Bentley Continental GT3 na druhém videu odhaluje i svůj prostý interiér

Nové jízdní záběry po stránce zvukové naznačují, že závodní koncept pohání motor V8. Pohled do interiéru pak dokazuje, že odlehčení bylo opravdu výrazné.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Bentley Continental GT3 na druhém videu odhaluje i svůj prostý interiér

17.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Bentley Continental GT3 na druhém videu odhaluje i svůj prostý interiér

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Nové jízdní záběry po stránce zvukové naznačují, že závodní koncept pohání motor V8. Pohled do interiéru pak dokazuje, že odlehčení bylo opravdu výrazné.

Závodní koncept britské automobilky byl jedním z největších překvapení autosalonu v Paříži. Bohužel, kromě několika fotografií a prvního videa nám Bentley neposkytlo jedinou pořádnou informaci. Tedy s výjimkou toho, že vývoj speciálu navrátivšího značku do Le Mans byl již započat malým týmem v Crewe. A že někdy v roce 2014 by mohla dorazit silniční verze s výkonem 700 koní. Tím však servis údajů o novém Bentley skončil.

V pořadí druhé video tak opravdu vítáme, přestože s ním opět nepřichází žádná nová data. Vůbec poprvé ale máme šanci nahlédnout dovnitř kokpitu, který si z 2,5 tuny vážícího kupé příliš neponechal. Stávající je pouze tvar palubní desky, jak přikazují pravidla FIA, vše ostatní ale padlo na oltář odlehčování. Vozy soupeřící v kategorii GT3, do které chce Bentley zasáhnout, totiž na vahách vykazují zhruba 1 250 kg.

Díky tomu se zřejmě pod kapotou objeví osmiválcový motor namísto šestilitru W12, přestože jak fotografie, tak i nové video dávají Continental GT3 dohromady s nedávno odhalenou silniční verzí Speed. Bentley ale již prohlásilo, že dvanáctiválce by měly být vyhrazeny luxusnějším modelům, zatímco čtyřlitr V8 by měl pohánět sportovní varianty.

Za pravdu by nám v tom měl dát jedině čas, ovšem po stránce zvukové jízdní záběry verze GT3 naše domněnky utvrzují. Řev vytočeného motoru zní totiž opravdu odlišně od dvanáctiválce, který jsme otestovali třeba pod kapotou sedanu Continental Flying Spur Speed. A to, i když vezmeme do úvahy standardní rozdíly mezi závodní a silniční pohonnou jednotkou. Nebo to vidíte jinak?

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.