Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R

Německý tuner Prior-Design dodal kombíku se čtyřmi kruhy ve znaku rozšířený bodykit a posílil motorový prostor. Kovaná kola mohou být až 23palcová.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R

6.5.2016 | Petr Prokopec | 1 příspěvek

Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Německý tuner Prior-Design dodal kombíku se čtyřmi kruhy ve znaku rozšířený bodykit a posílil motorový prostor. Kovaná kola mohou být až 23palcová.

Záběr německé tuningové firmy Prior-Design je sice nadmíru široký, nicméně hlavní pozornost věnuje domácím značkám. V minulosti nám tak již ukázala, jak lze z nejslabšího Mercedesu C vykřesat verzi Black Series, nyní si pro změnu vzala na paškál Audi A6 Avant generace C7. Nezůstalo přitom jen u běžnějšího kombíku, úpravy jsou totiž k dispozici také pro vrcholné provedení RS6.

Nejprve začneme u společných věcí, jenž spočívají v rozšířeném bodykitu nazvaném PD600R. Ten se skládá ze zakázkového čelního spoileru, ke kterému přibyl také splitter. Mimo to dorazilo střešní křídlo nebo zadní difuzor, se kterým je taktéž spárována nástavba - či spíše v tomto případě podstavba. Zmínit pak můžeme ještě boční prahy.

Vrcholem všech vizuálních modifikací jsou ovšem trojdílné nástavce blatníků, které vůz rozšiřují vpředu o osm a vzadu o deset centimetrů na každé straně. Pod ně pak zamířila kovaná kola, která si zákazníci mohou vybrat v 18palcovém až 23palcovém rozměru. Na snímcích jsou přitom jednadvacetipalcové ráfky Vossen VPS-310.

V případě podvozku je možné objednat modul KW DLC, který přibližuje vůz blíže k zemi a zároveň počítá s pružinami a tlumiči s tužší charakteristikou. Modifikace interiéru se pak odvíjejí dle specifikací zákazníka, přičemž k dispozici jsou nejen sportovní sedadla a volant, ale také kompletní přečalounění všech viditelných ploch.

Tím jsou „společné“ úpravy standardu a verze RS6 u konce, dále můžeme přistoupit ke změnám v motorovém prostoru. Ty se dotýkají především třílitrového turbodieselu, který namísto 313 koní a 650 Nm točivého momentu může produkovat 411 koní a 807 Nm, tedy o necelých sto koní a 157 Nm více než v sérii.

Pro variantu RS6 je k dispozici taktéž úprava řídicí jednotky a výměna výfukového ústrojí za sportovnější potrubí, přičemž výkon v tu chvíli naroste z 560 koní a 700 Nm na 670 koní a 830 Nm. To je nemalé posílení, pročež lze logicky počítat s lepší jízdní dynamikou. Nic konkrétního v tomto směru bohužel zmíněno nebylo, snad vám to pohled na pozoruhodně monstrózní kombík vynahradí.


Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 1 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 01Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 2 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 02Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 3 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 03Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 4 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 04Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 5 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 05Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 6 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 06Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 7 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 07Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 8 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 08Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 9 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 09Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 10 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 10Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 11 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 11Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 12 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 12Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 13 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 13Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 14 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 14Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 15 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 15Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 16 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 16Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 17 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 17Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 18 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 18Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 19 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 19Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 20 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 20Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 21 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 21Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 22 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 22
Audi A6 Avant a RS6 Avant dostaly od firmy Prior-Design rozšířený bodykit i 98, respektive 110 koní navíc

Petr Prokopec

Diskuze 1 příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.