Až teď byl vysvětlen vtip Richarda Hammonda o gayích, který nikdo nepochopil

Britský moderátor hned v počátcích The Grand Trour přišel s vtipem, kvůli němuž jej řada lidí zatratila. Působil docela hloupě, ve skutečnosti ale byl snad až příliš chytrý.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Až teď byl vysvětlen vtip Richarda Hammonda o gayích, který nikdo nepochopil

15.7.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Až teď byl vysvětlen vtip Richarda Hammonda o gayích, který nikdo nepochopil

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Britský moderátor hned v počátcích The Grand Trour přišel s vtipem, kvůli němuž jej řada lidí zatratila. Působil docela hloupě, ve skutečnosti ale byl snad až příliš chytrý.

Pokud patříte mezi letité fanoušky Jeremyho Clarksona, Richarda Hammonda a Jamese Maye, pak vám jistě není cizí jejich specifický humor. Ten v sobě vcelku logicky nese jistou britskou suchost i břitkost, nicméně právě kvůli častým odkazům na lokální témata, politiky, celebrity či problémy často zůstává mnohé „ztraceno v překladu“. A nejpatrnější to bylo ve chvíli, kdy tato trojice přišla s první sezónou nového pořadu The Grand Tour.

Jak jistě víte, na počátku nové éry Jezza a spol. objížděli se svým zeleným stanem celý svět a v provizorním studiu tak hostili fanoušky z mnoha různých zemí. Clarkson je vždy vítal svým monologem, ve kterém odkazoval na lokální výjimečnosti. Často byl samozřejmě i sarkastický, stejně jako jeho kolegové následně v segmentu zvaném Conversation Street. Po odvysílání šestého dílu první série se ovšem zdálo, že Hammond krutě přestřelil.

Asi si vzpomenete na incident, po kterém se na nejmladšího člena celého tria snesla vlna kritiky z celého světa. Vše odstartoval snímek bílé kabiny nového Volva. Clarkson poznamenal, že v takové kabině nelze jít čokoládový nanuk, načež mu Hammond opáčil, že on zmrzliny nejí, neboť je heterosexuální. Odezvou na to mu byl smích publika a Jeremyho nechápavý výraz.

Ona narážka byla záhy zamluvena, část publika ji ale Hammondovi nemohla zapomenout a jeho zdánlivě hloupý homofobní vtípek mu pravidelně připomínala. Této nálepky se zbavuje až nyní, neboť konečně došlo na osvětlení toho, na co vlastně Richard narážel. Ten svými slovy odkazoval na reklamu finské společnosti Kingis, jenž vyrábí... ano, nanuky.

Tato firma přitom již před mnoha lety pustila do éteru reklamu, ve které vidíme mladého muže, kterak dělá vše možné i nemožné, jen aby mohl své dívce přinést ledově vychlazený Kingis. Jakmile ji ale jeden nanuk předá, objeví se ve dveřích její přítel, který je vzápětí rovněž obdarován. Pokud by zde reklama skončila, Hammondův vtip by smysl nedával.

Jenže příběh má samozřejmě pokračování. Onen obdarovaný přítel se záhy neudrží a s úsměvem vezme za ruku chlapce, který nanuky přinesl. Byla to firma Kingis, která ve Finsku spojila nanuky s homosexualitou, proto na to Hammond narážel. Ve Finsku je tato reklama legendou, takže domácí to hned pochopili a Hammondovým slovům se smáli. Diváci u televizí však... zamrzli a nechápali nic.

Jak se tedy ukázalo, Hammond není homofob, ale světaznalý šprýmař. Jen si zkrátka v danou chvíli neuvědomil, že i když je ve Finsku, naprostá většina diváků pořadu bude odjinud a pochopit jeho vtip asi neměli šanci ani ti nejtolerantnější gayové. Pokud tedy nebyli z Finska nebo se k nim ona lokální reklama nedonesla jinak...


Až teď byl vysvětlen vtip Richarda Hammonda o gayích, který nikdo nepochopil - 1 - Richard Hammond a nepochopeny vtip
Richard Hammond je od prosince 2016 řadou lidí považován za homofoba. Jak se však nyní ukázalo, během návštěvy zeleného stanu ve Finsku pouze svým vtipem odkazoval na znalost místního prostředí. On reklamu můžete zhlédnout níže

Zdroj: Drive Tribe

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.