Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi R8 LMS nafoceno nahé při testech, e-tron odhalil svou vysokou hmotnost
13.3.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Závodní R8 bez typického zbarvení závodních aut vypadá zvláštně. A zvláštně vypadá u sportovního auta i hmotnost blížící se dvěma tunám.
Na našich stránkách v posledních týdnech už mnohokrát zaznělo, že jednou z největších novinek letošního autosalonu v Ženevě stále je nové Audi R8 2015. To jsme vám podrobně představili a zmínili se rovnou i o verzích LMS a e-tron, přesto jsme se později jak k elektrickému, tak k závodnímu provedení ještě jednou vrátili. Když jsme pak probírali, co už R8 nečeká a mine, nezdálo se, že by bylo nutné se k LMS či e-tronu vracet. Jenže jsou tu ještě další detaily hodné zmínky.
Jednak vám můžeme R8 LMS ukázat na fotkách z testů na okruhu Paul Ricard, kterých se účastnil třeba i po boku Lamborghini Huracán GT3, jak můžete vidět na snímcích. Šlo o oficiální testy pro letošní sezónu Blancpain Endurance Series a na snímcích je po úplném odhalení vozu zajímavé hlavně to, že je k vidění „nahý”, tedy celý bílý, bez jakéhokoli „válečného” zbarvení. Docela neobvyklý pohled na závodní auto, však posuďte sami.
Druhá novinka se týká elektrického e-tronu, který Audi prezentuje jako sériový model, zatím ale neví ani to, kdy jej začne vyrábět a prodávat, ani kolik bude stát peněz. Automobilka také nezveřejnila některé technické detaily, které se dostávají ven až nyní. Kolegové z Autocaru uvádějí, že vůz váží tučných 1 840 kg, což je na sporťák této velikosti vskutku extrémní hodnota. Pro srovnání - verze R8 V10 plus je o 400 kg lehčí a zmíněná závodní LMS dokonce o více než 600 kg.
Uvážíme-li navíc, že e-tron je ze všech verzí R8 nejslabší, není to zrovna pěkná cifra. I tak dokáže akcelerovat na stovku za 3,9 sekundy, pro jeho chování při technické jízdě to ale nutně bude muset být limit, stejně jako jeho akumulátory s kapacitou 92 kWh pro cokoli krom economy runu. Čas poví více.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Ženevy.








Závodní R8 bez jakéhokoli zbarvení vypadá zvláštně
Pro připomenutí živé fotky R8 e-tron z letošní Ženevy
Zdroje: Autocar, Endurance info přes Worldcarfans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Němec si udělal zjevně legrační napodobeninu policejního vozu s nápisem Folizei, udělali u něj domovní prohlídku a auto mu sebrali
včeraVW se pokusil vylepšit svůj obraz obšlehnutím slavné Gymkhany, dosáhl ale přesného opaku toho, o co dnes usiluje
15.9.2025BMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
13.9.2025
Nové na MotoForum.cz
- Testy WSBK - Jerez 1. den včera 22:03
- Test MotoGP v Misanu 15.9.2025
- Ducati Diavel V4 RS a Multistrada V4 RS 2026: absolutní vášeň 15.9.2025
- Hlavní změny pro Moto2 a Moto3 podle nových pravidel Liberty 15.9.2025
- Marquez a Bezzecchi jak z jiného světa 14.9.2025
Nejnovější články
Mercedes po poprasku okolo říká, že motory BMW odebírat nebude. Prý má skvělé vlastní, za vlastní považuje i ty z Číny
před 10 hodinamiLegendu Fordu zařízli po čtyřech generacích, o to levněji ji dnes koupíte ojetou. Za své ceny nabízí hromadu muziky
před 11 hodinamiPrezident Erdogan si vyzkoušel druhé turecké národní auto, na konkurenta Octavie se moc nadšeně netvářil
včeraŠéf Škody potvrdil, že ostrá Fabia se vrátí. Přijde ještě letos, levnější auta ale nebudou
včeraNěmec si udělal zjevně legrační napodobeninu policejního vozu s nápisem Folizei, udělali u něj domovní prohlídku a auto mu sebrali
včera
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 09.16. 15:35 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 09.16. 15:06 - řidičBOB
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 09.16. 13:16 - tommas
- Rychlodotazy 09.15. 21:09 - HondaMan
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 09.15. 18:48 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 09.15. 14:11 - pavproch
- IT poradna 09.15. 11:37 - pavproch
- Výběr navigace do auta 09.15. 09:08 - killerbring