Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
A holky budou koukat: Nejlevnější Ferrari 458 Italia v EU čeká na odvážného hrdinu, který se nebojí „flexit”
2.4.2024 | Petr Miler
Žádná replika, bouračka, cokoli takového, tohle je skutečné a kompletní Ferrari. Navíc jde o model 458 Italia, tedy poslední evoluci osmiválcových modelů s atmosféricky plněným motorem. Přesto stojí o statisíce míň než cokoli srovnatelného, je totiž neobvykle hodně ojeté.
Omlouvám se za onen anglicismus v titulku, sám jsem už asi moc starý na to, abych takový slovník přijal za vlastní. V tomto případě mi ale přijde příhodný. Komický, ale trefný výraz pro jakési okázalé předvádění se je na sociálních sítích používán každou chvíli tváří v tvář tomu, s čím tam lidé skutečně „flexí” - půjčená superauta, „luxusní” dovolené ze Slevomatu, kabelky Gussaci, to všechno má být zdrojem obdivu. Je to víc než co jiného trapné, ale co takhle skutečné a vlastní moderní Ferrari? S tím už se půjde předvádět bez uzardění.
Pokud je vám takové chování vlastní, na fotkách níže můžete vidět vůz, který vám to dovolí a (aspoň při pořízení) vás nezruinuje. Jde o daleko nejlevnější Ferrari 458 Italia na prodej v Evropě ve „správné” rudé barvě s černým interiérem. Je to dnes stále více ceněný vůz, neboť jako poslední sporťák značky tohoto typu použil atmosféricky plněný, překrásně znějící osmiválec. Sám jsem kdysi měl tu čest s Itálií jet. A byť na dnešní poměry už neuchvátí dynamikou, árie, které za jízdy pěje, a bezprostřednost, s jakou reaguje na vaše impulsy, je v rámci dnešní produkce neopakovatelná.
Přes tohle všechno může být vaše za 129 900 Eur, tedy asi 3,28 milionu Kč. Není to málo peněz, to samozřejmě ne, ale na Ferrari z minulé dekády to málo je. Auta v „typickém stavu” dnes nekoupíte pod 4 miliony a (jak podotýkají kolegové z Auto Bildu, kteří si nabídky všimli) druhá nejlevnější 458 je o víc jak půl milionu dražší. Tohle je prostě relativní láce, která se obvykle v prodeji vůbec nevídá.
Co za ní stojí? Už jsme to naznačili - vysoký nájezd. 169 tisíc najetých km možná není moc na 13 let provozu Škody Octavia 2,0 TDI, na Ferrari 458 je to ale jeden z extrémů. Nějakých 13 tisíc km za rok už vyžaduje pravidelné ježdění, které majitelé těmto vozům obvykle ani zdaleka nedopřávají. Vůz jinak vypadá dobře, podle dealera měl pravidelný servis a podle fotek poznáte nájezd jen z trochu ošoupaného interiéru. Ale jinak? Vyfoťte se s autem na „instáči” a holky budou koukat, o tom nepochybujeme.
Auto tak čeká na někoho s odvahou, kdo se bude chtít víc ukazovat než jezdit. Při stání v garáži se na autě nic nepokazí, při občasných vyjížďkách, kdo ví. Necelých 170 tisíc km není zase tolik, Ferrari na to ale běžně stavěná nejsou a obáváme se, že i sama automobilka bude koukat, co se s vozem po takovém zápřahu děje. Ale víte, jak to chodí - kdo nehraje, nevyhraje, navíc v době, kdy není problém koupit za 2 miliony hned několik modelů Škody, není 3,28 „mega” zase tak extrémní suma, na moderní Ferrari rozhodně ne. 570 znělých koní, stovka za 3,4 sekundy a maximálka 325 km/h čekají...
![A holky budou koukat: Nejlevnější Ferrari 458 Italia v EU čeká na odvážného hrdinu, který se nebojí „flexit” - 1 - Ferrari 458 Italia 2011 nejlevnejsi v EU 2024 prodej 01](http://www.autoforum.cz/img/grey.gif)
![A holky budou koukat: Nejlevnější Ferrari 458 Italia v EU čeká na odvážného hrdinu, který se nebojí „flexit” - 2 - Ferrari 458 Italia 2011 nejlevnejsi v EU 2024 prodej 02](http://www.autoforum.cz/img/grey.gif)
![A holky budou koukat: Nejlevnější Ferrari 458 Italia v EU čeká na odvážného hrdinu, který se nebojí „flexit” - 3 - Ferrari 458 Italia 2011 nejlevnejsi v EU 2024 prodej 03](http://www.autoforum.cz/img/grey.gif)
![A holky budou koukat: Nejlevnější Ferrari 458 Italia v EU čeká na odvážného hrdinu, který se nebojí „flexit” - 4 - Ferrari 458 Italia 2011 nejlevnejsi v EU 2024 prodej 04](http://www.autoforum.cz/img/grey.gif)
![A holky budou koukat: Nejlevnější Ferrari 458 Italia v EU čeká na odvážného hrdinu, který se nebojí „flexit” - 5 - Ferrari 458 Italia 2011 nejlevnejsi v EU 2024 prodej 05](http://www.autoforum.cz/img/grey.gif)
![A holky budou koukat: Nejlevnější Ferrari 458 Italia v EU čeká na odvážného hrdinu, který se nebojí „flexit” - 6 - Ferrari 458 Italia 2011 nejlevnejsi v EU 2024 prodej 06](http://www.autoforum.cz/img/grey.gif)
![A holky budou koukat: Nejlevnější Ferrari 458 Italia v EU čeká na odvážného hrdinu, který se nebojí „flexit” - 7 - Ferrari 458 Italia 2011 nejlevnejsi v EU 2024 prodej 07](http://www.autoforum.cz/img/grey.gif)
![A holky budou koukat: Nejlevnější Ferrari 458 Italia v EU čeká na odvážného hrdinu, který se nebojí „flexit” - 8 - Ferrari 458 Italia 2011 nejlevnejsi v EU 2024 prodej 08](http://www.autoforum.cz/img/grey.gif)
![A holky budou koukat: Nejlevnější Ferrari 458 Italia v EU čeká na odvážného hrdinu, který se nebojí „flexit” - 9 - Ferrari 458 Italia 2011 nejlevnejsi v EU 2024 prodej 09](http://www.autoforum.cz/img/grey.gif)
![A holky budou koukat: Nejlevnější Ferrari 458 Italia v EU čeká na odvážného hrdinu, který se nebojí „flexit” - 10 - Ferrari 458 Italia 2011 nejlevnejsi v EU 2024 prodej 10](http://www.autoforum.cz/img/grey.gif)
![A holky budou koukat: Nejlevnější Ferrari 458 Italia v EU čeká na odvážného hrdinu, který se nebojí „flexit” - 11 - Ferrari 458 Italia 2011 nejlevnejsi v EU 2024 prodej 11](http://www.autoforum.cz/img/grey.gif)
![A holky budou koukat: Nejlevnější Ferrari 458 Italia v EU čeká na odvážného hrdinu, který se nebojí „flexit” - 12 - Ferrari 458 Italia 2011 nejlevnejsi v EU 2024 prodej 12](http://www.autoforum.cz/img/grey.gif)
Tak kdo si troufne? Levnější Ferrari 458 Italia v prodeji neexistuje, ojetější ale také ne. Foto: Prestige Motors, publikováno se souhlasem
Zdroje: Prestige Motors@Autoscout24.de přes Auto Bild
Bleskovky
Nejpomalejší BMW M dneška je současně jedno z těch nejdražších v české nabídce. Je také těžké, ošklivé a nepřekvapivě nechtěné
před 3 hodinamiBugatti Chiron SS se ve sprintu až k 400 km/h postavilo Rimacu Nevera. Asi to nemělo dělat
včeraSrovnání dieselových dodávek VW, Fordu a Peugeotu ve sprintu je neobvyklé představení, tohle jsou králové levých pruhů
25.7.2024
Nové na MotoForum.cz
- MotoGP 2025: 14 potvrzených, 8 míst je volných včera 17:30
- IDM Superbike: Bez čtyř stabilních jezdců včera 15:00
- Zdravotní problémy nepustily Königa do závodu IDM nebo superbiků v Mostě včera 11:00
- Míří šampionát World Superbike na Slovakia Ring? včera 09:00
- Test Harley-Davidson Low Rider ST: basa tvrdí muziku včera 08:00
Nejnovější články
Zájem o elektrická auta je tak za očekáváními, že největší evropská továrna na baterky bude radši vyrábět vybavení pro domácnosti
před 50 minutamiZisky Stellantisu se mohutně propadají, některé ze slavných značek koncernu to nepřežijí
před 2 hodinamiNejpomalejší BMW M dneška je současně jedno z těch nejdražších v české nabídce. Je také těžké, ošklivé a nepřekvapivě nechtěné
před 3 hodinamiOmezovače rychlosti nařízené v EU jsou pro lidi tak otravné, že Korejci museli jinde umožnit jejich rychlé vypnutí
před 4 hodinamiVolvo to přepísklo s přechodem na elektromobily, naříkají dealeři. „Musí to změnit, jinak zemřeme,” říkají
před 5 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 07.27. 12:04 - GeneHawkins
- BMW Divize 07.27. 10:33 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 07.27. 10:15 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.27. 10:02 - Truck Daškam
- S větrem ve vlasech.... 07.26. 15:24 - pavproch
- Cyklistické vlákno 07.26. 15:01 - Kavis
- Dříve M135i, nyní ///M2 07.26. 13:26 - Vrooom
- Chlubítko univerzální 07.26. 09:58 - petr_riha