Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ferrari LaFerrari natočeno stále s kamufláží na silnici i okruhu, výroba je prý stále daleko (videa)
23.7.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italská automobilka má údajně potíže s finalizací svého exkluzivního modelu. Objednávky přitom dvojnásobně překračují počet dostupných kusů.
O nástupci supersportovního Ferrari Enzo informujeme na stránkách Autoforum.cz již hezkou chvíli. Tuto šňůru jsme přitom nepřerušili ani po ženevské premiéře LaFerrari a jak se zdá, tak s ní ani hned tak neskončíme. Podle nejnovějších zdrojů má totiž italská automobilka problémy s finálními testy, které oddalují samotnou výrobu. Do prodeje by se tak limitované Ferrari LaFerrari mohlo dostat klidně až v příštím roce.
Ze zahálky ovšem Italy obvinit nemůžeme. Automobilka v současné době usilovně testuje se třemi různými prototypy, a to jak na veřejných silnicích, tak i na svém okruhu Fiorano. Tam se LaFerrari ukázalo ještě s kamufláží připomínající předchozí Enzo, přičemž čtyřmi koncovkami výfuku dávalo patřičně najevo potenciál pod kapotou. Tedy 963 koní a 900 Nm točivého momentu.
Druhý z prototypů se povedlo nachytat na veřejné silnici, kde již ukazoval lehce maskovanou novou karoserii. Mnohem více než benzinový dvanáctiválec se zde ale zřejmě testoval elektromotor, po zvukové stránce totiž největší rámus udělá autorka videa a její přítel. Zrychlení z klidu na stovku pod 3 s a nejvyšší rychlost přes 350 km/h tedy neočekávejte ani na jedné části tohoto snímku.
Třetí testovací kus by se pak měl nacházet přímo v továrně, kde se poslední mouchy snaží vychytat co nejrychleji. Následovat ovšem bude ještě jeden oříšek, který musí Ferrari rozlousknout. Dle původního oznámení má totiž vzniknout jen 499 exemplářů, objednávek však dorazilo přes tisíc. Je tedy otázkou, zda pomele dříve ten, kdo dříve přišel, nebo zda si někteří klienti budou „rovnější“...





































Na letošním autosalonu v Ženevě se Ferrari LaFerrari ukázalo ve stavu, který nasvědčoval brzkou výrobu. Opak je však pravdou, s finalizací vývoje má totiž automobilka malé problémy
Zdroj: GT Spirit
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
včera
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nejnovější články
„Továrny tu zůstanou, ale vám už patřit nebudou.” Manažer nastínil budoucnost autoprůmyslu v EU, během pár let pojdou všichni
před hodinou
VW dal u své novinky lidem možnost vybrat si mezi elektrickým a také spalovacím pohonem. 80 procent vzalo to, co si nepřál
včera
Zakladatel AMG musel nechat 60krát nabourat své nové auto, aby mohl poslat do prodeje pouhých 100 kusů
včera
Poslední šance Saabu na záchranu před krachem přišla už moc pozdě. Vznikla v hrstce kusů, jedna teď může být vaše jako velká rarita
včera
VW i Porsche už tam jsou, Audi je následuje. Za tři roky přišlo o 75 procent svých zisků a míří do ztráty, prodeje dál klesají
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
