Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Clarkson popsal, jak dramatická událost změnila natáčení nové série Grand Tour
6.8.2019 | Petr Prokopec
První „speciál“ ze čtvrté série pořadu je již natočený a Clarkson říkal, že s ostatními tvůrci měsíce složitě chystal jeho děj. Nakonec ale museli děj změnit kvůli nedaleké smrti čtyřech lidí.
Nejspíše již víte, že pořad The Grand Tour čeká vůbec největší změna v jeho krátké existenci. Amazon se po třech sériích rozhodl zásadně pozměnit formát a studiové záběry se živým publikem učinit minulostí. To Jeremy Clarkson v poslední prozatím odvysílané epizodě doslova obrečel, přičemž uvedl, že je „starým sucharem plným emocí“ a že „miluje studio plné publika“. Nicméně jeho chlebodárce na základě výzkumu rozhodl jinak, od čtvrté série se tak již dočkáme pouze někdejších speciálů, ze kterých ale již tentokráte budou regulérní díly.
Jezza nově uvedl, že natočen již byl první takový „speciál“ z další série pořadu. Neobešlo se to však bez komplikací a jeho děj musel být pozměněn. „V plánu bylo zakončení, které nás již stálo stovky tisíc liber a jehož přípravám jsme věnovali měsíce. To ale nakonec neuvidíte. Necelé dva kilometry od místa, kde jsme se nacházeli, totiž zemřeli čtyři lidé. A výsledkem toho všeho bylo, že jsme nemohli natočit takový závěr, jaký jsme původně chtěli.“ Jak ale Jeremy dále dodává, štáb měl nakonec štěstí v neštěstí.
Právě nové okolnosti měly dodat první natočené epizodě čtvrté série nebývalý emocionální náboj. „Bude to opravdu pekelné zakončení. A bude to opravdu strhující show,“ uzavřel vzpomínky na natáčení Clarkson. Jeho vyprávění tím ovšem ani nezačalo, ani neskončilo. Jeremy se totiž dále vyjádřil i ke svým kolegům Richardu Hammondovi a Jamesi Mayovi. Dle něj má trojice tak velký úspěch hlavně díky internímu propojení díky „alespoň třísetleté spolupráci“, které konkurenci schází.
Jezza i nadále považuje Lexus LFA za nejlepší auto, které kdy řídil, přestože japonské kupé má poměrně malou palivovou nádrž a inženýři v jeho případě zapomněli na držáky na nápoje či hloupě vyřešili úchyty bezpečnostních pásů. Nicméně zvuk atmosférického desetiválce je natolik podmaňující, že zastiňuje veškeré nedostatky. Rovnat se mu proto nemohou ani elektromobily, jež Jeremymu ostatně nejsou po chuti dlouhodobě. Rovnou se proto ptá, zda byste toužili raději po intimním kontaktu s Natalií Portman, jíž je míněn onen Lexus, nebo po se šicím strojem, kterým jistě míní elektrická auta.
Stranou pak nezůstávají ani moderní vozy, konkrétně Volkswagen Golf GTI TCR a Mercedes-AMG A35, které Clarkson nedávno otestoval. Tato dvojice jej nadmíru překvapila, a to tím, kterak si je podobná. Jezza tak stále nedokáže odpovědět na otázku, který z nich je lepší. Není ale jisté, zda tomu tak je ve skutečnosti, či zda dal na své pocity. Sám je totiž majitelem Golfu GTI, načež jednoduše „lidovému vozu“ poněkud nadržuje. Na druhou stranu, doménou AMG již dávno není jen jízda v přímém směru.
Můžeme něco dodat? Snad jen skrytou narážku na současný boj proti klimatickým změnám, který probíhá po celém světě. Clarkson uvádí, že dříve byl Londýn nepříjemným městem, jak jej vyobrazují hollywoodské filmy. Nicméně nyní se nemůže nabažit pohledu na blankytně modré nebe. Stejně tak se oproti 80. letům minulého století navýšila bezpečnost, když připomíná, že v daném místě (Notting Hill) bydlel a skoro každou noc mu vykradli auto. A když si pak koupil docela drahý alarm, ukradli mu i alarm. V tomto ohledu tedy Jezza nostalgický rozhodně není, stejně jako se od něj zjevně nedočkáme sdělení, že globální oteplování je špatné.


Jeremy Clarkson se rozpovídal nejen o natáčení nové série The Grand Tour
Zdroj: Drive Tribe@Youtube
Bleskovky
1914koňový elektromobil ohromil při pohodové jízdě po nejnáročnějším okruhu světa leda tím, kolik při ní ztratil kapacity baterií
včeraPřímé klání dvou dvanáctiválcových italských klenotů je jako z jiné doby, majitele vyšly na 240 milionů korun
24.6.2025Expert před summitem NATO varuje ty, kteří se lepí k silnici: Limuzína prezidenta USA vás klidně přejede
23.6.2025
Nové na MotoForum.cz
- Časový program v Assenu včera 10:00
- MS side pokračovalo v Mostě - Top-3 dělí 3 body 23.6.2025
- Honda Gold Wing mazinárodní sraz Pivovar Kněžínek 10.-13.7.2025 23.6.2025
- #93 vyhrálo dnes 93. Grand Prix 22.6.2025
- Moto2 vyhrál Gonzalez, 12. Salač 22.6.2025
Nejčtenější články
Největší evropský výrobce motorek definitivně padl, veškerá zbývající aktiva přechází do rukou Indů
26.5.2025BMW pořád dokáže udělat atraktivní, elegantní auto, ze kterého nebolí oči, vám ho ale nejspíš neprodá
26.5.2025Fernando Alonso se po trati GP Monaka prohnal v tisícikoňovém silničním Astonu, zabodoval tak víc než v samotné Velké ceně
26.5.2025V Evropě se začalo prodávat levné čínské rodinné auto. I když cestou k nám citelně zdražilo, pořád stojí relativně málo
26.5.2025Designový šéf Ferrari osvětlil pozadí rozchodu s Pininfarinou, teď by možná chtěl vrátit čas
26.5.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva