Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini Egoista: italská stíhačka na prvních videích dokázala, že je schopna i pohybu
13.5.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
První videozáběry nového italského unikátu zaznamenaly pouze oficiální představení, jedinou akcí je tak příjezd na pódium a příslib věcí budoucích.
O italské automobilce Lamborghini jsme se dnes již jednou zmínili. A to v článku potvrzujícím výrobu SUV Urus, které by značce mělo zásadním způsobem navýšit prodeje. Stejně tak ale ovlivní i její image, což byl jeden z důvodů, proč vedení s požehnáním tak dlouho váhalo. Jelikož však ve stejné době, kdy oficiální zelená třetímu modelu prosákla na světlo světa, byl odhalen i nový unikát Egoista, je jasné, že druhým Porsche se Lamborghini zřejmě nestane.
Je samozřejmě ryze subjektivní, nakolik se vám směřování designového jazyka italské značky líbí či nikoliv, jisté ale je, že bychom si na něj měli zvyknout. Egoista totiž od hlavního stylisty Waltera De Silvy dostal do vínku i některé detaily a linie, které se objeví na nástupci modelu Gallardo. To samé se pak má týkat i 5,2litrového motoru V10, který pod kapotou jednomístného speciálu produkuje 600 koní. Jejich jedinou akcí na prvních videích je však pouhý příjezd a odjezd z pódia.
Vyjma toho Egoista, stejně jako třeba Pagani Huayra, používá aktivní klapky, které redukují vztlak a navyšují přítlak. I ty jsou ovšem na záběrech opomenuty, díky čemuž si očividně na reálné osvětlení jejich funkčnosti budeme muset ještě chvíli počkat. A to zřejmě až do představení nového „baby Lamba“, které by se mohlo nejdříve ukázat v září na IAA ve Frankfurtu, nejpozději pak v lednu v Detroitu.
Zdroje: MotorAuthority, Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 6 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 32 minutami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 2 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 3 hodinami
Prodeje korejských elektromobilů v USA se po konci dotací zhroutily, i když zlevnily pod úroveň dotovaných cen
před 5 hodinami
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.05. 13:02 - Stepan
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
- Jednostopé okénko 11.04. 06:58 - řidičBOB
- IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
- Rychlodotazy 11.03. 08:35 - HondaMan
