Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Porsche Cayenne jako Cayster GT 670 od Hofele Design: tak vypadá antituning
10.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Cayenne nepatří zrovna k nehezčím Porsche, ale to neznamená, že v rámci možností nevypadá relativně elegantně. Jsou firmy, které to umí změnit.
Německá tuningová společnost Hofele Design je přesvědčena, že Porsche Cayenne by mělo vypadat a jezdit poněkud jinak. Svůj výtvor nazvaný Cayster firma nejdříve představila na posledním specializovaném autosalonu v Essenu a nyní oznamuje, že spouští také jeho prodej.
Už z názvu podniku je zřejmé, že jedním z jejich klíčových aspektů realizovaných při přestavbách je změna vzhledu. Člověka považující původní design Cayennu za dostatečně elegantní a propracovaný svou agresivní kreativitou asi neosloví, pokud ale po zvětšené tlamě SUV značky Porsche kdosi touží, bude o Hofele asi uvažovat.
Nejde ale jen o masku chladiče. Němci mají za to, že ten správný tvar Cayenne dostane až po montáži čtrnáctidílného bodykitu obsahujícího třeba rozšířené blatníky, jiné nárazníky, přední LED, upravenou kapotu, spoilery a tak podobně. A že korunou můžou být dvaceti až dvaadvacetipalcová kola ve specifickém designu.
Ani interiéru se Hofele nevyhlo, takže si můžete na volant a opěrky nově očalouněných sedadel nechat vygravírovat do kůže nasupeného medvídka, ale podle přání vám vymění také potahové materiály na stropě a ve dveřích.
Překvapivě do ladění nejsilnějších motorů se Hofele nepouští. Naopak upravuje pouze třílitrové šestiválce. Diesel TDI produkující v originálu 245 koní a 550 newtonmetrů posune na rovných 300 koňských sil a 651 newtonmetrů. U hybridní verze s kompresorovou V6 a elektromotorem zase zvýší výkon z 380 na 481 koní a celkový točivý moment upgraduje z 580 na 737 newtonmetrů.
Pokud to uznáte za vhodné, tuneři vám na nápravy nahodí i zvětšené brzdy. Buď s průměrem 380 mm a čtyřpístkové brzdiče, anebo vrtané a odvětrávané kotouče s průměrem 396 mm a šestipístkovými třmeny. Možností Hofele nabízí opravdu spoustu, a pokud se to někomu líbí...
























V Hofele jsou přesvědčeni, že jejich bodykit designu Cayennu prospěje. My bychom se pod to nepodepsali...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Měření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025Mercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
27.6.2025Nástupce po léta nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona byl načapán při testech v provozu, teď už jistě dorazí
26.6.2025
Nejnovější články
Zákazníkovi Fordu krátce po koupi samovolně shořelo auto, o rok později dostal od firmy dárek, na který nezapomene
před 3 hodinamiČíňané prý nafukují svá prodejní čísla. Jako prodaná ve velkém evidují auta, která nikdo nekoupil, vyzráli tím i na EU
včeraPorsche dává lekci Ferrari. Takhle můžou Italové znovu dosáhnout toho, že majitelé nebudou na svých autech prodělávat kalhoty
včeraRusové zkouší bodovat v zatím neprobádaných vodách, představili své SUV-kupé pro nejchudší
včeraVelká Británie dál hrdě ukazuje cestu EU, výroba aut se tam propadla na nejnižší úroveň od roku 1949
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva