Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi R8 LMS nafoceno nahé při testech, e-tron odhalil svou vysokou hmotnost
13.3.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Závodní R8 bez typického zbarvení závodních aut vypadá zvláštně. A zvláštně vypadá u sportovního auta i hmotnost blížící se dvěma tunám.
Na našich stránkách v posledních týdnech už mnohokrát zaznělo, že jednou z největších novinek letošního autosalonu v Ženevě stále je nové Audi R8 2015. To jsme vám podrobně představili a zmínili se rovnou i o verzích LMS a e-tron, přesto jsme se později jak k elektrickému, tak k závodnímu provedení ještě jednou vrátili. Když jsme pak probírali, co už R8 nečeká a mine, nezdálo se, že by bylo nutné se k LMS či e-tronu vracet. Jenže jsou tu ještě další detaily hodné zmínky.
Jednak vám můžeme R8 LMS ukázat na fotkách z testů na okruhu Paul Ricard, kterých se účastnil třeba i po boku Lamborghini Huracán GT3, jak můžete vidět na snímcích. Šlo o oficiální testy pro letošní sezónu Blancpain Endurance Series a na snímcích je po úplném odhalení vozu zajímavé hlavně to, že je k vidění „nahý”, tedy celý bílý, bez jakéhokoli „válečného” zbarvení. Docela neobvyklý pohled na závodní auto, však posuďte sami.
Druhá novinka se týká elektrického e-tronu, který Audi prezentuje jako sériový model, zatím ale neví ani to, kdy jej začne vyrábět a prodávat, ani kolik bude stát peněz. Automobilka také nezveřejnila některé technické detaily, které se dostávají ven až nyní. Kolegové z Autocaru uvádějí, že vůz váží tučných 1 840 kg, což je na sporťák této velikosti vskutku extrémní hodnota. Pro srovnání - verze R8 V10 plus je o 400 kg lehčí a zmíněná závodní LMS dokonce o více než 600 kg.
Uvážíme-li navíc, že e-tron je ze všech verzí R8 nejslabší, není to zrovna pěkná cifra. I tak dokáže akcelerovat na stovku za 3,9 sekundy, pro jeho chování při technické jízdě to ale nutně bude muset být limit, stejně jako jeho akumulátory s kapacitou 92 kWh pro cokoli krom economy runu. Čas poví více.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Ženevy.








Závodní R8 bez jakéhokoli zbarvení vypadá zvláštně
Pro připomenutí živé fotky R8 e-tron z letošní Ženevy
Zdroje: Autocar, Endurance info přes Worldcarfans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Někdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
před 2 hodinamiNejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025Číňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Přirozený projev špičkového motoru je prostě nenahraditelný, moderní napodobeniny jsou jen gumové panny mezi auty
před hodinouNěkdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
před 2 hodinamiJames May ukázal své nové auto. Je tak prťavé, že mu sahá někam k pasu, i když nejde o žádný supersport
před 3 hodinamiBlackout ve Španělsku a Portugalsku popsaný z první ruky ukazuje, do jak zoufalé situace nás uvrhlo nedomyšlené zelené šílení
před 4 hodinamiČíňané mají převzít zavírané továrny VW a rozjet v nich vlastní výrobu, nic jiného o úpadku Evropy neříká víc
včera
Živá témata na fóru
- 2 a 4 ventily - vlastnosti 05.04. 09:47 - Ondrais
- GTD + STI 05.03. 17:37 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 05.03. 16:38 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 05.03. 13:40 - pavproch
- VZKAZY 05.02. 14:28 - pavproch
- Prodám Volkswagen Transporter 2.0 TDI 05.02. 12:09 - M.Z.
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.02. 08:53 - řidičBOB
- Onboard videa 05.01. 09:03 - řidičBOB