Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Horacio Pagani byl nafocen za volantem McLarenu P1, hybridizaci ale nechystá
7.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Šéf italské značky otestoval britský supersport jen kvůli srovnání s chystaným Pagani Huayra Nürburgring Edition. To dostane více sil a méně kil.
Zakladatel automobilky Pagani se před rokem nechal slyšet, že McLaren P1 považuje pouze za vyladěnou verzi standardního modelu MP4-12C. Pokud by si tedy mohl vybírat (a dáme krk na to, že stoprocentně může), pak by do své garáže raději pustil Ferrari LaFerrari. A to kvůli jeho „duši“, jež britskému hybridu chybí. Jenže vlastní preference a pracovní povinnosti nemusí jít vždy ruku v ruce, a tak se nemůžeme divit tomu, že Horacio Pagani byl nyní nachytán právě za volantem McLarenu P1.
Podle mnohých se tak stalo především kvůli modelu Huayra Nürburgring Edition, kterou značka Pagani Automobili momentálně vyvíjí. Ten by se zjevně měl stát králem Severní smyčky, přičemž oproti standardní verzi vážící 1 361 kg projde výraznou odtučňovací dietou. Šestilitrový dvanáctiválec AMG produkující za normálních okolností 710 koní a 1 000 Nm točivého momentu by pak pro změnu měl zadní kola zásobovat mnohem větším výkonem.
Akcelerace novinky by tak měla poklesnout na 3 sekundy (o tři desetiny méně než standard), čímž bude za McLarenem P1 jen lehce zaostávat. Mnohem podstatnější však pro Paganiho bude jízdní chování, které mělo vést k bezkonkurenčnímu času na Severní smyčce. Přesná meta Paganiho známa není, neoficiálně se ale spekuluje až o hodnotě blízké 6 minutám a 30 sekundám,
Možné je ale samozřejmě také to, že Horacio pouze neodolal vábení některého svého známého, který si hybridní P1 upravený divizí McLaren Special Operations objednal. Verbování elektromotorů pod kapotu svých strojů však Pagani rozhodně nechystá. Ať tedy rozuzlení bude jakékoliv, jisté je jedno - Huayra Nürburgring Edition ve vývoji skutečně je, přičemž vzniknout má 10 až 25 exemplářů.

Horacio Pagani otestoval prozatím jediný „italský“ McLaren P1
Zdroj: Facebook Keno Zache
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
včeraNěkdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
4.5.2025Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- Divoké karty pro Most včera 22:00
- Převaha Španělů napříč kubaturami Grand Prix včera 16:25
- Wild card pro Taku Nakagamiho včera 13:30
- Mitas Enduro Trail-ADV 2: na silnici i do terénu včera 13:20
- Vítězný double Manziho, 16. Vostatek 4.5.2025
Nejnovější články
K mání je dodnes nevyužitý, krásně zachovalý VW Passat B5.5 ve verzi, kterou nezastaví ani konec světa, přesto stojí drobné
před 9 hodinamiZnačka, která svým novým vozům už nedává zadní okna, svolává auta do servisů, protože v nich lidé nevidí dozadu
před 10 hodinamiSrovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
včeraŠkoda je vážně mimo realitu. V době, kdy jiní zkouší na takové kontroverzní kroky zapomenout, hrdě přichází s duhovým Elroqem
včeraMechanik rozebral jeden z největších držáků mezi motory po 350 000 km a nenašel téměř žádné opotřebení. Když „odejde”, je to vždy záhada
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva