Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi RS1? Nein, říkají Němci, i když by pozornost budilo nemalou (ilustrace)
10.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německá značka prozatím vylučuje, že by chystala malý hot hatch s agresivním bodykitem, alespoň 300 koňmi a možností volby manuálu.
Před pár dny se online objevily spekulace o příchodu Audi RS1. Těm jsme na jedné straně s ohledem na stávající situaci koncernu VW Group příliš nevěřili, na druhou stranu však byla zmiňována premiéra na březnovém ženevském autosalonu. Dle této informace by tedy zjevně nešlo o projekt posledních týdnů, ale již rozjetou záležitost, kterou se Němci navzdory kauze Dieselgate rozhodli dotáhnout do konce.
Momentálně se ovšem ukazuje, že zmíněné informace nebyly ničím jiným než pouhými spekulacemi. Podle zdroje zevnitř automobilky „v současné době neexistují plány na rozšíření řady A1 o model RS. Jsme si vědomi spekulací, ale co vím, pak RS nefiguruje ani v budoucí produktové nabídce.“ Ačkoliv se tak prý v byznyse nikdy nemá říkat nikdy, příchod verze RS1 je v nejbližší době nereálný.
Je samozřejmě otázkou, zda vůbec zamítavého stanoviska Audi máme litovat. Na jedné straně by totiž sice dorazil malý hot hatch s přeplňovaným dvoulitrovým čtyřválcem TFSI o výkonu alespoň 300 koní, na straně druhé by jej ovšem bezesporu ozdobila zhruba milionová cena. Klientelu by tak Audi i přes možnost volby manuálu nejspíše hledalo těžko.
Slzy či jásot ovšem necháme na vás, za nás jen dodáme neoficiální ilustraci webu Virtuel-Car, dle které by Audi RS1 rozhodně budilo pozornost kdekoliv by se jen objevilo. Stejně jako ostatní RS-modely totiž dostalo do vínku agresivnější nárazníky, větší litá kola, výrazně střešní spoiler, mohutné koncovky výfuku a navíc dvoubarevné lakování.


Audi RS1 sice na neoficiálních ilustracích působí nadmíru agresivně a přitažlivě, v nejbližší době však nevznikne
Zdroj: Motoring, Ilustrace: Virtuel-Car
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Příplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včeraLevnější verze nových Mercedesů dají ostatním lidem na palubě jasně najevo, jak moc jste na nich šetřili
9.9.2025Mercedes začal odhalovat novou třídu C, devastace jednoho modelu za den mu zjevně nestačí
8.9.2025
Nové na MotoForum.cz
- Prokletí, nebo požehnání? Odchod Ducati z MotoE včera 14:35
- Kawasaki Versys 650 2026: v nových barvách včera 10:20
- Naposled v Evropě, pak následuje zámořská série 10.9.2025
- Montesa Cota 4RT 301RR, Cota 4RT 260R a 4Ride: novinky v trialovém světě 9.9.2025
- Duo BMW v šampionátu WSBK 2026 je už kompletní 8.9.2025
Nejnovější články
Muselo to přijít: Škoda zvažuje, jestli zařízne spíš Octavii, nebo skončí Superb
včeraPříplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včeraKdyž už, tak už: Ford ohlásil svou už 110. letošní svolávací akci. Týká se skoro 1,5 milionu aut, firma o problému ví už 10 let
včeraVW začal prodávat levný klon Škody Kodiaq, s cenou od 350 tisíc Kč to bude hit
včeraČínský výrobce vysavačů nepřeháněl, když říkal, že postaví své vlastní Bugatti, jen rychlejší. Ukázal první fotky
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva