Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Hyundai prý nejde cestou Škody, svá auta udrží cenově při zemi i v atraktivnější formě
7.10.2020 | Petr Miler
Korejci míří se svými auty stále výše a nejnovější generace Tusconu i s jeho „neviditelnými” světly je toho důkazem. Na mysl se tak vkrádá otázka, jestli Korejci nemíří vysoko až moc.
Hyundai minulý měsíc odhalilo nový Tucson i s jeho svéráznými světly a „vodopádem” v kabině. Úplně nové pojetí vozu, které jej skoro k nepoznání odlišuje od předchozí generace, jistě nebude po chuti každému, je ale třeba uznat, že auto jako celek zamířilo jednoznačně výš. Hrdý design s „neviditelnými” světly a velmi uhlazeně působící kabinou s řadou nových technologií posouvá auto blíže prestižnějším značkám, než jakým je Hyundai.
Na mysl se tak krade otázka, zda Korejci náhodou nemíří o ligu výš a nechtějí ze sebe udělat něco, čím je dnes Škoda. Ta též kdysi byla značkou ohromující hodnotou za peníze, při svých současných cenách se ale pohybuje spíše mezi hlavním proudem a prémiovými značkami. Právě to ostatně zlomilo vaz dosavadnímu šéfovi značky Maierovi, neboť mateřský VW nechce vidět Škodu tak vysoko a nový šéf má její zaměření opět změnit. Korejci ale touto cestou prý nejdou.
Dle produktového šéfa evropské filiálky Hyundai Lorenze Glaaba se sice nový Tucson tlačí výš, nehodlá ale jít po produktech firem, jako jsou Audi či BMW. „Nevidíme Hyundai jako součást prémiové hry,” řekl Glaab. „Aale tento segment je více a více konkurenční, takže potřebujeme zůstat v kursu a vystoupit z řady novým designem,” dodal.
Automobilka tak podle něj nebude tlačit ceny vysoko, neboť se bojí ztráty současných kupců. Cíl je jiný: „Chceme si zachovat loajalitu současných zákazníků, ale zároveň být otevřeni nové klientele,” uzavřel Glaab. Jak moc schůdná se vám tato strategie jeví, posuďte sami, zejména pokud jste zákazníky Hyundai. My mezi ně nepatříme, nový Tucson nás ale zaujal - minimálně druhou část úkolu tedy plní.

















Nový Tucson zaujal svými designovými i technologickými novinkami, automobilka se s ním přesto nechce tlačit moc vysoko. Má být atraktivnější a dál dostupný. Foto: Hyundai
Zdroj: Autocar
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
včera
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
Mercedes se zpožděním začal prodávat nové CLA i se spalovacími motory. Tristní techniku z Číny doprovází ještě tristnější ceny
před hodinou
A tak se to prostě stane: Automobilka odpískala příchod hned dvou hotových elektrických modelů pro nezájem
před 2 hodinami
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
včera
Vážně to není „my proti nim”? Opravdu jsou lidé vyvíjející elektrická a spalovací auta stejní nadšenci, jen pracují s „jiným materiálem”?
včera
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
