Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Volkswagen Golf VI: konečně oficiálně
6.8.2008 | Mirek Brokeš | Přidat příspěvek
Po neoficiálním odhalení na začátku tohoto týdne Volkswagen uvolnil podrobnosti o nové generaci své stálice nižší střední třídy, modelu Golf. Žádná revoluce se nekoná, designově je to stále Golf a VW pokračuje v zavádění technických vymožeností.
O Golfu VI. generace jsme první "oficiální" informace přinesli už v pondělí. K nim včera tentokráte už oficiální cestou přibyly kvalitní fotografie a podrobné technické informace. Vše se dá shrnout do slov evoluce, přeplňování a snadný řidičův život.
Od prvního pohledu je jasné, že Golf zůstává Golfem. Oficiální tisková zpráva ho popisuje mnoha vzletnými slovy, ale podle mého názoru lze vše shrnout do jediné věty. Nový Golf si zachovává optickou robustnost současné generace, ke které yly přidány designové prvky inspirované reinkarnovaným Sciroccem. Také v interiéru najdeme prvky jednoho z nejnovějších příbuzných Golfu, Passatu CC. Vše je orientováno tak, aby měl řidič pocit, že sedí v autě minimálně o třídu výš. K tomu má také přispět vylepšená akustická izolace interiéru. Úpravou prošla hlavně okna a jejich uložení, což má snížit pronikání aerodynamického hluku do kabiny.
O motorech jsme mluvili už v naší první zprávě a ukázalo se, že naše informace byly správné. Pod kapotou nového Golfu budou většinou přeplňované benzínové a dieselové motory, které bez výjimky splňují emisní normu EURO V. V nabídce budou zpočátku čtyři benzínové motory o výkonech 59 kW / 80 PS, 75 kW / 102 PS, 90 kW / 122 PS a 118 kW / 160 PS a dvoulitrový diesel ve dvou variantách 81 kW / 110 PS a 103 kW / 140 PS. Později přibude i 1,9 TDI 66 kW / 90 PS a 2,0 TDI 125 kW / 170 PS.
S výjimkou základních modelů budou všechny Golfy s automatickou převodovkou vybaveny šesti nebo sedmistupňovým DSG. Novinkou v nabídce jsou dva asistenční systémy ACC, automatic distance control (automatická kontrola vzdálenosti), DCC, adaptive chassis control (adaptivní podvozek) a parkovací asistent.
Nový Golf bude na evropský trh uveden v letos říjnu za startovací cenu 16.500 EUR (na německém trhu).
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejnovější články
- Ford zrušil dvě třetiny výroby svého klíčového elektromobilu poté, co ji dřív zkrouhnul o polovinu, třetina lidí má padáka
před 18 minutami - Kolabující Fisker fungoval v totálním chaosu. Nebral si od lidí peníze za auta, dokonce ani neví, kolik jich prodal
před hodinou - Světovým autem roku je 2,5tunový elektromobil za 1,95 milionu, nejlepším sporťákem 2,3tunový elektromobil za 1,8 milionu Kč
před 3 hodinami - Lamborghini dalo po dekádách sbohem svému ikonickému logu, náhrada je nenápaditá a laciná
před 4 hodinami - Němci vyzkoušeli ojetý Mercedes C s 406 tisíci najetými km, stav auta po takovém zápřahu je dostal do kolen
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva