Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lotus Evora 400 může být ještě lehčí díky novým doplňkům, až o 42 kg
19.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britové rozšířili příplatkovou výbavu o karbonové doplňky karoserie, titanový výfuk a odlehčenou baterii. Také se můžete zbavit klimatizace či zadních sedadel.
S hmotností 1 395 kilogramů je standardní Lotus Evora 400 vozem, který bychom rozhodně nepovažovali za obézní. Britská automobilka se však v rámci své DNA rozhodla toto číslo ještě o 42 kg snížit. Zákazníci proto mohou nově sáhnout po příplatkovém paketu Carbon Pack, který je součástí standardní výbavy u varianty Evora Sport 410. Mimo to pak mají k dispozici i titanový výfuk či lithium-iontovou baterii.
My se nejprve zaměříme na karbonový paket, který je tvořen čelním splitterem, vsuvkou kapoty, kryty zpětných zrcátek, střechou, zadním křídlem a difuzorem. Tyto komponenty souhrnně sráží hmotnost o pět kilogramů, přičemž Lotus si za ně účtuje 6 500 liber (cca 203 500 Kč) v domovské Británii či 9 000 Eur (243 200 Kč) v sousedním Německu.
Dále zákazníci mohou sáhnout po novém titanovém výfuku a lithium-iontové baterii, kdy s každým z těchto dílů je spojena desetikilová dieta. Ceny pak činí 5 500 GBP (172 200 Kč), respektive 7 000 Eur (189 200 Kč) za výfuk s uprostřed usazenou oválnou koncovkou a 1 350 GBP (42 300 Kč), respektive 1 890 Eur (51 100 Kč) za baterii.
Dále je totiž možné nechat demontovat klimatizaci a zadní sedadla, přičemž za toto opatření si značka nic neúčtuje. A aby toho nebylo málo, pak je možné sáhnout ještě po odlehčeném držáku na nápoje, který váží pouhých 120 gramů. Jeho cena však již specifikována nebyla.






Již tak nízkou hmotnost Lotusu Evora 400 lze dále srazit o 42 kilogramů díky karbonovým dílům, titanovému výfuku, lithium-iontové baterii či odstranění klimatizace a zadních sedadel
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 4 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- Grand Prix se vrací do Evropy včera 09:57
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada včera 08:00
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
- Hakim Danish místo Yamanaky 3.11.2025
- Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními 2.11.2025
Nejčtenější články
Firma začala v roce 2025 nabízet brutální motor 9,4 V8, prodává ho dokonce i ve verzi s turbem
6.10.2025
Automobilka sebrala novinářům auto půjčené na dlouhodobý test během servisu, už ho neviděli. Teď konečně zjistili, co se s ním stalo
6.10.2025
Věrnost zákazníků automobilovým značkám dál klesá, je to hlavně chyba automobilek samotných
6.10.2025
Němci varují před čínským obutím nového VW Tiguan, dostává ho z továrny. Dealer musel stesky nad ním smazat
6.10.2025
Naše auta vydrží totéž co Toyoty, říká šéf automobilky, která letos už 110krát svolala defektní vozy do servisů
6.10.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
