Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
G-Power se chlubí svými upravenými motory BMW, dohromady mají 5 466 koní
8.1.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
G-Power pracuje zejména na motorech BMW a kompresory z nich doluje hromady koní. Snad aby se na ni nezapomnělo, pochlubila se znovu svými díly.
Kreace německé tuningové firmy G-Power se občas objeví i u nás, měli jsme tu například šílenou desetiválcovou M5 E60, nazvanou Hurricane RRS, která díky dvěma kompresorům nabídla 830 koní a maximálku až 370 km/h. Také osmiválcové modely M3 E92 a M6 Gran Coupé se u nás ukázaly, a to s 615 a 740 koni.
Dnes píšeme o úpravci nikoliv proto, že by do světa vypustil nové auto - i když dost možná na něčem pracuje. Ukázal ale téměř všechny své kreace pohromadě. Motorů je tady rovnou devět, třebaže je od sebe na fotografiích nemusí být úplně snadné rozeznat. Díváme se na:
- SK III Kompressorsystem, který z osmiválce v M3 E92 umí dostat 720 koní a 700 Nm,
- Bi-Tronik 5 V1, který z šestiválce nových M3 a M4 vydoluje 520 koní a 700 Nm,
- M54 SK Plus RS, který z šestiválce M54, pracujícího zejména v generacích E39 a E46, dostane 306 koní a 360 Nm,
- S54 SK I, který z výborného motoru S54 v M3 E46 vytáhne 450 koní a 460 Nm,
- SK III pro 4,8litrovou V8 v X5 E70, který z ní dostane 525 koní a 600 Nm,
- Bi-Kompressorsystem SK III RR pro desetiválec v modelu M5 E60, dolující 800 koní a 800 Nm,
- Mono-Kompressorsystem SK II pro stejný motor, který znamená 700 koní a 680 Nm,
- Bi-Tronik 5 V4 pro osmiválce nejnovějších generací M5 a M6 o 740 koních a 975 Nm,
- a Bi-Tronik 5 V1 pro motor v Mercedesu S 63 AMG, který nabídne 705 koní a 1000 Nm.
Všech devět motorů dává dohromady 5 466 koní a 6 275 newtonmetrů. A není tu třeba výše zmíněný motor v BMW M5 Hurricane RRS, třebaže tu vidíme dvě další varianty úprav tohoto desetiválce. A také si můžeme dobře prohlédnout obrovské řemenem poháněné kompresory a oranžové kryty sání, kterými jsou motory úpravce G-Power známé skoro tak dobře, jako pořádnými porcemi výkonu.









Zejména na motorech BMW pracuje tuner G-Power, posílil ale i V8 v Mercedesu S 63 AMG
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Příplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včeraLevnější verze nových Mercedesů dají ostatním lidem na palubě jasně najevo, jak moc jste na nich šetřili
9.9.2025Mercedes začal odhalovat novou třídu C, devastace jednoho modelu za den mu zjevně nestačí
8.9.2025
Nové na MotoForum.cz
- Prokletí, nebo požehnání? Odchod Ducati z MotoE včera 14:35
- Kawasaki Versys 650 2026: v nových barvách včera 10:20
- Naposled v Evropě, pak následuje zámořská série 10.9.2025
- Montesa Cota 4RT 301RR, Cota 4RT 260R a 4Ride: novinky v trialovém světě 9.9.2025
- Duo BMW v šampionátu WSBK 2026 je už kompletní 8.9.2025
Nejnovější články
Muselo to přijít: Škoda zvažuje, jestli zařízne spíš Octavii, nebo skončí Superb
včeraPříplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včeraKdyž už, tak už: Ford ohlásil svou už 110. letošní svolávací akci. Týká se skoro 1,5 milionu aut, firma o problému ví už 10 let
včeraVW začal prodávat levný klon Škody Kodiaq, s cenou od 350 tisíc Kč to bude hit
včeraČínský výrobce vysavačů nepřeháněl, když říkal, že postaví své vlastní Bugatti, jen rychlejší. Ukázal první fotky
včera
Živá témata na fóru
- Audi multitronic - cvrlikání 09.12. 05:16 - AndreGlenn
- Tranzit 2.0 TDCi - potkany motor po vymene rovodu 09.12. 05:11 - JohnnyBryan
- Řidiči, co to mají v ruce... 09.11. 22:21 - Spectral
- Policejní kontroly a měření 09.11. 20:32 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 09.11. 11:38 - řidičBOB
- Dříve M135i, nyní ///M2 09.10. 18:19 - Vrooom
- BMW Divize 09.09. 14:47 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 09.08. 20:47 - řidičBOB