Buick Excelle a Regal v Šanghaji: drsný tovární tuning pro čínskou Astru a Insignii

Zdá se, že GM si hodlá střihnout part v nějaké čínské obdobě filmu Rychle a zběsile. Vystavené modifikace sériových modelů v Šanghaji tomu napovídají.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Buick Excelle a Regal v Šanghaji: drsný tovární tuning pro čínskou Astru a Insignii

23.4.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Buick Excelle a Regal v Šanghaji: drsný tovární tuning pro čínskou Astru a Insignii

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Zdá se, že GM si hodlá střihnout part v nějaké čínské obdobě filmu Rychle a zběsile. Vystavené modifikace sériových modelů v Šanghaji tomu napovídají.

Je třeba říci, že opravdu nevíme, o co přesně jde, třeba se vážně jedná o plechové filmové hrdiny. Mnohem pravděpodobnější, neboť sám GM se o této dvojce nezmiňuje, je, že se jedná o tovární úpravy, které GM pod svou, v Číně velmi úspěšnou značkou Buick nabídne koncovým zákazníkům. Bez ohledu na budoucí úmysly s nimi je ale jisté, že je vedle nového konceptu Riviera vystavuje na svém vlastním stánku na autosalonu v Šanghaji.

V prvním případě se jedná o model Regal GS, který není ničím jiným než přestylizovaným Opelem Insignia. Dostal výrazně snížený podvozek, bílá litá kola, přepracované prahy a nárazníky, rychlé pruhy a skutečně nepřehlédnutelné přítlačné křídlo za víku kufru. Zaujmout pak může i dvojice dvojitých koncovek výfuků podivných tvarů. Funkční změny, tedy krom viditelně nového podvozku, známé nejsou, až na jednu výjimku - auta by měla disponovat přepracovaným systémem IntelliDrive, který umožňuje nastavit chování některých částí vozu v souladu s přáním řidiče.

Buick Excelle XT, legální klon místního Opelu Astra, je na tom se změnami podobně, akorát je balí do modré barvy. Ještě více pak v jeho případě zaujme zadní křídlo, které dostalo velmi odvážný „fundament” a zasahuje daleko za hranice karoserie vozu. V jeho případě je pak ještě patrnější něco, co připomíná zadní difuzor.

Pochopitelně, nic proti vkusu Buicku či Číňanů, tohle jsou ale vizuální změny, které si zdaleka netroufla obléci ani nová Astra OPC, a to je dnes velmi rychlé auto s výkonem blížícím se 300 koním. Excelle se v Číně prodává s motory 1,6 nebo 1,8 o výkon nejvíce 140 koní. Ale přinejmenším jednu výhodu to pro Excelle má - pod tlakem kopty 140 koní ani takové křídlo pravděpodobně neupadne.

Nevíme nic o tom, zda a případně z jaké peníze chce Buick tyto doplňky v Číně prodávat, jedno ale víme jistě - v Evropě je postrádat nebudeme...


Buick Excelle a Regal v Šanghaji: drsný tovární tuning pro čínskou Astru a Insignii - 1 - Buick Regal GS tuning Sanghaj 2013 01Buick Excelle a Regal v Šanghaji: drsný tovární tuning pro čínskou Astru a Insignii - 2 - Buick Regal GS tuning Sanghaj 2013 02
Upravený Regal GS působí ještě mírným dojmem

Buick Excelle a Regal v Šanghaji: drsný tovární tuning pro čínskou Astru a Insignii - 3 - Buick Excelle XT tuning Sanghaj 2013 01Buick Excelle a Regal v Šanghaji: drsný tovární tuning pro čínskou Astru a Insignii - 4 - Buick Excelle XT tuning Sanghaj 2013 02
Přepracovaný Excelle XT už méně

Zdroj: Carscoop

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Živá témata na fóru

zobrazit vše