Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini Aventador S se snaží zapůsobit na nových fotkách a videích
24.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Inovovaný dvanáctiválcový supersport nedostal do vínku jen vyšší výkon, ale i přepracovaný podvozek, řízení a efektivnější aerodynamiku.
Krátce před Vánoci jsme si mohli představit nové Lamborghini Aventador S. Tedy ve všech ohledech vylepšenou verzi dvanáctiválcového supersportu ze Sant'Agatz Bolognese. Ten dostal do vínku o čtyřicet koní navrch, celkově jich tedy 6,5litrový atmosférický motor posílá na všechna čtyři kola až 740. Mimo to je možné počítat se 690 Nm točivého momentu či sedmistupňovou automatickou převodovkou.
S tímto hnacím ústrojím kupé zvládá zrychlit z klidu na stovku za 2,9 sekundy, zatímco nejvyšší rychlost činí 350 km/h. Podstatnější změnou ovšem je, že přítlak díky přepracované karoserii narostl o extrémních 130 procent. Mimo to se také o 50 procent zlepšila aerodynamická účinnost, očekávat lze tedy nejen vyšší stabilitu, ale také nižší spotřebu.
Revizí prošlo rovněž řízení, které nyní vyžaduje o 30 procent nižší úhel natočení volantu. To je dáno i příchodem natáčecí zadní nápravy, která dokáže vyklonit kola až v úhlu tří stupňů. Již to samo o sobě by mnohým značkám vystačilo k modernizaci na pár let, u Lamborghini si ovšem ještě pohráli s pohonem všech kol i redistribucí výkonu.
Aventador S dostal rovněž do vínku na zakázku vyvinuté pneumatiky Pirelli P Zero, pochlubit se může i novým řidičským režimem Ego. Jeho přesná charakteristika vysvětlena není, nicméně méně technické video se právě egu věnuje měrou nezměrnou. Nic bližšího již ze záběrů není patrné, dodat tedy jen můžeme zmínku o mezinárodním představení. To proběhlo v minulých dnech na okruhu ve španělské Valencii, jenž byl poněkud zmáčen. Vhod tak přišly veškeré zmiňované modifikace, které mají nový Aventador S stavět vysoko nad dosavadní provedení.














Nové Lamborghini Aventador S má již po mezinárodním představení na okruhu ve Valencii. Kromě toho značka pustila do světa dvě videa, z nichž působivé je zejména to technické
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínský elektromobil prodávaný i v Evropě se při nehodě rozpůlil, jeho baterie začala hořet opodál
včera„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
15.6.2025Unikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025
Nové na MotoForum.cz
- Na Pannonia Ringu pokračovalo MS Side včera 15:40
- Indian Rider Fest: 19.-22. 6. 2025 Lipno nad Vltavou včera 08:00
- V Misanu zemřel traťový komisař na infarkt 15.6.2025
- Toprakův misanský hattrick 15.6.2025
- Vítězství čínského Kove, 19. Svoboda, 20. Novotný 15.6.2025
Nejnovější články
Bugatti chtělo po zákazníkovi 331 tisíc Kč za opravu malého ovladače, přitom si ho sám spravil s díly za 26 korun
včeraTesla po 13 letech prodeje opět jen faceliftovala Model S a s ním i X, největší „inovací” je zvýšení cen
včeraNová nejlevnější Lada prošla crash testem. 84 interních zkoušek skončilo na jedničku, toto byl ten 85.
včeraVolkswagen na nejnáročnějším okruhu světa překonal rekord, o jehož existenci dosud nikdo nevěděl
včeraČínský elektromobil prodávaný i v Evropě se při nehodě rozpůlil, jeho baterie začala hořet opodál
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva