Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi RS8 na velmi realistické ilustraci, ve skutečnosti ale asi jen tak nevznikne
31.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ačkoliv v daném segmentu operuje Mercedes třídy S AMG, pro čtyři kruhy je tato skupina zákazníků příliš omezená. BMW to nejspíš vidí stejně.
Je tomu jen pár měsíců, co nás Mercedes-Benz obdařil modelem S 65 AMG. Tedy absolutním vrcholem mezi sportovními limuzínami překonávajícím už tak výjimečné S 63 AMG, který svému majiteli dává k dispozici 630 koní. Třícípá hvězda za tuto porci neváhá inkasovat více než šest milionů korun, zjevně se však najde dostatek lidí, kteří jsou ochotni takovou sumu zaplatit. Pro podobný model ale asi Audi dostatečnou skupinu zákazníků není s to najít.
Jedině tak se dá vysvětlit, že Audi nikdy nenabídlo a podle všeho se ani nechystá nabídnout limuzínu A8 ve verzi RS. Vrcholem nabídky Audi tedy zůstane buď sportovní derivát S8 osazený čtyřlitrovým osmiválcem nebo luxusní limuzína A8 poháněná šestilitrem W12. To ale samozřejmě nebrání neoficiálním designérům ve fantazírování, co by bylo, kdyby.
Se svou troškou do mlýna přišel i holandský ilustrátor Remco Meulendijk, který svou práci publikuje na blogu RM.Design. Ten modelu S8 přimaloval větší kola a pozměnil nárazníky vpředu i vzadu. Čtveřici koncovek výfuků pak nahradily dvě mohutné „okapové“ roury, které lemují difuzor upravující proudění vzduchu pod vozem.
Zmínit pak můžeme ještě výměnu znaků, tím ale veškerá práce s „přestavbou“ skončila. V dodatečném komentáři totiž Remco pouze naznačil, že pod kapotu by se mohl nastěhovat desetiválec z modelu R8 Plus. Tato skutečnost je ale ještě méně pravděpodobná než existence samotného vozu, minimálně v této generaci. Audi tak v této záležitosti zůstane na jedné lodi s BMW, i když také v Mnichové je do budoucna možné všechno...


Podle neoficiální ilustrace se Audi RS8 liší od modelu S8 jen v detailech, ta zásadní změna by spočívala pod kapotou v podobě motoru V10
Zdroj: RM.Design Blog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
včeraAž budete páchat něco ilegálního, možná bude dobré držet se základní poučky týkající se volby auta
1.7.2025Měření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025
Nejnovější články
Majitel špičkové Tesly poznal, zač je v Pardubicích elektrický perník, 24 tisíc ujetých km ho stálo ukrutné peníze
před 58 minutamiNekupujte si elektromobil, v roce 2030 už ho ani nebudete mít čím nabíjet, varují Nizozemci na základě zprávy operátora sítě
před 58 minutamiCo ještě je na novém Mercedesu „fejk”? Manažer sportovní divize přiznal další absurdní faleš, tohle auto je virtuální realita
před 8 hodinamiDalší firma slibuje převratné baterie s bleskovým dobíjením. Pokolikáté už to je? Reálně stále používáme baterky do notebooků z roku 1985
před 10 hodinamiOdtajněná sbírka aut zesnulého arabského byznysmena bere dech, je to nejúchvatnější kolekce McLarenů na světě
před 11 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva