Dacia vyprodává skladové Dustery, nejlevnější je turboverze pro šetřílky

Těžko říci, zda těžké časy přišly i na Dacii, ale skoro to tak vypadá. Už tak velmi levný Duster lze nyní koupit ještě levněji. A nejvýhodnější je ten, který k nízké ceně přidává i nízké provozní náklady.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Dacia vyprodává skladové Dustery, nejlevnější je turboverze pro šetřílky

14.9.2020 | Petr Miler

Dacia vyprodává skladové Dustery, nejlevnější je turboverze pro šetřílky

/

Foto: Dacia, koláž Autoforum.cz

Těžko říci, zda těžké časy přišly i na Dacii, ale skoro to tak vypadá. Už tak velmi levný Duster lze nyní koupit ještě levněji. A nejvýhodnější je ten, který k nízké ceně přidává i nízké provozní náklady.

I když rok 2020 musí těšit milovníky řádu a pořádku už hned tak neopakovatelnou číslovkou ve svém označení, do historie se zapíše jako rok chaosu. Za vše může pandemie koronaviru resp. opatření proti ní přijatá. Ta vnesla chaos do fungování většiny ekonomik, ze kterého se - zvlášť při naprosto chaotickém zavádění a rušení jednotlivých restrikcí - asi hned tak nedostaneme.

Je zkrátka těžké za této situace rozumně podnikat, neboť nejistota vnášená podobnými kroky do myslí zákazníků způsobuje obtížně vyzpytatelné křivky zvedajícího se a pak opět klesajícího zájmu o to či ono. Nechtěli bychom provozovat hotel či cokoli navázaného na turistický ruch, ale ani v jiných oborech není situace jednoduchá. Zejména prodejci dražších věcí neurčených pro lidi, kteří příliš nepoznají, jestli mají o milion víc a nebo míň mluví o obtížně vyzpytatelné poptávce, a tak se pravidelně potýkají s tím, že mají něčeho moc a nebo moc málo.

Obojí je problém - když nemáte to, co lidi zrovna chtějí, logicky to neprodáte, a tak ani nic nevyděláte. A když toho máte moc, musíte se snažit zbavovat přebytečných zásob pod cenou, což má k ideálu též daleko. V tuto chvíli se zdá, že do druhé zmíněné situace se dostalo české zastoupení Dacie, u nás jinak velmi úspěšné značky, které rozjelo výprodej skladových Dusterů za citelně nižší ceny. Duster přitom není ani starý, ani nežádaný model, právě naopak, takže výprodej je těžké si vysvětlit jinak.

Ať už je ale důvodem cokoli, výsledkem je výhodnější nabídka, a to se vždy hodí. Automobilky začala ve slevě nabízet snad všechny verze Dusteru na plyn a naftu a slevy jsou opravdu velké. Níže šel s cenou i základní Duster Essential se 100koňovým motorem na LPG, tedy verzi pro největší šetřílky, na který se při standardní ceně 329 900 Kč vztahuje sleva 40 000 Kč. To je více než 12 % a uvážíme-li, že nějakou slevu ještě domluvíte u prodejce, jde o zajímavou výchozí pozici.

Stejná sleva se vztahuje i na řadu dalších verzí s pohony 4x2 i 4x4 včetně dieselové čtyřkolky v provedení Prestige. 40 tisíc dolů ze sumy 478 900 Kč už pochopitelně není tak zajímavá korekce, ale i tak to za výsledných 438 900 Kč je zajímavější kauf. Kompletní přehled slev naleznete níže, my už jen dodáme, že tato nabídka platí do konce září nebo do vyprodání zásob, jak bývá obvyklé.


Dacia vyprodává skladové Dustery, nejlevnější je turboverze pro šetřílky - 1 - Dacia Duster slevy 2020 zari 01
I Dacia Duster se zjevně musí podbízet, takové slevy bychom zrovna u tohoto modelu nečekali. Grafika: Dacia

Dacia vyprodává skladové Dustery, nejlevnější je turboverze pro šetřílky - 2 - Dacia Duster 2018 nove detaily 103Dacia vyprodává skladové Dustery, nejlevnější je turboverze pro šetřílky - 3 - Dacia Duster 2018 nove detaily 091Dacia vyprodává skladové Dustery, nejlevnější je turboverze pro šetřílky - 4 - Dacia Duster 2018 nove detaily 089Dacia vyprodává skladové Dustery, nejlevnější je turboverze pro šetřílky - 5 - Dacia Duster 2018 nove detaily 110Dacia vyprodává skladové Dustery, nejlevnější je turboverze pro šetřílky - 6 - Dacia Duster 2018 nove detaily 112Dacia vyprodává skladové Dustery, nejlevnější je turboverze pro šetřílky - 7 - Dacia Duster 2018 nove detaily 144
Současný Duster je na trhu jen pár let a je dlouhodobě největší dojnou krávou rumunské automobilky. Foto: Dacia

Zdroj: Dacia

Petr Miler

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.