Downsizing u VW je vážně mrtvý. 1,4 TDI a 1,6 TDI končí, 1,5 TDI nebude

 | 17 příspěvků | 8.2.2017 Petr Prokopec
Reagovat

berka

Konečně dobrá zpráva. Jsem.. | 8.2.2017 20:51reagovat
avatar

Konečně dobrá zpráva. Jsem zvědav, co bude teď dělat Renault, který začal i do velkých osobních aut nesmyslně montovat maximálně 1.6 dCi. Kdypak dostanou rozum vrátí se opět k objemu 2.0

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený nobody

Downsizing u VW je vážně m.. | 8.2.2017 21:18reagovat
avatar

Downsizing u VW je vážně mrtvý a proto dáme do Octavie 1,0 TSI tříhrnek za základní cenu 410 kolíků. Bravo, po ničem jiném netoužím.

Nepřihlášený Traviss

A to, že ta 1.0 TSI v OIII.. | 8.2.2017 22:08reagovat
avatar

A to, že ta 1.0 TSI v OIII natrhne ... všem 1,6 TDI v hodnotách dynamiky, je hezky točivá a v základu je převodovka 6q místo 5q a na červené na křižovatce se netřese volant v ruce není lepší? Protože on ten 3 válec, není jen vše špatně - větší zdvih pístu vůči 4 válci se stejným ne-li o něco málo vyšším objemem = více Nm...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Daunsajzing

Jojo, downsizing u VW je m.. | 8.2.2017 22:40reagovat
avatar

Jojo, downsizing u VW je mrtvý. Ale i tak Škoda stěží dostane něco jiného než čtyřválec 2.0 :)).

Nepřihlášený Arni

Honda tak isto s naftou šl.. | 8.2.2017 23:18reagovat
avatar

Honda tak isto s naftou šla dole z 2.2 na 1.6. Dufam ,že oprašia stare vykresy a obnovia vyrobu.Ved to nebolo tak davno čo hodili 2.2-ku cez palubu.CR-V-čko by ho potrebovalo ako soľ.

Nepřihlášený noro

Honda mozno ostane pri Civ.. | 9.2.2017 09:10reagovat
avatar

Honda mozno ostane pri Civicu pri benzinoch, ale to su skor spekulacie, myslim ze tento rok bude aj diesel. To by im klesli predaje myslim, zatial vyrazne.

Nepřihlášený JaRy

Není to tak dávno co tříli.. | 9.2.2017 10:29reagovat
avatar

Není to tak dávno co třílitrový šestiválec v bavoráčku měl 135kw a dnes to má v pohodě dvoulitr. Takže žádný downsizing není mrtvý, on stále žije a je tady přítomný.

Rozhodnutí o motoru 1,5tdi, když mám výrobní technologii a zavedenou výrobu 1,6tdi je naprosto logický krok. To jedno deci je jen slovíčkaření o ničem.

Nepřihlášený Syčák

Bože to jsou kydy. Dowsizi.. | 9.2.2017 17:51reagovat
avatar

Bože to jsou kydy. Dowsizing je sice u VW mrtvý, ale ne kvůli zrušení 1.5 TDI a povýšení objemu o jedno deci na 1.6, to je směšné. Stejně tak je směšné dokazovat konec downsizingu nasazením motoru 1.5 TSI, který nahradí 1.4 TSI, což je tedy opět přidání 1 deci, ale už se neříká, že nahradí 1.8 TSI, což je naopak ubrání 3 deci.

Downsizing je u VW mrtvý, protože se vysrali na 2.0 TDI u Amaroku a nasadily pořádný V6. Downsizing je u VW mrtvý protože u A7, A6 Alltrack zamordovaly naftové čtyřválcové chcípáky a nasadily výhradně šestiválce a než nějaký přefoukaný 2.0 TDI si tam brumlá podladěný 3.0 TDI 160kW, tomu říkám konec dowsizingu. Jedno deci si nalijte do ucha.

Nepřihlášený mariov8

To budou mít u konkurence.. | 9.2.2017 18:06reagovat
avatar

To budou mít u konkurence radost! Neříkám že hladce, avšak jinde to zjevně jde. Kombinace hliníkového bloku (mělo 1,4TDI) a čtyřválcové koncepce (mělo 1,6TDI) mohlo dát vzniknout konečně modernímu malému dieselu pro celý koncern VW-AUDI-Škoda-SEAT, ještě ho nezabýt nesmyslně dlouhou a pouze 5ti stupňovou převodovkou a prodával by se i za vyšší cenu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mariov8

Reakce na: Konečně dobrá zpráva. Jsem.. | 9.2.2017 18:07reagovat
avatar

Renault to už pochopil a připravuje převrtanou verzi 1,6dCi o předběžném objemu 1,8L.

Nepřihlášený mariov8

Reakce na: A to, že ta 1.0 TSI v OIII.. | 9.2.2017 18:09reagovat
avatar

Až na tu ekonomiku provozu a kde bude nový 1,0TSI se spolehlivostí ukáže až čas. Předchůdce 1,2TSI se léčil z dětských nemocí pěknou řádku let.

Nepřihlášený Hagman

Reakce na: To budou mít u konkurence.. | 9.2.2017 20:09reagovat
avatar

Na malé diesely sere pes. Všechno pod 2 litry nemá smysl a zajde v blízké době, protože malá auta ovládne benal a do větších aut jsou nějaké 1.5 nebo 1.6 chujovina.

Nepřihlášený

Neustálé změny legislativy.. | 14.2.2017 12:35reagovat
avatar

Neustálé změny legislativy, smršť nařízení, ekonálepek a jiných chujovin stála automobilový průmysl už snad stovky miliard Euro. Lze dohledat články, kde si vývojáři stěžují, že už vlastně neví co navrhovat, protože neví co bude platit za rok.

Dřív byl motor evoluční záležitostí na desetiletí.

Dnes jsou nuceni dělat pořád něco zcela jiného, aby prošli. Důsledkem kromě vyhazování peněz je i tragická spolehlivost.

Všechno to v konečné fázi platí zákazník.

Nepřihlášený

Downsizing je mrtvý, proto.. | 14.2.2017 12:53reagovat
avatar

Downsizing je mrtvý, protože všechny spalovací motory jsou už teď mrtvé. Jen si toho někteří fosilové ještě nevšimli ;)

Nepřihlášený Moik

No sorry ale 1.2TSI je sup.. | 14.2.2017 14:52reagovat
avatar

No sorry ale 1.2TSI je super motor. Mám ho v Leonu a na městský ježdění je parádně úspornej, tichej a nevibruje.. Je akorát svižnej a dík ymalýmu turbu uživatelsky lepší, jak atmosféra. Při tom má dlouhodobou spotřebu pod 6 litrů. Jel jsem s ním i dálku po dálnici 140 tmepomat. Bylo znát, že si motor už nevrní, ale spotřeba byla pořád přijatelných 6,3 ZA tří-válec bych neměnil

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše