Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi RS8 na velmi realistické ilustraci, ve skutečnosti ale asi jen tak nevznikne
31.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ačkoliv v daném segmentu operuje Mercedes třídy S AMG, pro čtyři kruhy je tato skupina zákazníků příliš omezená. BMW to nejspíš vidí stejně.
Je tomu jen pár měsíců, co nás Mercedes-Benz obdařil modelem S 65 AMG. Tedy absolutním vrcholem mezi sportovními limuzínami překonávajícím už tak výjimečné S 63 AMG, který svému majiteli dává k dispozici 630 koní. Třícípá hvězda za tuto porci neváhá inkasovat více než šest milionů korun, zjevně se však najde dostatek lidí, kteří jsou ochotni takovou sumu zaplatit. Pro podobný model ale asi Audi dostatečnou skupinu zákazníků není s to najít.
Jedině tak se dá vysvětlit, že Audi nikdy nenabídlo a podle všeho se ani nechystá nabídnout limuzínu A8 ve verzi RS. Vrcholem nabídky Audi tedy zůstane buď sportovní derivát S8 osazený čtyřlitrovým osmiválcem nebo luxusní limuzína A8 poháněná šestilitrem W12. To ale samozřejmě nebrání neoficiálním designérům ve fantazírování, co by bylo, kdyby.
Se svou troškou do mlýna přišel i holandský ilustrátor Remco Meulendijk, který svou práci publikuje na blogu RM.Design. Ten modelu S8 přimaloval větší kola a pozměnil nárazníky vpředu i vzadu. Čtveřici koncovek výfuků pak nahradily dvě mohutné „okapové“ roury, které lemují difuzor upravující proudění vzduchu pod vozem.
Zmínit pak můžeme ještě výměnu znaků, tím ale veškerá práce s „přestavbou“ skončila. V dodatečném komentáři totiž Remco pouze naznačil, že pod kapotu by se mohl nastěhovat desetiválec z modelu R8 Plus. Tato skutečnost je ale ještě méně pravděpodobná než existence samotného vozu, minimálně v této generaci. Audi tak v této záležitosti zůstane na jedné lodi s BMW, i když také v Mnichové je do budoucna možné všechno...


Podle neoficiální ilustrace se Audi RS8 liší od modelu S8 jen v detailech, ta zásadní změna by spočívala pod kapotou v podobě motoru V10
Zdroj: RM.Design Blog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Ford dodatečně ukázal celou rekordní jízdu extrémního Mustangu na nejnáročnějším okruhu světa, už ani neměl na výběr
včeraSrovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
5.5.2025Někdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
4.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- Časový program GP Francie v Le Mans včera 15:07
- Divoké karty pro Most 5.5.2025
- Převaha Španělů napříč kubaturami Grand Prix 5.5.2025
- Wild card pro Taku Nakagamiho 5.5.2025
- Mitas Enduro Trail-ADV 2: na silnici i do terénu 5.5.2025
Nejčtenější články
Je vymalováno, britský Opel vyrobil poslední auto a zavřel továrnu. Místní pláčou, fungovala 120 let
6.4.2025Kie došla kuráž, po tristním přijetí nejošklivějšího auta posledních let zoufale říká: Tak si s tím aspoň sjeďte, než nás pošlete do háje
6.4.2025K mání je průkopník luxusních německých stíhačů, „podpultový” Mercedes S od AMG mohlo mít jen 70 vyvolených
7.4.2025Lada začala prodávat první sportovní Nivu v historii, za malé peníze toho nabízí opravdu hodně
7.4.2025Studie ukázala, že na elektromobilech dnes vydělávají pouhé čtyři automobilky. A i to je optimistický pohled na věc
7.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva