Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi RS1? Nein, říkají Němci, i když by pozornost budilo nemalou (ilustrace)
10.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německá značka prozatím vylučuje, že by chystala malý hot hatch s agresivním bodykitem, alespoň 300 koňmi a možností volby manuálu.
Před pár dny se online objevily spekulace o příchodu Audi RS1. Těm jsme na jedné straně s ohledem na stávající situaci koncernu VW Group příliš nevěřili, na druhou stranu však byla zmiňována premiéra na březnovém ženevském autosalonu. Dle této informace by tedy zjevně nešlo o projekt posledních týdnů, ale již rozjetou záležitost, kterou se Němci navzdory kauze Dieselgate rozhodli dotáhnout do konce.
Momentálně se ovšem ukazuje, že zmíněné informace nebyly ničím jiným než pouhými spekulacemi. Podle zdroje zevnitř automobilky „v současné době neexistují plány na rozšíření řady A1 o model RS. Jsme si vědomi spekulací, ale co vím, pak RS nefiguruje ani v budoucí produktové nabídce.“ Ačkoliv se tak prý v byznyse nikdy nemá říkat nikdy, příchod verze RS1 je v nejbližší době nereálný.
Je samozřejmě otázkou, zda vůbec zamítavého stanoviska Audi máme litovat. Na jedné straně by totiž sice dorazil malý hot hatch s přeplňovaným dvoulitrovým čtyřválcem TFSI o výkonu alespoň 300 koní, na straně druhé by jej ovšem bezesporu ozdobila zhruba milionová cena. Klientelu by tak Audi i přes možnost volby manuálu nejspíše hledalo těžko.
Slzy či jásot ovšem necháme na vás, za nás jen dodáme neoficiální ilustraci webu Virtuel-Car, dle které by Audi RS1 rozhodně budilo pozornost kdekoliv by se jen objevilo. Stejně jako ostatní RS-modely totiž dostalo do vínku agresivnější nárazníky, větší litá kola, výrazně střešní spoiler, mohutné koncovky výfuku a navíc dvoubarevné lakování.


Audi RS1 sice na neoficiálních ilustracích působí nadmíru agresivně a přitažlivě, v nejbližší době však nevznikne
Zdroj: Motoring, Ilustrace: Virtuel-Car
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
včera
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nové na MotoForum.cz
- Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními včera 20:23
- Kdo je Mattia Rato? včera 16:00
- Honda Team Asia 2026 se dvěma nováčky včera 11:00
- Zdravotní stav Noaha Dettwilera se stále zlepšuje 1.11.2025
- ESRR: Nová Road-Racingová série - 2x Hořice 31.10.2025
Nejčtenější články
Za nejslavnějšími kreacemi Top Gearu stojí nenápadný manželský pár, který auta stlouká pomalu doma za stodolou
5.10.2025
Peugeot 308 po faceliftu nabízí v levných provedeních to, po čem majitelé těch drahých marně touží
5.10.2025
Sympatické kompaktní Hyundai si jako ojetina velmi dobře drží cenu, navzdory jeho velikosti ho totiž hned tak něco nerozhází
6.10.2025
K mání je exportní Škoda Rapid 136 ve stavu nového auta, jedna z posledních vyrobených. I z jejího motoru by šlo svačit
6.10.2025
Firma začala v roce 2025 nabízet brutální motor 9,4 V8, prodává ho dokonce i ve verzi s turbem
6.10.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
