Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Rolls-Royce Ghost Series II od Mansory: se 652 koňmi dá stovku za 4,3 s
29.11.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britská limuzína se kromě vyššího výkonu dočkala také výraznějšího vzhledu, který podtrhuje snížení těžiště o 50 milimetrů.
Tuningová společnost Mansory je již nějaký ten pátek známa tím, že se nezabývá úpravami mainstreamových automobilek, ale pouze tou nejvyšší ligou. V nabídce tak najdeme ikony jako Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, Lotus, Maserati, McLaren, Porsche či Rolls-Royce. Posledně zmiňovaná značka přitom prošla nejnovějším kolem ladění, na jehož konci máme specifický Ghost Series II. Tedy menší limuzínu, která se letos dočkala menšího faceliftu.
Právě pro modernizované provedení je určen rozsáhlý tuningový program, který zvenčí počítá s novým nárazníkem s většími vstupy vzduchu a LEDkami určenými k dennímu svícení. Modifikována byla také čelní maska a kapota motoru, zmínit můžeme i přepracované boční prahy nebo výdechy horkého vzduchu za předními koly. Ve spoustě případů přitom úpravce použil karbonová vlákna.
Změnám byla podrobena také záď, kde najdeme odlišné koncovky výfuku nebo zvýrazněnou odtrhovou hranu zavazadlového prostoru. Opomíjet pak nesmíme ani výrazná 22palcová litá kola, která byla obuta do pneumatik Vredestein o rozměru 265/35 vpředu a 295/30 vzadu. Samotné ráfky jsou přitom vyvedeny ve zlatém odstínu, stejně jako lemy na karoserii, pro kterou byla zvolena hnědá barva.
Mechanické zásahy počítají s přepracovaným adaptivním podvozkem, který dokáže snížit těžiště vozu až o 50 milimetrů. Mnohem podstatnější je ovšem posílení motorového prostoru, kde sice i nadále najdeme 6,6litrové bi-turbo V12, to ale místo 570 koní a 780 Nm točivého momentu produkuje 652 koní a 1 050 Nm. Sprint na stovku tak klesl na 4,3 sekundy, zatímco maximálka vzrostla na patrně omezených 280 km/h.
Počítat lze rovněž s hrubším zvukovým doprovodem, neboť s pozměněnými koncovkami výfuku přichází také kompletně nové potrubí. Dovnitř se pak nastěhovala odlišná kůže, Alcantara, dřevo, hliník a karbon. Jejich zkombinování je přitom plně odvislé od přání zákazníka, s čímž souvisí i výše následně vystavené faktury.





Firma Mansory přepracovala modernizovaný Rolls-Royce od hlavy až k patě. Máme tu tedy sportovní exteriér, zakázkový interiér a 652 koní pod kapotou
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Italský Turek” se natočil, jak jede ve svém Porsche 260 km/h po německé dálnici, teď chtějí jeho hlavu
včeraBritové proti sobě ve sprintu postavili dva dinosauří osmiválcové offroady, metály ale nakonec bral ten třetí vzadu
25.8.2025Někdo si nechal přelakovat ikonické Ferrari F40 na zelenou, pro tradicionalisty je to zločin
22.8.2025
Nejnovější články
Mazda pracuje na revolučním spalovacím motoru s nulovými emisemi CO2 i při spalování klasického benzinu
před 2 hodinamiDalší rejdařská firma s okamžitou platností zakázala převoz elektrických aut na všech svých lodích, riziko požáru je prý neúnosné
před 3 hodinamiBentley znovu mění strategii. Vrátí se k už odpískané technice, aby se znovu vlichotil do přízně ztracené klientely
před 5 hodinamiOpel definitivně zrušil plán přejít jen na elektrická auta do roku 2028, nechce skončit jako Porsche
před 6 hodinamiSlavný designér BMW a Ferrari strhal přelomový Jaguar. Je prý nedodělaný a nezajímavý z každého úhlu
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva