Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Range Rover Evoque Hamann: ohňostroj extravagance
17.7.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Hamann pomůže od bezesných nocí všem majitelům Range Roveru Evoque, kteří se trápí tím, že soused jezdí naprosto stejným vozem.
V jistých vrstvách obyvatelstva se Range Rover Evoque šíří rychlostí nových značkových kabelek Louis Vuitton, a tak není divu, že v něm tuningové firmy spatřují značnou příležitost k individualizaci, která pomůže majitelům odlišit se od „davu“. Jednou z nich je německá společnost Hamann, která se už dávno nespecializuje pouze na mnichovskou automobilku BMW a pouští se do úprav Astonu, Bentley, Ferrari, Audi, Porsche, Maserati nebo Lamborghini.
Kompletní exteriérový body-kit Hamann představil už na ženevském autosalonu, původní auto však dostalo černý lak a nově přibylé panely nechali návrháři firmy nastříkat do kontrastní bílé, snad aby nebyly přehlédnutelné. To se ale jen těžko může stát automobilu, který je vpředu rozšířený o 70 a vzadu dokonce o 80 mm a kromě toho jej postaví na různé druhy dvaadvacetipalcových kol s gumami o rozměru 295/30 ZR22.
Nově zveřejněné fotografie ukazují, že se lidé od Hamannu rozhodli pro radikálně výraznější finální odstín, takže svůj demonstrátor nechali odít do tmavě rudé a střechu prodlouženou o spoiler „dali“ do světlé šedivé, nebo možná bílé. Na přídi se v rámci doplňkové výbavy objevila světla pro denní svícení sestavená z obligátních LED a záď byla vytvarována tak, aby byl pohled přitažen párem hranatých koncovek výfuku.
Hamann neponechává stranou ani modifikace pohonných jednotek, kterým přeprogramuje ECU a doplní o vzduchový filtr s větší propustností vzduchu společně s nerezovým výfukovým systémem. Nárůsty výkony ovšem nejsou závratné. Dieselové agregáty 2,2 TD4 a ED4 posílí o 31 koní (na celkových 181 k), výkon naftové verze 2,2 SD4 poskočí ze 190 na 220 koňských sil a dvoulitrové benzínové turbo Si4 získá jen 20 k, na konečných 260 koní. Tomu Hamann uzpůsobuje podvozek snížením přední i zadní nápravy o 30 mm, nikoli však brzdy, respektive na svých stránkách o nich nepíše.
Stejně tak neznáme ani ceny jednotlivých komponentů, ačkoli firma má již ke každému dílu přidělené registrační číslo a na vyžádání ceník stylových doplňku k vuittonce jistě pošle.
Jediná fotografie vozu s rudě lakovanou karoserií vypadá působivě, ne však příliš realisticky - zavání buď barevnou fólií nebo photoshopem
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
dnes - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejnovější články
- Maskované Ferrari dědice Fiatu může být vaše, podivné auto má historický význam
před 3 hodinami - Přehlížené SUV Mazdy se jako nové auto stalo propadákem, jako ojetina ale oslní vším, co nabízí
před 5 hodinami - Český trh s ojetými auty se zadrhává, klesají prodeje i dovozy. Jedna jistota ale zůstává: Diesely vládnou
před 6 hodinami - Jedno z nejlépe prodávaných čínských aut ve světě se ukázalo v novém, dnes stojí od 489 tisíc Kč, ač je velké jako Kodiaq
před 8 hodinami - Rusové ukázali Putinovu limuzínu předělanou na elektrický pohon. Má dojezd, o kterém si i Tesly mohou nechat jen zdát
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva