takže nabídne víc nechtěných elektromobilů, to dá rozum
před 9 hodinami„Designové návrhy od AI jsou z 99 % na ho...,” prohlásil šéfdesignér Mercedesu. Copak asi říká na ty svoje?
před 11 hodinamiPříplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včeraMuselo to přijít: Škoda zvažuje, jestli zařízne spíš Octavii, nebo skončí Superb
včeraKdyž už, tak už: Ford ohlásil svou už 110. letošní svolávací akci. Týká se skoro 1,5 milionu aut, firma o problému ví už 10 let
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 09.11. 22:21 - Spectral
- Policejní kontroly a měření 09.11. 20:32 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 09.11. 11:38 - řidičBOB
- Dříve M135i, nyní ///M2 09.10. 18:19 - Vrooom
- BMW Divize 09.09. 14:47 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 09.08. 20:47 - řidičBOB
- Mercedes - auto pro masy 09.08. 18:59 - řidičBOB
- Onboard videa 09.08. 16:14 - řidičBOB