Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini Aventador SV na novém videu deklasuje Ferrari 488 GTB, zvukem
23.3.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ke srovnání kolo na kolo sice nedošlo, SuperVeloce ovšem při svém zámořském debutu nechalo promluvit výfukové ústrojí. A je oč stát.
Italská automobilka Ferrari na ženevském autosalonu představila zcela nový model 488 GTB, který sice je po designové stránce povedený, nicméně zvukem nás zklamal. A nejspíše nejde jen o náš dojem, vědoma si toho je zřejmě i sama automobilka, neboť na oficiálním videu ze zákulisí natáčení jejího promoklipu se nedočkáme jediného tónu výfuku. Je tedy více než možné, že v Maranellu si ješté s touto stránkou 488 GTB hrají a nakonec vykouzlí něco zajímavějšího.
Ve vedlejší Sant'Agatě Bolognese ale takové problémy nemají, což samozřejmě souvisí s faktem, že Lamborghini prozatím používá jen atmosférické motory. Jeden z manažerů firmy sice dodává, že příchod turbodmychadel je nevyhnutelný, k danému kroku ale nejspíše ještě nějaký pátek nedojde. A to je dobrá zpráva pro všechny, kdo mají pocit, že k poctivému sporťáku patří pořádný hluk.
Nově si tedy můžeme znovu poslechnout řev 6,5litrového dvanáctiválce nového Lamborghini Aventador SV. Zejména ve vysokých otáčkách se jedná o tóny, ze kterých asi mnohý bude vyskakovat ze židle a u takového Ferrari možná vůbec poprvé ve své historii cudně sklopí oči. Jízdní dynamika asi bude věc jiná, i když také v tomto směru má rozzuřený býk co nabídnout.
Zmiňovaná pohonná jednotka totiž produkuje 750 koní a 690 Nm točivého momentu, jež na všechna čtyři kola přenáší sedmistupňový automat. Díky tomu a redukci hmotnosti o 50 kilogramů se dočkáme sprintu z klidu na stovku za 2,8 sekundy a nejvyšší rychlosti 350 km/h, což jsou hodnoty, které s daným zvukem dokonale korespondují.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Rýsuje se nový šéf Volkswagenu, který by mohl firmu zachránit. Teď dokonce jezdí s tímto starším VW, ač je to miliardář
včeraNadšenec koupil od starší dámy 15 let neježděný Golf v naprosto nechutném stavu, byl plný plísně. Podívejte se, co se z něj vyklubalo
28.5.2025Fernando Alonso se po trati GP Monaka prohnal v tisícikoňovém silničním Astonu, zabodoval tak víc než v samotné Velké ceně
26.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- Toprak pojede MotoGP s Pramac Yamahou včera 15:00
- Salač si vyzkoušel nový povrch Masarykova okruhu včera 11:38
- Co nového v prostřední kubatuře 29.5.2025
- Změny u Yamahy ve WorldSBK a WorldSSP 29.5.2025
- Těžké zranění Lucy Mariniho 29.5.2025
Nejčtenější články
Lahůdka z dob lehkých lidových sporťáků je nedraze k mání dodnes skoro nejetá. Dostane každého, kdo o ní svého času snil
2.5.2025BMW zastavilo výrobu elektromobilů, říká tomu „odložení produkce”. Trh je prý saturovaný
2.5.2025Lidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
3.5.2025Vyvíjíme spalovací superauto „lepší než Ferrari”, říká čínská automobilka. A ví, o čem mluví, její šéf s jedním Ferrari sám jezdi
3.5.2025VW říká, že jeho spolupráce s Fordem je „velmi, velmi, velmi úspěšná”. Myslí těch 20 prodaných Capri v Česku za první kvartál?
3.5.2025
Živá témata na fóru
- Detektory policejních radarů 05.30. 20:29 - řidičBOB
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.30. 20:22 - řidičBOB
- Rychlodotazy 05.30. 13:57 - delphin
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 05.30. 13:14 - pavproch
- Auto bebechy (kola a nosiče) 05.30. 12:25 - Brus
- Politický koutek 05.29. 13:49 - jerry
- BMW Divize 05.29. 13:32 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 05.28. 20:53 - M.Z.