Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
BMW M4 G-Power: s 520 koňmi udělá 200 km/h za 11,8 s, jede 325 km/h
17.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německé kupé zvládá sprint na stovku za 3,9 sekundy. Kromě vyššího výkonu můžete nově sáhnout také po 20palcových kovaných kolech.
BMW M4 Coupé již rozhodně není žhavou novinkou, pročež bychom se neměli divit množství tuningových firem, jež na modelu zanechaly svůj otisk. Dosud jsme tu měli kreace od Lightweightu, Vorsteineru, Hamannu či AC Schnitzer, nově se ovšem do party přidává také společnost G-Power. Ta nechala vzhled prakticky bez povšimnutí, o to více však řádila v motorovém prostoru.
Třílitrový šestiválec se tak dočkal řídicí jednotky Bi-Tronik 5 V1, pročež výkon narostl o 89 koní na celkových 520. Pochopitelně narostl také točivý moment, který aktuálně činí 700 Nm namísto sériových 550 Nm. Zrychlení z klidu na stovku tak kupé zvládne již za 3,9 sekundy, o dvě desetiny rychleji než standard. Dvoustovka je pak na tachometru za 11,8 s, přičemž nejvíce se vůz rozjede na 325 km/h.
Tím se M4 dostává do segmentu supersportů, daný krok ovšem rozhodně nevyjde levně. Za zvýšení výkonu si totiž firma G-Power účtuje 3 358 Eur (cca 92 350 Kč), přesunutí omezovače daleko za magickou třístovku (pravděpodobně „do nikam”, 325 km/h vypadá jako přirozená maximální rychlost) pak stojí 3 451 Eur (94 900 Kč). Mimo to ovšem můžete sáhnout také po nových kovaných kolech Hurricane RR, která jsou aktuálně k mání v 20palcovém až 23palcovém provedení.
Firma G-Power přitom doporučuje základní dvacítky, se kterými se pojí pneumatiky Michelin o rozměru 245/30 vpředu a 285/25 vzadu. Za celou sadu přitom dáte 7 998 EUR (220 tisíc korun), dalších 2 427,50 Eur (66 800 Kč) pak může padnout na oltář tužšího podvozku GM4-RS. Tím ovšem prozatím úpravce s mnichovským kupé končí.








Tuningová firma G-Power dodala BMW M4 Coupé 520 koní, jež směřují na nová kovaná kola Hurricane RR
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 9 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
před hodinou
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 2 hodinami
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 4 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 5 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Rychlodotazy 11.05. 16:14 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 11.05. 16:12 - bojler
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
- Jednostopé okénko 11.04. 06:58 - řidičBOB
- IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
