Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní
8.1.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
G-Power pracuje zejména na motorech BMW a kompresory z nich doluje hromady koní. Snad aby se na ni nezapomnělo, pochlubila se znovu svými díly.
Kreace německé tuningové firmy G-Power se občas objeví i u nás, měli jsme tu například šílenou desetiválcovou M5 E60, nazvanou Hurricane RRS, která díky dvěma kompresorům nabídla 830 koní a maximálku až 370 km/h. Také osmiválcové modely M3 E92 a M6 Gran Coupé se u nás ukázaly, a to s 615 a 740 koni.
Dnes píšeme o úpravci nikoliv proto, že by do světa vypustil nové auto - i když dost možná na něčem pracuje. Ukázal ale téměř všechny své kreace pohromadě. Motorů je tady rovnou devět, třebaže je od sebe na fotografiích nemusí být úplně snadné rozeznat. Díváme se na:
- SK III Kompressorsystem, který z osmiválce v M3 E92 umí dostat 720 koní a 700 Nm,
- Bi-Tronik 5 V1, který z šestiválce nových M3 a M4 vydoluje 520 koní a 700 Nm,
- M54 SK Plus RS, který z šestiválce M54, pracujícího zejména v generacích E39 a E46, dostane 306 koní a 360 Nm,
- S54 SK I, který z výborného motoru S54 v M3 E46 vytáhne 450 koní a 460 Nm,
- SK III pro 4,8litrovou V8 v X5 E70, který z ní dostane 525 koní a 600 Nm,
- Bi-Kompressorsystem SK III RR pro desetiválec v modelu M5 E60, dolující 800 koní a 800 Nm,
- Mono-Kompressorsystem SK II pro stejný motor, který znamená 700 koní a 680 Nm,
- Bi-Tronik 5 V4 pro osmiválce nejnovějších generací M5 a M6 o 740 koních a 975 Nm,
- a Bi-Tronik 5 V1 pro motor v Mercedesu S 63 AMG, který nabídne 705 koní a 1000 Nm.
Všech devět motorů dává dohromady 5 466 koní a 6 275 newtonmetrů. A není tu třeba výše zmíněný motor v BMW M5 Hurricane RRS, třebaže tu vidíme dvě další varianty úprav tohoto desetiválce. A také si můžeme dobře prohlédnout obrovské řemenem poháněné kompresory a oranžové kryty sání, kterými jsou motory úpravce G-Power známé skoro tak dobře, jako pořádnými porcemi výkonu.









Zejména na motorech BMW pracuje tuner G-Power, posílil ale i V8 v Mercedesu S 63 AMG
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Při veřejných jízdách na Nürburgringu se Porsche 911 při stíhání ve vysoké rychlosti srazilo s BMW M2, brutální nehoda změnila obě auta v ohnivou kouli
před hodinouStačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
5.7.2025BMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
4.7.2025
Nejnovější články
Při veřejných jízdách na Nürburgringu se Porsche 911 při stíhání ve vysoké rychlosti srazilo s BMW M2, brutální nehoda změnila obě auta v ohnivou kouli
před hodinouGaráž vydala poklad v podobě sotva jetého prvního elektromobilu Škody. Dnes zapomenutý propadák nevznikl ani ve 20 kusech
před 2 hodinamiVěříte Mercedesu byť jen slovo, když říká, že se jeho tragicky přijatá novinka prodává jako housky na krámě?
včeraFord upravil své levné velké SUV pro Čínu, aby ho nabídl po celém světě. Jeho skutečný původ skrývá
včeraProdeje elektrických Fordů se dál mohutně propadají, sportovní spalovací Mustang už v USA dokonce překonává rodinný Mach-E
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva