Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Clarkson a spol. jmenovali nejpamátnější chvíle svých kariér, umí překvapit
22.11.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Mnohý by nejspíše čekal, že trojice moderátorů bude vzpomínat na první jízdu v supersportu či setkání se smrtí. Realita je však trochu odlišná.
Jeremy Clarkson se před kamerami objevuje od 27. října 1988, kdy se stal jedním z moderátorů někdejšího Top Gearu. V té době mu bylo osmadvacet let, většinu svého života má tedy spojenou s prací pro BBC a televize obecně. V roce 2002, tedy v době, kdy Top Gearu začal dávat podobu, jakou známe nyní, ho doplnili také James May a Richard Hammond. Ani pro Maye zdaleka nešlo o počátek televizní kariéry, druhý však byl před kamerami stále zelenáčem - dříve se objevil jen v pořadu Men & Motors, jinak působil v rádiích.
Nicméně i v případě Hammonda je již patnáctiletá kariéra vskutku úctyhodná, přičemž vedle Top Gearu se stejně jako jeho kolegové začal postupně věnovat i dalším projektům. Pořady jako Brainiac: Science Abuse či Total Wipeout ale nejspíše znají už jen jeho přátelé, pro zbytek světa pak bude stejně jako Clarkson a May navždycky spojen se Top Gearem a nově také s The Grand Tour.
Proč o tom zde ale mluvíme? Stojí za tím rozhovor s britským deníkem The Times, který se trojice zeptal na chvíli v jejich kariéře, kterou si dodnes pamatují ze všech nejvíce. Překvapí, že u toho nejsou jména exotických supersportů či třeba mnoha celebrit, s nimiž se za tu dobu setkali. Místo toho jde o vcelku obyčejné momenty, které ve výsledku může zažít mnoho z vás.
Jeremy Clarkson
„Před mnoha lety jsem byl na představení Citroënu AX. V předvečer této akce jsem to možná poněkud přepískl s alkoholem. Následující den jsem měl být spolujezdcem v jedné lokální rally. S šedou tváří a zvedajícím se žaludkem jsem se připoutal na místě spolujezdce a pomyslel jsem si: „Tohle nepřežiju. Tenhle rallyový řidič se bude chtít vytáhnout, protože vedle něj sedí známý novinář.“ Jakmile nás odmávli startovním praporkem, uslyšel jsem obrovskou ránu - to jak zasáhl sám Bůh a rozbil kardan.“
James May
„Za starých časů Top Gearu jsem měl přejet přes most postavený z klád nad roklí. Nejprve jsem se šel sám podívat, jestli nepraskne, poté jej otestoval Jeremy, který na mně velmi hlasitě křičel, že si je jist tím, že nepraskne.“
Richard Hammond
„Pamatuji si, jak jsem seděl ve starém Mustangu na jedné argentinské silničce a koukal jsem se na západ slunce skrze kompletně rozbité čelní okno. Tu scénu jsem si vyfotil v hlavě.“ Tady Hammond vzpomíná na dramatické okamžiky, kdy byl s kolegy doslova kamenován Argentinci kvůli jejich údajným narážkám na válku o Falklandy.
Jsme si skoro jisti, že takové momenty byste netipovali, většina nakonec ani není široce známá. Tím spíše ale můžete sami zavzpomínat na to, co ze sledování pořadů a životů těchto třech pánů utkvělo v paměti nejvíce vám. Po těch letech toho nemusí být málo...














Mnohý by čekal, že hlavně Hammond bude vzpomínat na nedávnou nehodu s Rimacem Concept_One...














...nebo že trojice vzpomene na šílenosti z Top Gearu. Realita je však zcela jiná
Zdroj: The Times
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 11 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- GP Portugalska: Všechno je připraveno pro Pedra Acostu 17:04
- V Moto2 je rozdíl mezi lídrem a druhým pouhých 9 bodů 16:00
- Grand Prix se vrací do Evropy včera 09:57
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada včera 08:00
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
před 3 hodinami
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 4 hodinami
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 6 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 7 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
