Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R
6.5.2016 | Petr Prokopec | 3 příspěvky
Německý tuner Prior-Design dodal kombíku se čtyřmi kruhy ve znaku rozšířený bodykit a posílil motorový prostor. Kovaná kola mohou být až 23palcová.
Záběr německé tuningové firmy Prior-Design je sice nadmíru široký, nicméně hlavní pozornost věnuje domácím značkám. V minulosti nám tak již ukázala, jak lze z nejslabšího Mercedesu C vykřesat verzi Black Series, nyní si pro změnu vzala na paškál Audi A6 Avant generace C7. Nezůstalo přitom jen u běžnějšího kombíku, úpravy jsou totiž k dispozici také pro vrcholné provedení RS6.
Nejprve začneme u společných věcí, jenž spočívají v rozšířeném bodykitu nazvaném PD600R. Ten se skládá ze zakázkového čelního spoileru, ke kterému přibyl také splitter. Mimo to dorazilo střešní křídlo nebo zadní difuzor, se kterým je taktéž spárována nástavba - či spíše v tomto případě podstavba. Zmínit pak můžeme ještě boční prahy.
Vrcholem všech vizuálních modifikací jsou ovšem trojdílné nástavce blatníků, které vůz rozšiřují vpředu o osm a vzadu o deset centimetrů na každé straně. Pod ně pak zamířila kovaná kola, která si zákazníci mohou vybrat v 18palcovém až 23palcovém rozměru. Na snímcích jsou přitom jednadvacetipalcové ráfky Vossen VPS-310.
V případě podvozku je možné objednat modul KW DLC, který přibližuje vůz blíže k zemi a zároveň počítá s pružinami a tlumiči s tužší charakteristikou. Modifikace interiéru se pak odvíjejí dle specifikací zákazníka, přičemž k dispozici jsou nejen sportovní sedadla a volant, ale také kompletní přečalounění všech viditelných ploch.
Tím jsou „společné“ úpravy standardu a verze RS6 u konce, dále můžeme přistoupit ke změnám v motorovém prostoru. Ty se dotýkají především třílitrového turbodieselu, který namísto 313 koní a 650 Nm točivého momentu může produkovat 411 koní a 807 Nm, tedy o necelých sto koní a 157 Nm více než v sérii.
Pro variantu RS6 je k dispozici taktéž úprava řídicí jednotky a výměna výfukového ústrojí za sportovnější potrubí, přičemž výkon v tu chvíli naroste z 560 koní a 700 Nm na 670 koní a 830 Nm. To je nemalé posílení, pročež lze logicky počítat s lepší jízdní dynamikou. Nic konkrétního v tomto směru bohužel zmíněno nebylo, snad vám to pohled na pozoruhodně monstrózní kombík vynahradí.






















Audi A6 Avant a RS6 Avant dostaly od firmy Prior-Design rozšířený bodykit i 98, respektive 110 koní navíc
Diskuze 3 příspěvky
Bleskovky
Až budete páchat něco ilegálního, možná bude dobré držet se základní poučky týkající se volby auta
včeraMěření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025Mercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
27.6.2025
Nejnovější články
EU má nový plán, jak lidem kupujícím starší auta otrávit život. Chce přísně regulovat i soukromé převody ojetin
před 8 hodinamiDalší slavná britská automobilka má zcela opustit Británii a místo toho začít vyrábět svá auta v Americe
před 10 hodinamiHmotnost zabíjí vše. Nové BMW M3 je po úniku informace o jeho hmotnosti zjevně mrtvé už teď
před 11 hodinamiOdtajněná sbírka aut zesnulého arabského byznysmena bere dech, je to nejúchvatnější kolekce McLarenů na světě
včeraNový Duster se dál šíří světem jako Renault. Líp tak vypadá, líp tak působí a ještě ke všemu je citelně levnější
včera
Živá témata na fóru
- Cyklistické vlákno 07.01. 21:30 - Snowman000
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.01. 07:58 - řidičBOB
- Alu kola Tiguan+ Oct Scout 06.30. 14:13 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 06.28. 20:39 - řidičBOB
- Cupra obecně 06.28. 15:49 - Carrert93
- BMW Divize 06.28. 14:14 - pavproch
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 06.28. 11:04 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 06.27. 16:50 - Spectral